part 24(U+Z) End

1.9K 78 16
                                    

Zawgyi

li"သူအဆင္ေျပပါ့မလား မာမီရယ္။သမီးစိုးရိမ္လြန္းလို႔ေသေတာ့မယ္"

Mrs Kim"ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး သမီးရယ္။jenေလးက ၾကံ့ခိုင္ပါတယ္။ငါ့သမီးေလး ကုိယ့္ကိုယ္ကို လဲဂ႐ုစိုက္ပါဦး ။ကုိယ္ကမေပါ့မပါးႀကီးနဲ႔ ကိုယ့္ရဲ႕ကိုယ္ဝန္ကိုသာဂ႐ုစိုက္စမ္းပါ။"

li" သမီးအရမ္းစိုးရိမ္လို႔ျဖစ္သြားတာပါ မာမီရယ္။သူေလ သမီးနဲ႔ကေလးေလးကို ပစ္မသြားပါဘူးေနာ္။"

Mrs Kim"ေအာ္ ငါ့သမီးရယ္ သမီးလဲ ဆရာဝန္ေလာင္းပဲေလ သူရတဲ့ဒဏ္ရာကအဲ့​ေလာက္ႀကီးတာလဲမဟုတ္ပါဘူး။ဆရာဝန္ေတြကလဲေသခ်ာလုပ္ကိုင္ေပးေနတာပဲေလ သမီးရယ္။မာမီ့ကေလးေလးကသန္မာပါတယ္ သမီးရယ္။"

    ဒီအခ်ိန္မွာ liဘာကိုမွမေတြးႏိုင္ေတာ့ပါ။သူကလြဲၿပီးစိတ္ထဲမွာဘာမွမ႐ွိေတာ့ဘူး။ေဆးပညာကိုဘယ္လိုပဲေလ့လာဆည္းပူးေနတဲ့သူပဲျဖစ္ပါေစ ကိုယ့္ရဲ႕သက္ဆိုင္သူအသက္အႏၱရာယ္နဲ႔ၾကံဳရခ်ိန္မွာေတာ့ အားလံုးဒီလိုျဖစ္ၾကမွာပဲေလ။ကေလးေလးေရ ပါပါးကို မားဆီျပန္ေခၚလာေပးပါေနာ္။

Doc lu"ကဲ သမီးliေရ ဆရာတို႔အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ကုသေပးထားမို႔လို႔အရမ္းစိတ္မပူနဲ႔ေတာ့။လူနာရဲ႕ဒဏ္ရာကိုေသခ်ာပိုးသတ္ေဆးသံုးၿပီး ခ်ဳပ္ေပးထားတယ္။ခ်ဳပ္တာကလဲဆရာကိုယ္တိုင္ပဲ။အဲ့တာေၾကာင့္မပူနဲ႔ေတာ့။"

li"ဟုတ္ကဲ့ဆရာ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဆရာ"

Doc lu" ဆရာက ဒီႏွစ္အတန္းျပန္စေတာ့ သမီး​ေက်ာင္းနားထားတယ္ဆိုၿပီးပဲသတင္းၾကားတာ။ကိုယ္ဝန္ေဆာင္တာကိုေတာ့ မၾကားလိုက္ဘူး"

li"ဟုတ္တယ္ဆရာ ကေလးကလဲပထမက ယူဖို႔အစီစဥ္မ႐ွိၾကေသးပါဘူး။"

Doc lu"ေစာေစာယူထားေတာ့လဲ ေကာင္းပါတယ္။ေနာက္ပိုင္းက်ေဆးရံုတစ္ဖက္နဲ႔အဆင္မေျပေတာ့ဘူးေလ"

li"မာမီ ဒါက liတို႔ေက်ာင္းမွာတန္းျပျပန္လုပ္ေပးေနတဲ့ ဆရာluေလမာမီရဲ႕။ဆရာကဒီေဆးရံုမွာလည္း ခြဲစိပ္ဌာနရဲ႕ဌာနမႉးေလ။honeyကိုလဲဆရာပဲ ကုသေပးတာေလ။"

Mrs Kim"ေက်းဇူးအမ်ားျကီးတင္ပါတယ္ဆရာ။"

Doc lu"ရပါတယ္။liဆိုတာကလဲေက်ာင္းမွာအကိုးရတဲ့တပည့္တစ္ေယာက္။စာလဲအရမ္းေတာ္တာ။ကဲ သမီးliေရ ဆရာေနာက္လူနာေတြစစ္ေဆးစရာ႐ွိေသးလို႔ ဆရာသြားလိုက္ဦးမယ္။ jennie kimကိုေတာ့ စိတ္ခ်ရလို႔အခန္းေျပာင္းေပးလိုက္ၿပီ။nurseနဲ႔လႊဲလိုက္ၿပီေနာ္။သမီးတို႔ၾကည့္ခ်င္ရင္သြားၾကည့္လို႔ရၿပီ။လူနာကေသြးဆံုး႐ွံုးထားလို႔ နားေနတာ။ေနာက္တစ္နာရီေလာက္ဆို သတိရၿပီ။"

FORGIVENESSWhere stories live. Discover now