Po tomto zásahu môjho brata už utiekli všetci zákazníci a môžem sa len modliť, aby nikto nekontaktoval políciu. Matthew sedel ako obarený, pusu mal otvorenú dokorán a v šoku sa prizeral tomu, ako jeho otcovi po údere tečie krv z nosa a po údere sa ledva drží na nohách.
,,Alistair, je to nedorozumenie! Tá fotka bola z ročenky!" zvolala som vyplašene. Vôbec som nevedela čo robiť. Alistair sa na mňa nechápavo zamračil a aby toho nebolo málo, Lucy a Iggy vybehli z kuchyne.
,,Čo je tu taký krik?" čudoval sa Iggy a zrak mu padol na Alistaira a Louisa. Iggy sa jemne skrčil a postavil sa za Lucy.
,,Ak chce udrieť aj mňa, uvítal by som varovanie, aby som si stihol vybrať piercing," zašepkal a rukou si jemne prešiel po kovovej ozdobe.
,,Hovorila som, kriminálnik," mrmlala Lucy.
,,Buďte ticho, týmto nikomu nepomôžete!" zaúpela som zúfalo. Prudko som sa otočila, keď Louis zastonal od bolesti a s rukou na nose sa posadil. Blond vlasy mu padali do tváre a pomedzi prsty mu tiekla červená krv. Matthew zakňučal a v jeho veľkých modrých očkách sa zbiehali slzy.
,,Oci," zašepkal a opatrne k nemu natiahol ruku, no pri pohľade na Alistaira ju stiahol.
,,Lucy, prines mi lekárničku. Al, ty padaj ďalej od toho dieťaťa a modli sa, aby vo mne nedriemala tvoja výbušnosť," rozkázala som vo chvíli, kedy som sa spamätala zo šoku. Vlastne som sa z toho šoku nespamätala, len so sa prinútila konať, lebo niky iný nevyzeral, že by prevzal akú-takú kontrolu nad situáciou.
,,A čo mám robiť ja?" pípol Iggy.
,,Pre mňa, za mňa si ďalej hladkaj nos," zašomrala som a lekárničku, ktorú Lucy pohotovo priniesla, som jej priam vytrhla z rúk. Prisadla som si k Louisovi a Matthewa, ktorý už potichu plakal, som si posadila na seba. Alistair sa na počudovanie stiahol do najvzdialenejšieho kúta s rukami skríženými na hrudi. Iggy bol stále vydesený a ani sa nepohol. Lucy sa rozhodla byť nápomocná v rámci možností, preto vzala metlu a pozametala črepiny z taniera, Louis nechtiac stiahol na zem počas aktivácie Alistairovej päste.
,,Neboj, ocko bude v poriadku," zašepkala som Matthewovi, ktorý jemne prikývol a rúčky natiahol k otcovi. Louis ho voľnou rukou chytil za drobnú rúčku a pozrel na mňa. Ruku, ktorou si držal nos, som mu jemne dala z tváre preč. Našťastie to nebolo až tak zlé, ale množstvo krvi robilo celkom desivý efekt, preto som ju hneď očistila a bruškami prstov som mu jemne prechádzal po nose, občas som jemne stlačila. Louis sykol od bolesti, no nos nemal zlomený a to bola dobrá správa. Dala som mu čistú vreckovku, aby si ju mohol držať pod nosom.
,,Na tvojom mieste by som šla na políciu," ozvala sa Lucy s perami skrútenými do divnej grimasy.
,,Lucy," zahriakla som ju a prepadla ma panika. V podstate mu nič nebránilo nahlásiť môjho brata za ublíženie na zdraví. Aj tak to nebolo prvýkrát, čo sa také čosi stalo. Pohľadom som zablúdila k bratovi, ale ten bol pokojný.
,,Myslel som si, že obťažoval Oliviu. Konal som v jej obrane," povedal akoby sa nič vážne nestalo.
,,Bolo to nedorozumenie. Toto už ti len tak neprejde, Kirkland," zasipel Louis jedovato a privinul si k sebe Matthewa. ,,To, čo ste mi urobili na strednej som si síce zaslúžil, ale toto? Napadol si ma pred mojím synom. Nie si normálny."
,,Louis, prosím, nie. Alistair sa bál, že sa mi niečo stalo a..." Chcela som brata brániť tak ako on vždy bránil mňa, ale Louis ma prerušil.
,,Je pekné, že brata brániš, ale toto sa nedá tolerovať. Prepáč, Olivia, s tebou to nemá nič spoločné." S tým sa Louis s Matthewom v náručí postavil a odišiel. Porazenecky som si povzdychla a pomaly som dávala obsah lekárničky naspäť do krabičky.
,,Preboha, to bolo ako z telenovely," vydýchol Iggy a oprel sa o pult.
,,Si spokojný, Al? Čo budeme teraz robiť?" zaúpela som a podoprela som si hlavu rukami. Alistair pokrčil plecami. Nechápala som ako môže byť tak pokojný. Za ublíženie na zdraví môže ísť do väzenia a ak Louis prihodí incident zo strednej školy, stiahne so sebou aj Deana a Seamusa. Ani som si nedokázala predstaviť reakciu našich rodičov. Mama by to zrejme neprežila a kto vie aký dopad by to malo na Petera.
,,Nerob z toho drámu," zamrmlal a z vrecka nohavíc si vytiahol balíček cigariet a zapaľovač.
,,Ak chceš fajčiť, tak vonku," oborila sa naňho Lucy, na čo Al len prikývol a vyšiel von. Oprel sa o stenu budovy a pôžitkársky poťahoval z cigarety. Lucy pozrela na mňa a prerušila moje depresívne rozjímanie. ,,Pozri, viem, že ten debilko je najstarší, ale rozhodne nie je najzodpovednejší," začala, čím ma trochu rozhodila.
,,Čo tým chceš povedať?" spýtala som sa a Lucyno obočie jej vyletelo do vlasov.
,,Robíš si zo mňa srandu?! Práve niekoho napadol a aj po vysvetlení incidentu si myslí, že to bol dobrý nápad! Nevidím na ňom, že by to ľutoval a ty si toho blondiaka ešte prosila, aby s tým nič neurobil? Od teba som nečakala takú zaslepenosť a nezodpovednosť. Olivia, máš viac rozumu ako všetci tvoji bratia dokopy, tak ho vezmi do hrsti. Ak nedokážu byť zodpovední oni, musíš byť aspoň ty zodpovedná. Ak podá ten muž trestné oznámenie, nebráň mu v tom a nauč svojho brata preberať zodpovednosť za svoje činy. Naozaj chceš, aby len tak mlátil ľudí a nebol za to stíhaný?"
,,Lucy, je to môj brat," pozrela som na ňu a do očí sa mi tlačili slzy zúfalstva, lebo som jej veľmi dobre rozumela.
,,Takže teraz každý brat na svete môže mlátiť ľudí, alebo len tí tvoji?" zvýšila hlas a tresla rukami po stole. ,,Iggy, povedz jej aj ty niečo!"
Pozrela som na Iggyho. Vyzeral, že by a najradšej vyparil. Sklopil hlavu a objal si ramená. ,,Nerád to pripúšťam, ale Lucy má výnimočne pravdu. Chápem, že ťa chce brániť ale... Toto nie je správne."
YOU ARE READING
Cupcakes and Cigarettes
RomanceOlivia Kirklandová mala dokonalý život. So svojimi bratmi vychádzala skvele, otvorila si pekáreň, o ktorej vždy snívala a nič jej nemohlo pokaziť jej šťastie. Teda aspoň kým jej do cesty neprišiel chlapec ako z divých vajec utekajúci pred mužom, kto...