Bir yerde okumuştum ya da sadece kendi beynimde uydurmuşumdur! Ayırt edemiyorum burda kendi iradenle özgürce seçim yapamasın. Burda herkes bir şeye odaklı yaşadın yerde inanç nese ondan başkasını seçemesin ya da burda geçerli sadece .
Titrek nefes alıp buz gibi olmuş ellerime baktım kırmızı , mavi gözlerimi gökyüzüne kaldırıp titreteyen alt dudağımı azıma alıp emdim .
"Neden değer verdiklerimiz gider.... neden iyi baktımız bizi terk eder? zalim olanlarla kalırız!."
Buna mahkumuz galiba.
Gözümden gelen yaş şakaklarımdan aşa süzülürken ileriden gelen araba sesiyle donup kaldım .
Lütfen düşündüm kişi olmasın tanrım lütfen dönmek istemiyorum o iğrenç yüzü görmek istemiyorum , esen rüzgar siyah saçlarımı yüzüme savururken buz gibi elimi kaldırıp siyah saçlarımı kulaklarımın arkasına sıkıştırdım
"Her yerde seni arıyordum ."
Arama beni diyemedim ...
"Gelmek istemiyorum."
Kim dağın başına yaptı kiliseye kayıt olmak isteyen insanlara ruhlarını temizlemek için ücret alır orda yaptıkları şeyler .
Kalmaları için oda verir.Bu adamlar sadece beyin yıkamaktan başka ne yapıyorlar? ki arkama doğru dönüp derin nefes verip omuzlarımı indirdim .
"Baba lütfen sende buna kanma orda ki insanlara kanma hepsi hastalıklı ya da fazla zekiler ki ya da dolandırıcı , nerdeyse halk onları devletle eş değer tutuyor , ya söylesene şehirdeki onlarca kilise merkezdeyken orda ... Bir dağın başında neden ayinler hazırlansın neymiş günahlardan arınıp sizi cenn-"
Cümlem daha bitmeden sadece ortamda öfkeyle bana bakan ve bağıran biri vardı .
"KES!" Kolumu tutup düş önüme dercesine beni itip arabaya bindirdi ordan kaçıcam gerekirse biride
ölür ya ben , ya da onlar.
🩸
Üzerime geçirilmiş beyaz elbiseye bakıp sinirle elerimi saçlarımdan geçirdik yarım saate geldimiz bu yerde herkes kafayı yemiş başka.
Açıklaması yoktu ya da ben yiyicem karşımda oturan annem ve babam gayet mutlu kız kardeşim sessizce oturmuş bana bakıyor.
direnme sus boyun ey ,yoksa ölürsün .
Kilisenin kapıları açılıp içeri giren insanlar oldu papaz diye kendini tanıtan adam orta da yoktu şuan .
Yanımda hissettim biriyle hemen yanıma döndümde bana bakan rahibeyle donup kaldım Ne var. Demek isterdim ama neyse
Önüme duran vatfizli suya odaklandım , kürsünün yanında beyaz elbise giymiş kadını süzüp , önünde işlemeli şarap kadehi vardı ve yanında bir tabakta ekmekler .
Bunun anlamı : Efkaristiya, Rabbin Sofrası, Hristiyanlıkta İsa'nın çarmıha gerilmeden önceki gece havarileri ile yediği Son Akşam Yemeği'nin anıldığı ayindi. Missa ayini .
Kilisenin kapısı açılınca rahip ve arkasından gelen siyah giyimli adamlar vardı .
Rahip sunağa doğru giderek , onu öperek ve haç işaretini yapıp konuşmak için mikrofonu eline aldı .
"Peder, Oğul ve Kutsal Ruhun adına."
"Cemaat : Amin"
Cemaat onu onaylayan sesler çıkararak bir ağızdan bağırırken sessiz olmaları için elini kaldırdı ve insanlar sustu bir kukla gibi hepsi sesini kesti ipleri onun elinde. Bana dönüp baktında sesimi çıkarmadan derin nefes aldım baştan aşağı süzerek oturan insanlara döndü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI MEZARLIK
Mystery / ThrillerBurdan gitmek ruhunu bir kuşun kafesten kurtulması gibi. kurtulup özgürce yaşamak istiyorum. "Lütfen beni burdan çıkar yalvarırım". Bana duygusuzca bana bakan kızıl gözler , hafif dudaklarında bulanan sırıtmayla konuştu "Şşt burdan kurtuluş yok he...