Kardelenler ısıda ölür.
O zaman cehennem kardelenlere göre değil ..
O zaman ben cehennemde yaşama çabası veren kardelenim.
Kar yoksa kardelenler de yoktur.
Bir kalem elime alır günde ne kadar canım yanarsa o kadar kendime bir çizik atardım . Ama o gün ben atmadım başkası attı ..
Yine kimse bir kız çocuğunun yardım çığlını duymadı canı çok yandı .
15 yaş günüm özür dilerim ...
O gün ne Babamın omzunda ağlaya bildim , ne de anneme anlatabildim . Beni ben büyüttüm yine ben öldürdüm..
Yaralar çok fazla artık anne ...
🔥
Her yer karanlık , her yerde kan vardı . Kokusu burnuma doluyordu ve midemi bulandırıyordu kanı sevmem kan bana eskileri hatırlatır ...
Sıçrayarak uyandımda , terden saç diplerim ıslanmıştı . Titreyen parmaklarımı arasında geçirip yutkunmaya çalıştım boğazım kurumuştu , hızla masadaki sürahiyi alıp barda su doldurup tek dikişte içtim .
Dışarda fırtına vardı . Şişme siyah montumu giyinip odayı terk ettim . Hava almam gerek.
Boğuluyordum.
Yukarıdan gelen ayak seslerinin sahibine bakmadan kendimi kapıdan dışarı attım . Buz gibi hava suratıma çarpıp beni biraz ayıltırken üşüdümü hissettim.
"Bu havada terliklerle mi ? dışarı çıktın ."
Duydum kalın sesle ayaklarıma bakıp yanımdaki adama döndüm . Kızıl kahve gözleri beni izliyordu gözlerini kısıp birden , üzerime eğilemesiyle öylece kala kaldım.
"Konuşmuyoruz anladım kadarıyla , tamam susalım."
Üzerimden çekilsene be .
Kalbim maratonda sanki . Kabustan dolayı hela evet kesinlikle ondan.
"Aa .. terlikle çıktımı fark etmemişim." Doğrulup etrafa bakıp bana döndü .
Tam birşey diyeceken arkadan duydum topuk sesiyle o yöne odaklandım rahip .
Sahi bu adamın adı ne ?
İlk Vsevolod'a bakıp bana döndü rahatsız olmuştu . İkimizin yan yana olmasından o zaman daha yakın oluruz.
"Bu havada napıyorsun burda hela."
Bakışımı Vsevolod'a çevirip baktımda nefretle bakıyordu.
"Hava almaya çıkmıştım . Sorun mu var? Hava da mı alamayız burda . Onu da mı haber vermem gerek ."
Hafif gülüp "Hayır hava fırtınalı tüm kapılar şimdi kapanıcak . Ondan içerde sohbet odasında kendi yaşıtlarınla sohbet etmeni tavsiye ederim ." Samimiyetsiz gülüp yanımdaki adama ters bakıp içeri girdi.
"Aranız iyi değil galiba. Neden rahatsız oldu.?" Karşısına geçip ona bakmaya devam ettim .
"İçeri gir Hel ." Kaşlarımı çatıp ona bakarken arkasını dönüp gitti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI MEZARLIK
Mystery / ThrillerBurdan gitmek ruhunu bir kuşun kafesten kurtulması gibi. kurtulup özgürce yaşamak istiyorum. "Lütfen beni burdan çıkar yalvarırım". Bana duygusuzca bana bakan kızıl gözler , hafif dudaklarında bulanan sırıtmayla konuştu "Şşt burdan kurtuluş yok he...