08.

203 14 32
                                    

A fájdalom nemhogy múlt volna, de egyre inkább erősödött. Én az anyós ülésen szenvedtem míg Hoon a kormány mögött.

- TE BAROM NE GYERE A SEGGEMBE! ROKKANTAT SZÁLLÍTOK! - kelt ki magából a szöszke.

- Hey! Nem vagyok rokkant! - szóltam rá.

- Ohh bocsika... - mondta majd megint minden figyelmét a vezetésnek szentelte.

Nem mondom hogy úgy vezetett, mint egy őrült.... De úgy vezetett, mint egy őrült. Nem vettem észre, de megérkeztünk a kórházhoz.

- Óvatosan! - mondta Sunghoon majd óvatosan kiemelt az autóból.

Alulról is csodálatosan nézett ki. Angyali arca elvarázsolt és nem tudtam másra koncentrálni csak . Mire fel eszméltem már egy székben ültem... Vagyis... Inkább... Sunghoon ölében...

- Szü-szükséges ez? - kérdeztem fülig pirulva.

- Igen. - felelte egyszerűen.

- De... De van még 7 szabad szék... - mondtam halkan.

- Tudom, de ha menni kell akkor így könnyebben elindulhatunk.

- De tudok egy lábon ugrálni meg---

- Igen tudom hogy van vagy nyolc meg ezer féle megoldás arra hogy ne az ölembe ülj, de én így akarom szóval így lesz! - hadarta el majd mintha mi sem történt volna tovább nézegette az ajtókat hátha kijön valamelyiken a mi orvosunk.

Arcom mintha égni kezdett volna. Nem tudtam mi ez az érzés, de nem volt időm gondolkodni mivel kinyílt az egyik ajtó.

- Kang... Mi? Ja... KANG BORA! - ordította.

- Itt vagyunk! - mondta Sunghoon.

- Jöjjenek! - mondta unottan.

Kezdem megszokni hogy így "megyek" mindenhova. Igen... Megint Hoon cipelt. Az orvos intett hogy tegyen le a vizsgálóágyra.

- Nos... Mi a probléma? - nézett ránk. - Miért jöttek a sürgősségire?

- Öhm... Tudja a húgom leesett a lépcsőn és fáj a bokája... - mondta helyettem Hoonie.

Mintha amúgy megnémultam volna.

- Akkor nézzük! - vette le a cipőt a lábamról - Jajaj! Hát ez igen csúnyán fel van dagadva. Biztosan kelleni fog egy röntgen. Meg szerintem mára bent tartjuk a lányt.

- Ohh rendben... - Sunghoon biztatóan rászorított a kezemre.

Nagyon jól esett hogy így aggódik értem.

- Rendben... Ha jól látom a röntgen most szabad is szóval mehetünk. - mondta majd elindult.

Szöszke szokásosan karjaiba kapott, de a doki hátra fordult és ránk szólt.

- Fiatal fiúcska légyszi ne így cipeld a barátnődet. Nagyon magadra vonod a figyelmet és a gyakornok lányok nem tudnak rám koncentrálni! Szóval tud ő bicegni! - legyintett majd elment.

Követni kezdtük és Sunghoon lesz.rva azt amit kért a doktor karjaiban cipelt.

*Time Skip*

Hát... Nem hittem hogy ilyen sok időt igénybe fog venni. Este kilenckor jöttünk ide és most... Hajnali három van... Igazából csak meg húztam a boka szalagomat... Nem akkora probléma... Dehogy nem! Nagyon is az!! Végül haza engedtek így otthon a kényelmes kétszemélyes ágyamban aludhatok!

- Sajnálom hogy ez történt! - mondta Hoonie miközben be takart.

- Nem a te hibád! - mondtam mosolyogva.

Érzelmeim Irántad | Sunghoon FF.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora