6.МЕРТВЫЕ ДУШИ🕷

4 2 0
                                    

Gelmemek üzere gitmiş ruhlar.
Ölmeye yemin etmiş bittik hayatlar.

Ölümün nefesi ensemden şah damarıma kadar hissediyorum.

Ben anne ve baba sevgisini hak etmeyen bir evlat hiç sevilmeyen bir ablaydım.

Kirlenmiştim 15 'de.

Beynimin bir yerinde tozlu raflarda canlanan anıyla toz etrafta yayıldı , uçtu burnumu kaşındırdı.

22.08.2015:

Kulaklıklarımı takıp yürümeye başladım cadde çok ısızdı. Arkamda gelen ayak sesleriyle daha da hızlanıp elimdeki market poşetini daha da sıktım. Arkama bakmam gerek ama korkuyorum durdum adım sesleride durdu hızla arkama döndüm anda kimse etrafta yoktu kulaklın birini çıkarıp derin nefes alıp verdim.

Aptal kendi kendini panik yaptın hafif gülüp poşeten vişne suyunu çıkarıp , pipeti delikten geçirip büyük bir yudum aldım .

"Of " gökyüzünde parlayan Ay'a baktım .

"Çok güzelsin."

Duydum sesle yüzümdeki gülümseme soldu hızla arkamı döndüm karanlık tarfta durdu için sokak lambasının ışı aydınlatmıyordu.

Umursama Hela . Geç git yanından ne yapabilir ki? Çığlık atardım evet karşı kaldırıma geçmek için adım attım anda saçıma dolanan elle çığlık attıcam anda azıma kapanan ellerle arkamda kalan boş çöp konteyner olan sokak bana o gece ruhumu alan mezar oldu..

Rusya bu kadar sessiz olmazdı . O gün bana o sokaklar lâl oldu..

.....

Karşımda zebani gibi dikilen adamdan bakışlarımı çekip demir kapıya baktım , yine kafamı başımda dikilenen adama baktım yutkundum ve tekrar yutkundum ne yapmam gerek bu sefer bir şeyi mi düşürdüm diyemem .

"Ne işin var burda?."

Sinirleniyor tam cevap vermek için dudaklarımı aralamıştım ki indim merdivenden başka ayak sesleri yankılandı. Rahibelerden biri sanırım baş rahibe yaşlıydı ama fazla değil üzerinde rahibeli temsil eden kıyafetleri vardı.

"Jo. Noluyor burda ." Gözleri bana dokundu ama kısa sürdü .

"İzinsiz giriş. Rahibe anne".

Anne mi? Değerli biri anladım kadarıyla beni kurtarsa iyi olur. Vsevolod nerde? Şuan götüm sıkışmış oldu için onu istiyorum acil telefonumu bulmam gerek gerekirse Vsevolod'a aldırırım.

"Bırak gitsin." Bu cümle dev zebaninin önümden çekilmesini sağladı rahibeden bakışlarımı çekip geriye çekilmiş adama baktım gözünden yanağına doğru bir kesik vardı . Yeni olmalıydı. Kaşlarını çatı rahatsız olmuştu. Burdan hemen uzaklaşmam gerek .

Yavaşça indim merdivenleri koşarak çıktım aniden karşımda belliren kişile hızımı almayıp ona çarptım elleri hala iki yanından salanıyordu . Kurtuldum andamı gelesin geldi tanrım .

"Pardon."

Kaşları çatık şekilde arkama odaklanmıştı üzerinden siyah boğazlı kaza vardı kaslı koları belli oluyordu kazak yırtılacak gibi duruyordu.

Tam bir big boy değil mi? Hela.

Ne ? Hayır tabi ki , kes sesini!

Yanımızda duran rahibe ve jo.

"Bu ufak kıza rahat durmasını söyle patron."

Küçük yaramaz bir çocuk gibi hissettim babasına şikayet ediliyor.

KANLI MEZARLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin