TXT
Gdy się kłócicie + zerwanie
Soobin
Ty i Soobin od jakiegoś czasu mało co się dogadywaliście przez ilość jego prób i tego, że zbliżał się im koncert ale dzisiaj ani ty ani chłopak nie wytrzymaliście i się pokłóciliście o tak naprawdę głupotę ale oboje byliście dzisiaj poddenerwowani. Chodziło o to, że poprosiłaś chłopaka aby posprzątał salon czego chłopak nie zrobił. Gdy weszłaś do salonu nie wytrzymałaś i wybuchnęłaś- Soobin prosiłam cie o coś!
- No jezu przecież zaraz posprzątam
- Ale ja cie o to prosiłam kilka godzin temu abyś to zrobił! Co ty do cholery robiłeś przez resztę dnia co?!
- Przestań się drze na mnie! Chciałem tylko odpocząć a może sama byś mogła tutaj posprzątać?!
- Soobin prosiłam cie o to! A ja nie mogłam bo miałam dzisiaj dużo spraw do załatwienia a po za tym wyrobił byś się w godzinę a potem byś mógł odpoczywać dowoli! Czy ty chodź raz nie możesz zrobić o to co cie proszę?!
- Wiesz co nie, nie mogę bo ja też mam urwanie głowy i wiedziałaś tak naprawdę w jaki związek się pakujesz!
- W takim razie zerwijmy tak będzie dla nas najlepiej
- No i dobrze już więcej mnie nie zobaczysz!
- No i dobrze jak tak!Gdy usłyszałaś trzask to wtedy dotarło do ciebie co się stało ale wiedziałaś, ze już się tego nie da za bardzo naprawić a wiedziałaś, ze zrywając z chłopakiem poczułaś nagły brak i chęci do czego kolwiek ale jak się stało to się stało a czasu się już nie cofnie
————————————————
Mam pytanie
Czy chcielibyście abym robiła książki o jakiś grupach kpop?
Chodzi o to, ze jak jest jeden zespół to, żeby zrobić z każdym członkiem tego zespołu osobną książkę