Bölümde smut var!!
Gecenin devamı oldukça tuhaftı. Hyunjin Seungmin'in cevabını duyduğunda inanamamıştı.
"Onu her şeyden çok seviyorum... Bakma bana Hwang seni çok sevmek benim suçum değildi. Kendine aşık eden sensin, senin o bakışların bana temasın beni aşık etti.
Ben, sen sarhoşu oldum..."
Hyunjin dahil masadaki çoğu kişi şaşırırken ayık olan Felix bu duruma hiç şaşırmamıştı, Seungmin ona bunların hepsini anlatırdı...
Bir şekilde herkes yavaş yavaş hareketlenmişti. Sarhoş olmayanlar, sarhoş olanlara yardım etti.
Gece sonunda herkes kendi evindeydi.
Tek sıkıntı evlerinde hareketli olanlar vardı...
Hyunjin itiraftan sonra kendine gelememiş ve içkiyi fazla kaçırmıştı. İkili kör kütük sarhoştu...
Seungmin alevler içinde yandığını hissederken kıyafetlerini Hyunjin'in gözü önünde çıkarmaya başladı.
Olmuyordu, geçmiyordu ateşi. Sıcak basıyordu. Karşındaki Hyunjin yüzünden daha da sıcak basıyordu...
Hyunjin soyunan arkadaşına anlam veremiyordu ama o üstünü çıkardıkça süt gibi ince teni Hyunjin'i tahrik ediyordu.
"Seungmin dur! Yanlış bir şey yapmaktan korkuyorum yeter. Odalarımıza gidelim artık."
Seungmin sanki Hyunjin'in konuşmasıyla daha da zevk almıştı. Daha da şevk ile soyunmak istiyordu üstünde kalan son parçayı da çıkardı.
İkisinin de kafası güzeldi, Hyunjin de dayanamadı en sonunda. Karşısındaki manzara dayanılacak gibi değildi.
Elini Seungmin'in beline sardı.
"Çok çekicisin Kim Seungmin ama bu gece her yerin kırmızı olacak."
"Ah Hwang! Bunu ne kadar çok istedim bilemezsin kaç gece bunu hayal ettim tahmin bile edemezsin."
"Seni yaramaz demek bizi hayal ettin ha? Bu gece hayalini gerçekleştirelim o zaman. Küçük Seungmin çok heyecanlı gibi."
!!!!!!!
Hyunjin elini Seungmin'in penisine atıp penisi sıktı. Seungmin hırlarken kollarını Hyunjin'in omzuna doladı ve yüzünü Hyunjin'in boynuna gömdü. OHyunjin boynundaki ılık nefeslerle daha da tahrik olmuştu. Daha sonra boynunda hissettiği ısırma hissiyatı ile o da inledi.
Daha sonra o da anın verdiği etkiyle hızlıca üstünü çıkardı sadece iç çamaşırı ile kalmıştı.
"Odama Hwang, odama gidelim. Orada beni mahvet!"
Seungmin bacaklarını Hyunjin'e dolamış ve sözlerini Hyuniin'in kulağına fısıldamıştı.
Hyunjin hipnotize olmuş gibi Seungmin ne derse yapıyordu. Kollarının arasındaki Seungmin ile onun odasına ilerledi. Kapıyı hızla açıp yatağa geçti.
Seungmin'i uzandırıp kendisi de onun üstüne uzandı ve yüzünü Seungmin'in boynuna gömdü.
Yavaşça sojuyla karışık çilek kokan boyunda ısırıklar bırakmaya başladı.
Isırıklar gittikçe sertleşirken Seungmin'in de inleme sesleri yükseliyordu.
"Ah Hwang! Çok iyi, devam et! Boynumu mosmor yap."
Seungmin arsızca inleyip Hyunjin'in başını boynuna bastırdı.
"Ah, yeter seni içimde istiyorum artık Hwang!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happy, Maybe?
FanficSeungmin yıllardır çocukluk arkadaşından hoşlanıyordu. Ansızın yapılan hata ve bir bebek... Hyunjin ve Seungmin'in hayatı artık çok farklıydı. Başlangıç: 7 Mayıs 2023 Bitiş: 6 Ağustos 2023