- Szia Apa ! - köszöntem vidáman.
- Szia Bora... -nyújtotta el a nevemet.
Mit ronthattam el... Csak akkor beszél ilyen hangsúllyal mikor, elrontok valamit... Elfelejtettem volna valamit ?... Ó! Ne! A közös vacsora!
-Úristen! Apa nagyon sajnálom, kiment a fejemből a vacsora!
- Örülök hogy végre eszedbe jutott. - hangja rideg volt, de mégis kicsit szomorú.
-Tényleg nagyon sajnálom...
- Haza jössz és elbeszélgetünk... Azért jó lenne ha egy fél órán belül itthon lennél. - azzal lerakta a telefont.
A boldogság helyét a bűntudat és a szomorúság vette át. Apukámmal mindig is különleges kapcsolatom volt. Igazi apa lánya varázs. Egy ilyen kis vita is a padlóra tud küldeni. Észre sem vettem hogy egy meleg könnycsepp végigszántja arcomat.
- Miért sírsz kis egér ? - kérdezte egy gúnyos, ismerős hang.
- Semmi közöd hozzá Köcsög - válaszoltam hátrafordulva SungHoonhoz, aki csak elmosolyodott az új becenevén. - Mondj valamit mert ezzel a mosolyoddal úgy nézel ki mint valami idióta. - forgattam meg a szemeimet.
- Aranyos amikor keménykedsz -mondta egy önelégült mosollyal.
- Hagyj békén - mentem el mellette hogy vissza menjek Harutohoz.
Asztalok között cikázva visszaérve a sajátunkhoz leültem és bűnbánó tekintettel néztem Haruto szemébe.
- Sajnálom Haruto, de haza kell mennem. - sütöttem le szemeimet.
- Ohh jól van nyugodtan - mosolyodott el - de ugye nem emiatt vagy szomorú? Ugye tudod hogy nem bántottál meg vagy ilyesmi?
- Nem ... Mármint nem csak ez a baj.
- Akkor mi a gond ? Nekem nyugodtan elmondhatod. -fogta meg a kezemet.
- Csak összevesztem apukámmal...
- Sajnálom - szorította meg egy kicsit a kacsóm. - Szeretnéd hogy haza vigyelek?
- Nem, de azért köszönöm hogy felajánlottad.
- Biztos hogy ne? Kezd sötétedni és nincs semmi dolgom.
- Haruto! - futott hozzá egy alacsony kötényes lány. - Joshua megcsúszott és kiment a bokája kérlek segíts te vagy itt a rangidős!
Kétségbeesetten pillantott rám Haruto, de én csak egy lágy mosolyt küldtem felé majd eltátogtam hogy " Menj csak ", meghajolt és intett egyet köszönésképp. Összepakoltam a cuccaimat és elindultam haza.
Szomorúan ballagtam otthonom felé a sötét utcákon. Egyrészt azért voltam szomorú, mert apának csalódást okoztam másrészt pedig ott kellett hagynom Harutot. Egy kezet éreztem meg a vállamon. Ijedtemben akkora pofont adtam a mögöttem levő fiúnak hogy még az én kezem is belesajdult.
-Mi a -- ?!
-SungHoon ? -kérdeztem csodálkozva.
- Igen, de ez mi volt?! - kiabált miközben fájó arcát fogdozta.
- Pár évig karatéztam - segítettem fel.
- Kösz... - "hálálkodott" - de miért kellett megütni ? -biggyesztette le ajkait.
- Vajon miért ütöttelek meg? - elmélkedtem - Ohh megvan ! Mondjuk azért, mert a sötét utcákon egyszer csak megmarkoltad a vállam ezzel a frászt hoztad rám. -mosolyodtam el angyalian.
KAMU SEDANG MEMBACA
Érzelmeim Irántad | Sunghoon FF.
Fiksi PenggemarMegvan az az érzés amikor olyan emberbe szeretsz bele akibe nagyon nem kéne? Nincs? Hát akkor hallgasd meg az én történetem amibe elmesélem hogy szerettem bele a mostoha bátyámba és hogy hogy alakult a kapcsolatunk.