06.

215 17 65
                                    

Bementem a terembe és leültem a helyemre. Kinéztem a folyosóra nyíló ablakon. A tanár pont pont akkor pofozta fel Sunghoont.

Bűntudatom volt... Még hozzá nagyon nagy. Hajánál fogva rángatta el az igazgatói felé. Nem tudtam az órai munkákkal foglalkozni... Folyton Sunghoon járt a fejembe.

Miért védett meg? Miért vállalt magára mindent? Nem értem....

Kicsengettek. Hoonie sehol. Megnéztem az udvaron a büfében az igazgatóiban a szertárba, de még a fiú WC-be is benéztem, de nem találtam meg.

Szomorúan ballagtam vissza a terembe. Leültem és vártam. Lehet hogy haza küldték? Biztos nem! Hiszen csak puskázott. Észre sem vettem hogy belépett a tanárnő. Elkezdte az órát, amit kis idő múlva kopogás szakított meg. Sunghoon volt az. Elnézést kérve leült a helyére az az mellém. Gyorsan elő vette a cuccait majd, sietősen elkezdte lemásolni a táblára írt dolgokat. Füzetemből kitéptem egy lapot és egy kis üzenetet írtam rá.

"Mi történt? "
- állt a papíron.

" Csak egy kicsit
Megszidtak ; ) "
- válaszolta.

" Sajnálom! Ez
Miattam volt! "

" A tesómért igenis
Megéri! <3 "

Bűntudatom nem múlt el. Sőt! Inkább erősödött. Ő már most a testvéreként tekint rám... Én meg annyira szégyellem magam a tegnapi miatt. Felém fordult fejével és el eresztett egy halvány mosolyt. Viszonoztam tettét.

- Bora! Ahogy látom az anyagra figyelsz... Akkor.... Mi Newton III. törvénye? - nézett rám egy győztes mosollyal.

Fejem oda kaptam és egyből válaszoltam.

- A hatás-ellenhatás - mondtam fa arccal.

- Szerencséd - mormogta maga elé.

∆Time skip∆

Egyedül indultam haza mivel Hooniet bent tartották mondván: "Hogy tanulj az esetből ma bent maradsz 6-ig és segítesz takarítani! "

Lassan haladtam ,mikor is arra figyelmes hogy valaki a nevemet ordibálja. Hátra kaptam fejemet és megláttam a barátnőmet.

- Huh azt hittem már sosem hallasz meg! - kapkodta a levegőt.

- Bocsi -mosolyodtam el zavartan.

- Nem baj! Induljunk el hozzád! - Karolt belém

Francba... öhm ...most mit csináljak? Nem mondhatom el neki hisz Sunghoon megkért rá. Találj ki valamit Bora!

- Öhm bocsi Soli tanulnom kell holnapra... - mondtam el életem legrosszabb hazugságát.

- Hát tanuljunk együtt! - mondta boldogan.

- Oké... - hát ez nem jött be.

Telefonomat elővéve gyorsan ráírtam Hooniera hogy azért számítson a dologra.

Telefonomat elővéve gyorsan ráírtam Hooniera hogy azért számítson a dologra

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Érzelmeim Irántad | Sunghoon FF.Onde histórias criam vida. Descubra agora