«1. Bölüm»

904 20 14
                                    

Merhabaa! Ben Lee Minsu. Lise 3. Sınıfa gidiyom. Annemle yaşıyom, Tae adında çok gereksiz bi kuzenim var. Babam rahmetli.. Sınıf başkanıyım, Okulda 3 kişilik bi grubum var, bizim kızların adıda: Kim Aera ve Kang Siyeon. Aslında Aera gerçek adı değil. Gerçek adı Seoji ama sınıfın gıcık kızıyla aynı ada sahip diye gidip adını değiştirtti kkkk. Biraz küfürbazız. Neyse bu kadar hadi başlayalım.

Sabah o çok sevdiğim canım (!) alarmımın sesiyle uyandım. Bi dakika bunun sesini kim değiştirdi? Niye Taehyung'un sesi var? Lan Tae yedim seni aslanım! Hemen kalktım ve üstümü giyindim, sonra kahvaltı yapmadan evden çıktım. Okulda yerim bişeyler.

(...)

Okulun kapısında bizim kızlar vardı, beni beklemişler canlarım

"Çok beklettim mi?"

"Yok bizde yeni geldik zaten"

"He iyi, hadi geçelim artık."

Rüzgar estikçe montuma dahada sıkı sarılıyodum. Bu ne rüzgar ya? İçeri girdik ve sıralarımıza çantaları koyduk. Ben Aera'yla cam tarafında oturuyodum, o cam kısmında yani geçmesi için benim kalkmam gerekiyodu. Herneyse işte çantaları koyduk ve aşağı kantine indik. Ahanda beklediğim an! Evrenin en salak kuzeni Tae arkası dönük, ayakta, okulun yakışıklı, tatlı erkeği olan ve benim hoşlandığım çocuk Jimin'le konuşuyodu. Kızların kolundan çıktım ve koşarak Tae'nin üzerine atladım.

"DÜNYANIN EN MAL KUZENİİ! SEN NİYE BENİM ALARMIMIN SESİNİ DEĞİŞTİRDİN PUŞT HERİFCİĞİM?"

"AĞAĞ MİN BELİM GİTTİ"

"Alarmımı niye değiştirdin??"

"Cancığım istedi değiştirdim, hem güne benim sesimle başladın fena mı?"

"Senin o cancığına başlarım, Allahtan sağır olmadım!"

"Tamam ya dur kendimi affettircem"

Dedi ve cebinden çikolata çıkardı, kendini affettirmeyi biliyo puşt. Hemen elinden kaptım ve yemeye başladım.

"Affedildim mi?"

"Ovoot (Eveet)"

Tüm bunlar olurken Jimin bize gülmekten kısılan gözleriyle bakıyodu. Gülüşünü yediğim..

"Jimin gülme ya belimi hissetmiyom"

"O kadarda ağır değildir ya, MinMin benimde sırtıma atlasana"

"T-Tamaam"

Elim ayağıma dolandı ayy, neyse aynı mesafeden Jimin'in sırtına atladım

"Yok be hiç ağır değil ki, kız sen hiçbişey yemiyon mu?"

"Öküz gibi yiyo genede kilo almıyo Jimin-ah valla kıskanıyom"

Jimin sadece güldü, kurban olam gülüşünee. Şunu dışımdan demeyi o kadar çok isterdim ki.. Jimin beni indirdi ve Tae'yle gittiler. Bende kızların kollarına girdim.

"İlk ders Matematik, hadi sınıfaa!"

Bay Jeon//JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin