Yoonmin
Jimin przyjechał do swojego nowego miejsca pracy. Paryż - miasto zakochanych, a on przyjechał wylewać tu siódme poty. Lekko się stresował, bo nie znał jeszcze swojego nowego szefa. Mam nadzieje że tego nie zawalę- pomyślał i wszedł do budynku.
W głównym holu przywitał go przystojny, wysoki mężczyzna.
-Witaj, ty jesteś Park Jimin? - zapytał na co chłopak tylko pokiwał głową - Chodź za mną.
Jimin ruszył za mężczyzna. Przystanęli przed dużymi ciemno brązowymi drzwiami. Jimin domyślił się, że stoją przed biurem dyrektora. Mężczyzna zapukał i otworzył drzwi przepuszczając chłopaka przodem.
- Je necite que la paperasse que je vous ai demande'e - dyrektor stał tyłem do drzwi nie zwracając uwagi na nowo przybyłych - Apportez moi ces rapports de's que possible - powiedział po czym się rozłączył. -Pan Park jak mniemam? Witamy we Francji. Możesz odejść Kim.
- Dzień dobry panie Min - powiedział Park kłaniając się - to dla mnie zaszczyt być tutaj.
- Cieszę się, proszę siadaj - powiedział Min wskazując jeden z foteli. - Chciał byś się czegoś napić? Kawa, herbata woda?
- Dziękuję proszę pana, poproszę wodę.- powiedział Park .
- Nie mów do mnie per Pan. Nie jestem aż taki stary. Mam dopiero 28 lat - zaśmiał się Min puszczając Jiminowi oko.
- Przepraszam - chłopak zaśmiał się razem z nim.
Nowy szef bardzo przypadł mu do gustu. Coś mu mówiło, że będzie to ciekawy miesiąc.
*************
Taehyung chodził po domu w dresach, cały czas myśląc nad tym co stało się w biurze dyrektora.
To dupek. Idiota! Jak...Dlaczego? Dlaczego on musiał się tak zachować? Nie, nie, nie, nie jestem w stanie tego zrozumieć. Czy mi sie to podobało? Nic mi nigdy tak nie zaprzątało głowy, a ten idiota sprawił, że o nim myślę przez cały czas.
- AAAAHHHHHH!!!! GŁUPI JEON JUNGKOOK WYŁAŹ Z MOJEJ GŁOWY!!!!!
CZYTASZ
I hate my boss
FanfictionTae pracuje w firmie JEON CONSTRUCTIONS już 5 lat. Co się zmieni, gdy władze w firmie przejmie syn szefa? Jak Taehyung zareaguje na nowego pracodawcę? Ta krótka historyjka to taka odskocznia przy pisaniu BŁĘDU ;)