«15. Bölüm»

324 16 3
                                    

"Çocuklar ben çıkıyorum, okulunuza geç kalmayın!"

"Tamam anne"

"Tamam annem"

"Tamam Bayan Jeon"

"Lütfen, bana Mihi de." (Tamamen attım, anasının adını bilmiyom çünkü)

"Ama tuhafıma gidiyor, Bayan Jeon daha iyi"

"Peki, sen bilirsin"

Gitti. Bay Jeon ayağa kalktı

"Hadi giyinin, zaman geliyor."

"Tamam Hyung"

"Tamam Bay Jeon"

Jimin'le yarış yapıyorduk, en hızlı odasına varan kazanır. Koşarken merdivenlerde ayağım takıldı ve tam düşerken Jimin yakaladı.

"Sağol, Jimin-ah"

"Rica ederim Minsu-ah"

"JİMİN, MİNSU! NAPIYORSUNUZ HADİSENİZE!"

Bay Jeon öyle bir bağırmıştı ki Jimin sıçradı ve ben elinden kaydım. Gene yerle karşılaşmayı beklerken bu sefer bileğimden değil, belimden tutuldum. Baktığımda Bay Jeon olduğunu gördüm.

"S-Sağolun hocam"

"Rica ederim, hadi giyin üzerini. Unutmayın bu hafta serbest giyinme haftası"

"Tamam, hadi Minsu"

"Gelemiyorum, Bay Jeon bırakacak mısınız?"

"Yok biz seninle beraber çıkalım şimdi bu sakar velet biryerlerini kırar falan"

"Peki, hadi gidelim o zaman"

Odalara dağıldık. Ben ne giyiyim şimdi ya! Elime geçenlerle güzel bir kombin yaptım.

Bunu kombinleyip giydim ve saçlarımı bağladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunu kombinleyip giydim ve saçlarımı bağladım

Bunu kombinleyip giydim ve saçlarımı bağladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çantamı aldım ve aşağı indim. Bavulumdan aldığım siyah Converse'lerimi giyip bizimkileri beklemeye başladım.

(...)

2 dakika sonra Jimin geldi, çok yakışıklı olmuştu. Hemen ardından Bay Jeon'da geldi. Vay canına! Harbi yakışıklıydı. Pardon kabul edeyim, biraz seksi'ydi. Neyse Bay Jeon'un arabasına bindik ve okula sürmeye başladı.

(...)

Okula yakın bir yerde bizi indirdi ve gitti. Bizde yürüyerek okula vardık.

"Minsu, bugün daha iyi misin?"

"Evet Tae, daha iyiyim"

"Nerde kalıyorsun?"

"Kimseye söyleme ama,"

Dedim ve yaklaştım

"Bay Jeon'larda kalıyorum. Şşşt"

"Tamam kimseye söylemeyeceğim, söz. SBGK sözü."

"SBGK?"

"Sinir Bozucu Gereksiz Kuzen"

"Haa anladım kkkkk"

"Minsu! Bugün yanında ben oturabilir miyim? Lütfen!"

"Peki Jimin, oturabilirsin"

"E Aera?"

"Senin yanına oturacak Tae'cim"

"Kuzenlerin birtanesi!"

(...)

Herkes yerindeydi. Aera'yı ikna edip Tae'nin yanına gönderdim. Jimin'de yanıma oturdu. Bay Jeon geldi ve sınıfa göz gezdirdi.

"Jimin, Minsu'nun yanında ne işin var?"

"Hocam yanımdaki kız çok konuşuyordu, ordayken dersten birşey anlamıyorum, burda otursam?"

"Peki ama konuştuğunuzu duyarsam, ayıracağım."

"Peki hocam sağolun"

(...)

Teneffüsteydik ve Bay Jeon hakkında konuşuyorduk.

"Biliyor musun, hyung senin 'Bay Jeon' demene uyuz oluyor. Kendi kendine söyleniyordu odasında"

"Sahi mi? Ne diyordu peki?"

"Biraz özel şeyler vardı ama oraları atlayarak söyleyebilirim"

"Tamam"

" 'Ben ona öğrenci bile demiyorum hatta onu _________ ama o bana diyor ki 'BaY jEoN' başlarım Bay Jeon'una!' diyordu"

"Beni ne?"

"Ne? Anlayamadım?"

"Hatta onu... Dedin orasını söylemedin"

"Özel orası"

"Peki, neyse hadi gidelim. Bugün Kore dili ve edebiyatı vardı, yani Jin hoca. Hadi gidelim yoksa bizi Kimchi veya Prinç Keki niyetine yer."

"Bencede kkkk, hadi gidelim."

(...)

Bay Jeon//JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin