Nananananaanaaa...
Herkes ölü , herkes kalpsiz , herkes bitik burda papaza baş kaldırmak devlet başkanına baş kaldırmak demek ..
Ölü gözler ruhsuz bedenler acı çığlıklar..
ÖLÜ BEYİNLER....
Koşmaya devam ederken nefes nefese bir kapının önünde durdum soluklanıp başımı kaldırdımda gördüm şeyle şoka girdim.
Mezar.
Dağın başında burdaki kiliseye bir iki yürüyüş yolu uzaklıkta arkamı dönüp sisle etrafı kaplanmış kilise ve yanındaki beyaz bina kardan görükmüyordu .
Duydum sesler . Babama aiti tokat attı yanağım sesi duydunda acısını belli etti .
5 dk bile düşünmeden arkamdaki mezarın büyük demir kapısını donmuş ellerimle açmaya çalışırken bir yandana arkama bakıyordum, arkamdan duydum küfürle daha da hızlandım kapıyı açmak için donmuş ellerim beni zorluyordu derin nefes alıp verdim ..
Tanrım şükürler olsun.
"HELA ! SENİ ORUSPU NERDESİN? , SENİ ŞEYTAN HEMEN GEL BURAYA !, RUHUNU TEMİZLİYİCEZ !"
Sonunda açılan kapıyla çıplak buz tutmuş ayaklarımla mezarlığa kendimi atıp koşacaken uzun saçlarıma dolanan ellerle çığlım mezarlıkta yankı yaptı .
Ölülerin sessizlini bozdum.
"Bırak baba!" Yere fırlatılmamla sertçe karla kaplı zemine çarpmamla ellerim ve dizlerim yanmaya başladı .
Kaburgama yedim tekmele nefesim kesilirken cenin pozisyonu aldım canım acıyor.
"YAPMA!"
Çığlığım tekrar yankılandında saçlarımı tutup yüzümü kaldırıp indirdi sert tokatla başım buzlu zemine çarptı dudağım ve burnum kanıyordu .
Ben kan kokusunu sevmem ki.
Ben ağlamayı da sevmem ama ağlıyorum şuan.
Saçlarımı tekrar eline doladında bağırmamaya çalıştım.
"Seni şeytan nasıl rahipe baş tutarsın ha senin içindeki ŞEYTANI ve günahlardan arındırıcam."
"KAFAYI YEMİŞSİNİZ SİZ".
Tekrardan karın boşluma yedim tekmele nefesim ,soluğumda kaldında tekrar nefes almama izin vermeden soluğumu kesti .
Kapının önüne baktımda Annem ve Kız kardeşim öylece durmuş bakıyorlardı . Dudaklarından dökülen şey .
Bırak haketti.
Sırtıma inen tekmeyle acıla inledim kalkmaya çalışırken sırtıma indirdi sert tekmeyle ağaca çarpıp karlı zemine çakılıp kaldım .
Darbeler durdunda "Bırak lan!"
Duydum ses son oldu bilincim kapanırken öksürüp ağzımdaki kan zemine döküldü ve en son havalandımı biliyordum burnuma gelen kahve ve tarçın kokusu ...
🍷
Hafif dönmemle kaburgam ve sırtıma inen keskin bir ağrıyla inleyerek harekettim kesildi .
"Hareket etme." Gözlerimi aralayıp bulanık görüntü düzelene kadar karşımda dikilen kişiye baktım rahipin yanındaki kadın mikrofonu uzatan kadın .
Üzerine giydi kan kırmızı dekolteli diz kapaklarında olan bir elbise giymiş , üzerinde beyaz önlük vardı .
Önündeki dosyaya bakıyordu kısa kızıl saçları etrafını kapatmıştı yüzünün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI MEZARLIK
Mystery / ThrillerBurdan gitmek ruhunu bir kuşun kafesten kurtulması gibi. kurtulup özgürce yaşamak istiyorum. "Lütfen beni burdan çıkar yalvarırım". Bana duygusuzca bana bakan kızıl gözler , hafif dudaklarında bulanan sırıtmayla konuştu "Şşt burdan kurtuluş yok he...