3.Kişiden
İkili oldukça güzel bir sabaha uyanmıştı. Gecesinde minik öpücüklerle uyuyan ikili sabah sarmaş dolaş uyanmışlardı.Önce Seungmin uyanırken Hyunjin'i izlemeye koyulmuştu. Onun uykusunda kaşlarını çatıp dudaklarını büzmedi Seung için aşırı çekici gelmişti. İstemsizce dolgun dudaklara bir öpücük kondururken Hyunjin de bu teması hissetmiş ve gözlerini aralamıştı. Öpüşmeyi derinleştirirken iyice birbirlerine dolanmıştı vücutları.
En sonunda birbirinden ayrılan bedenler yataktan kalkmış genel işleri halledip kahvaltı yapmışlardı.
1 Ay Sonra
İkilinin bir ayı oldukça monoton geçmişti demek isterdim lakin hiç öyle olmamıştı evlilik telaşı ile ister istemez onlar da bir şeylerle uğraşmış ve hamile Seungmin daha da yorulmuştu.
Sonunda düğün günü gelip çatmıştı. Seungmin aşırı gerginken Hyunjin aşırı heyecanlıydı.
Arkadaşları yanlarında onları yatıştırmata çalışıyordu. Özellikle bu süreci en iyi bilen yaşayanlar olarak Changbin ve Felix yardımcı olmaya çalışıyordu.
Hyunjin bir şekilde yatışda da Seungmin'in hamileliğin getirdiği duygusallıkla ve yıllardır aşık olduğu kişiyle evlenecek olması bilinci ile sakinleşmesi çok ama çok zor olmuştu.
Seungmin'in ve Hyunjin'in ailesi de yanlarında çocuklarla ikiliyi sakinleştirme çalışmalarına katılmışlardı.
En sonunda Seungmin annesinin kolunda huzur dolu bir kucaklamadn sonra sakinleşti.
İkisi birbirlerinin elini tutmuş düğün mekanına bu şekilde kendi hâlinde sakin ve sade bir düğün planlamışlardı.
Alkışlar çifti gördüğü anda başlamış ilk dans müziğinin girişiyle son bulmuştu.
Mekanda bir anda Hyunjin'in şarkı söyleyen sesi duyuldu. Seungmin oldukça şaşkındı Hyunjin ona hep bir sürprizi olduğunu söylemişti ama Seungmin bunun olacağını aklına bile getirmemişti.
Sevdim seni bir kere, başkasını sevemem
Deli diyorlar bana, desinler değişemem
Desinler değişemem
Desinler değişememDaha yolun başındasın değişirsin diyorlar
Oysa sana çıkıyor bildiğim bütün yollarSevgi anlaşmak değildir nedensiz de sevilir
Bazen küçük bir an için ömür bile verilir
Sevgi anlaşmak değildir nedensiz de sevilir
Bazen küçük bir an için ömür bile verilir"Hyun sesin..."
"Senin ve bebeğimiz için ufacık bir şey yapmak istedim."
"Çok özlemişim şarkı söylemeni..."
"Ben de senin şarkı söylemeni özledim bana özel bir konser istiyorum senden."
İkili pistte kendi arasında konuşurken davetliler çiftin uyumuna imreniyorlardı. Şarkı bittiğinde herkes yüksek bir şekilde alkışladı.
Sonraki dansta yakın arkadaşlarının hepsi sahnedeyken eş değişerek eğlenceli bir an yaşamışlardı.
Seungmin birkaç danstan sonra yorulmuş ve nikah masasına oturmuştu. Minicik çıkan karnını okşamış ve eğlenen arkadaşlarını ve artık eşi olan sevdiği adamı izlemeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happy, Maybe?
FanfictionSeungmin yıllardır çocukluk arkadaşından hoşlanıyordu. Ansızın yapılan hata ve bir bebek... Hyunjin ve Seungmin'in hayatı artık çok farklıydı. Başlangıç: 7 Mayıs 2023 Bitiş: 6 Ağustos 2023