«26. Bölüm»

226 12 6
                                    

Sabah olmasına 2 saat kala uyandım. Kimseyi uyandırmadan kalktım ve yavaş adımlarla lavaboya girdim. Elimi yüzümü yıkadım, sonra Hobi hyung'a mesaj attım.

Kook
Hyung, bizim tayfayı topla.
Bugün önemli işlerimiz var.

Hobi
Tamamdır Kook, o iş bende.
Planı hepimiz bir aradayken buluruz.

Kook
Tamam, okulda görüşürüz

Hobi
Görüşürüz kardeşim

Benim olana dokunmak neymiş göstereceğim o velede. Yataktan gıcırdama sesleri geldi, baktığımda Minsu yatakta kıpraşıyordu ve birşeyler sayıklıyordu. Yanına gittim ve ne dediğini duymaya çalıştım.

"Bıraksana sapık!"

"Jungkook kurtar beni"

"İmdat"

"Dokunma! Yaklaşma bana!"

Kabus görüyordu, hemen onu uyandırdım.

"Minsu, güzelim uyan"

"Yaklaşma! İmdat!"

"Kabus görüyorsun Minsu uyan"

Uzun uğraşlar sonucu uyandırabilmiştim. Uyanır uyanmaz bana sarıldı.

"Çok korktum..."

"Sakin ol minik bebeğim, sadece bir kabus"

Yanına tekrar uzandım ve onun üzerime yatırdım. O şekilde tekrar uykuya daldık.

(...)

Okuldaydık, hiçbirimizin dersi yoktu. Bu iyiydi. Namjoon Hyung'un odasında toplandık ve kapımızı kitledik.

"Şimdi ne oldu, en başından anlatın."

"En iyi Hobi hyung biliyor, o anlatsın."

Hobi hyung anlattı, sonra bende Minsu'nun bana dediklerini söyledim.

"Hmm bu Jihan denen herifi Minsu'dan uzak tutmalıyız. Yer değişikliği- hayır hayır, Sınıf değişikliği- yada okul değişikliği yapsak?"

"Nasıl olacak o? Neden yokken göndermezler."

"Doğru... Hah! Dersler? Sözlü notlarını düşük verelim. Sınav notuna birşey yapamayız ama sözlü notları bizim elimizde."

"Daha fazla şey gerekli"

"Minsu olayları anlatırken videosunu çekelim?"

"Olabilir, ama kabul etmeye de bilir."

"Birimiz kanıt toplasın."

(...)

Sonunda ikisindede karar kıldık. Sözlü notları ve ders içi performansı düşük olacak, ve birimiz kanıt toplayacak.

Şuanki dersim, Minsu'larla. Sınıfa girdim ve gördüğüm şeyle kafamdan aşağı kaynar sular indi. Minsu beni görünce yalvaran bakışlar yolladı. Ulan adi piç kurusu, öğrenci olmasan şuan gebermiştin. Telefonumdan ses kayıt uygulamasını açtım ve başlattım.

"Jihan! Ne yaptığını sanıyorsun sen!?"

"Sevdiğim kızı öpüyorum?"

"Hayır, senin sevdiğin, ama seni sevmeyen kızı ZORLA öperek taciz ediyorsun!"

"Bu sizi ne ilgilendirir?"

Minsu'dan

Hâlâ gevşek gevşek konuşuyordu, yapma şöyle Jihan! Onu daha çok kızdırıyorsun ahmak...!

"Birdaha, Minsu'ya yaklaşmayacaksın."

"Sizene"

"Birileri disipline gitmek için çok istekli galiba!"

"Umrumda mı sanıyorsunuz?"

"Peki öyleyse. Önce disipline gideceksim, sonra Minsu ve ben senin hakkında tutanak tutacağız."

"Belki Minsu tutmak istemiyo-"

"İstiyorum! Jihan, senin bu hareketlerin beni cidden rahatsız ediyor."

"Kendi kulaklarınla duydun, artık ısrar edemezsin. Şimdi doğru disipline."

Bay Jeon//JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin