Cipőmet és kabátomat magamra kapva indultam el a közeli parkhoz. Gyors léptekkel haladtam előre. Könnyeim egyre csak gyűltek emiatt homályosodott a látásom. Nem is figyeltem arra, amit csinálok, épp egy zebrán mentem át mikoris hatalmas dudaszó ütötte meg a fülemet. Oldalra kaptam a fejem és egy hatalmas kamiont láttam, ami egyre csak közeledett felém.
Sunghoon pov. :
- Most hova mész Bora? - hallottam fentről anyám hangját.
A lépcsőn le trappolt Bora majd eltűnt az előszobában és becsapta az ajtót. Érdekelt hogy hova megy ezért követtem. Míg ő gyorsan sétált én már lassan futottam utána. 10 perce sétálhattunk. Már a belvárosban jártunk mikor a zebrára lépett Bora úgy hogy körbe se nézett. Mintha megszűnt volna a világ. Ösztönösen indultam el hogy elrántsam a felé száguldó kamion elől. Mindketten megízlelhettük a szöuliaszfaltot. Két fiatal a földön fekszik kiterülve. Elég érdekes látvány. Ahogy szorosan öleltem a lányt éreztem a szapora levegő vételeit. Hirtelen öntött el a düh.
- Mi a f.szt képzelsz Bora!? - rivalltam rá majd felültem magammal húzva őt is.
Nem válaszolt csak lesütötte szemeit.
- Bora! Most komolyan! Mit gondoltál mikor csak úgy leléptél a járdára?! Normális vagy? - böktem meg a karját.
- Nem! Nem vagyok normális! - kezdett el sírni - De ha csak azért jöttél utánam hogy te is elmondd mekkora egy sz.r senki vagyok akkor nyugodtan menj el! .... Tisztába vagyok az értékeimmel. - állt fel majd indult meg a park felé.
- Nem Bora! Állj meg... - nyúltam keze után - Nem... Tényleg nem azért jöttem. Sajnálom! Nem ezt akartam elérni...
- A-akkor miért követtél? - kérdezte úgy hogy szemét le sem vette kezünkről.
- Csak szerettem volna tudni hogy miért mentél el. - mondtam elengedve kezét.
- Hosszú történet... - nézett el egy másik irányba.
- Hát... Időm, mint a tenger. - dőltem neki a falnak.
- Az én dolgom, én problémám, én életem. - felelte rezzenéstelen arccal.
- Oké! Nem szólok bele. Ha nem kell hallgatóság akkor nem kell. - vontam vállat. - Akkor haza mehetünk?
- Mi?! Biztos hogy nem! Ekkora balhé után tuti nem megyek haza.
- Szóval... Mivel összevesztél anyámmal ezért soha többet nem mész haza?
- Nem az hogy soha... Hanem inkább majd... Majd később.
- Akkor mit csináljunk addig? - kérdeztem izgatottan.
- Mit csináljunk? - kérdezett vissza - Mi ketten együtt, semmit. - nevetett fel.
- Ezt hogy érted ?
- Miért akarnál egy stréberrel lógni? - utalt vissza arra amit ma mondtam.
- Jaj az csak vicc volt! Nem kell komolyan venni. - legyintettem.
- Ahelyett hogy sértő "poénokkal" - mutatott idézőjeleket jeleket ujjaival - bombázol foglalkozhatnál mások érzéseivel is.
- Ahj... Minek foglalkozzak olyan személyek lelki világával akik nem jelentenek nekem semmit? - kérdeztem rá emelve tekintetem.
- Aucs... - kapott szívéhez - Ez fájt. Szóval nem jelentek semmit...
- Hát... Már más a véleményem.
- Ennek örülnöm kéne? - kérdezte nevetve.
- Nem tudom döntsd el - kacsintottam rá miközben el nevettem magam.
YOU ARE READING
Érzelmeim Irántad | Sunghoon FF.
FanfictionMegvan az az érzés amikor olyan emberbe szeretsz bele akibe nagyon nem kéne? Nincs? Hát akkor hallgasd meg az én történetem amibe elmesélem hogy szerettem bele a mostoha bátyámba és hogy hogy alakult a kapcsolatunk.