Elleri kan kokan çocuklar sevmezdi anneler.
Onlar kötü kokar çünkü annem bana iğrenç koktumu söylerdi o geceden sonra kirli oldumu ...
🕯️
Ruhlar özgürlüğe gitmek için bir parçasını yok ederlermiş bende kalbimi yok ettim sonra acıma duygumu.Gecenin izi ensemde tanrı şah damarımdan fısıldıyordu az kaldı ..
Diyiyordu kurtulucaksın bu ızıraptan diye fısıldıyordu kulağıma.Zaman daralıyor ....
3.... gün geçmişti mektupun elime ulaşmasından , ve ben hala okumaya cesaret edemiyordum, karşılaşıcam cümlelerden . Benim burdan önce yaşadım olay'da gelememesinin sebebinin , beni tatmin edicek mi?,etmiyicek mi? . Emin olamıyorum .
Camıma atılmış taşın üzerindeki notun sahibi, bana not bırakan kişi mi? Onuda bilmiyordum , korku , midemden boğazıma kor gibi yükselip genzimi yakıyordu . O gün kaça bilseydim eğer bunlar olmuyacaktı . Gözlerimin doldunu yanağımdan süzülen minik su tanesinden anladım gözlerime ilişen vazoyla yavaşça yataktaki çarşafı söküp , vazoya doğru adımlamaya başladım .
Ya kaçıp kurtulucaktım , ya da ölerek!.
Çarşafa doladım vazoyu sertçe zemine fırlatıp , vazodan kırılan bir parçayı aldım bu çilleden kurtulma vakti.
..... LONDRA ...
Ilık alkolü dudaklarına dayayıp içmeden bekliyordu adam ....
Tek odak noktası şuan bu, beceriksiz adamdı bir sik becerememişti telefonun ekranında belirlen isimle oturdu yerden kalkıp çıkışa yöneldi .
Buz gibi havanın etkisiyle derin bir nefes aldı temiz hava ..
"Efendim"
"Acil Rusyaya dönmen gerek burda işler karıştı kız ortada yok ."
Aniden kaşları çatıldı Hela ..
"Ne demek kız ortada yok !"
"Yok işte abi yer yarıldı kayboldu sanki her yerde aradım yok!"
Derin nefes alıp verdi genç adam
"Kamera kayıtları peki?"
Derin nefes geldi telefon ucundan
"Baktım kayıtlar silinmiş!"
Kaşları çatıldı adamın arabasına doğru yürüdü
"Mezarlık civarına baktın mı?"
Sessizlik ...
"Şimdi bakıyorum ... siktir kızı lan kızı kaçırıyorlar."
Arabayı çalıştırmak için uzanan eli aniden buz kesti
"Ne dedin sen , ne kaçırması yüzleri belli mi yarın ilk uçakla geliyorum bul o zamana kadar. "
"Tamam"
Telefonu yan taraftaki koltuğa fırlatıp derin nefes aldı.. başını geriye attıp dilini dudaklarında dolandırdı ..
"Şimdi nolucak?"
"Bekle ve gör."
Aynadan göz göze geldi adama baktı keskin ve emin şekilde konuştu
"Zarar gelirse öldü bil kendini!"
.......
Bileğimde hissettim keskin acıyla ağlamam daha da şiddetlendi canım yanıyor içeriye giren kişiyi bulanık görüyordum .
"Naptın "
Bilinçim kapanmaya başlıyordu..
Burnuma dolan keskin ilaç kokusuyla zorla yutkundum göz kapaklarıma bir torba kum bırakılmış gibiydi bileklerim hafif sızlıyordu .
Galiba tekrardan terk edildim..
Ruhum çekilmiş gibi hissediyorum. Hepinizin belanızı bulun canım yanıyor , ama bileklerimden dolayı değil , ona güvendim için hıçkırmamla ağladı mı anladım.
Annem ve babam bile beni merak etmiyorken daha 1 kaç aydır tanıdım adam mı beni merak edicek hep mi yalnız kalıcam ben..
Aniden odanın kapısının açılmasıyla yanaklarımı ıslatan yaşları sildim yutkunarak kapıda ki adama baktım...
....
Kısa bir bölümle uzun bir süreden sonra ben ...
Bazen bir kalem ve kağıt önümüze alırız ve uzun bir süre zihnimizde dolanan kelimeleri yazmaya çalışırız, ve o kelimeler kalemden kağıda geçmez zihinde kalır.
Eskisi gibi yazamıyorum ya da zihnim izin vermiyor... ama benim pes etmeye niyetim yokk.
Sevgilerle.
C.D.Yorum yapmayı ve vote atmayı unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI MEZARLIK
Mystery / ThrillerBurdan gitmek ruhunu bir kuşun kafesten kurtulması gibi. kurtulup özgürce yaşamak istiyorum. "Lütfen beni burdan çıkar yalvarırım". Bana duygusuzca bana bakan kızıl gözler , hafif dudaklarında bulanan sırıtmayla konuştu "Şşt burdan kurtuluş yok he...