«7. Bölüm»

379 17 20
                                    

Hoseok'tan

Ders zili çaldı, Minsu'ların dersi benimle. Sınıfa girdim ve oturun komutunu verdim.

"Gençler serbestsiniz, Minsu gel seninle biraz konuşalım kız"

"Tabi hocamm"

Yanıma geldi ve onu benim odama götürdüm.

"Senle bi oyun tarzı bişey oynayalım mı?"

"Tabi hocam, ne oynicaz?"

"Bak şimdi, sen bana bi soru sorucaksın dürüst olucağımıza yemin edicez, sonra bende sana bi soru sorucam. Anlaştık?"

"Tamam hocam"

"İlk sen başla bakalım"

"Immm heh Saeho hocayı seviyo musunuz yani aşk olarak değil"

"Hayır, iki türlüde nefret ediyorum. Sürtük be o"

"Aynen hocaam çakın!"

Ellerimizi çaktık ve sıra bendee hadi bakalım

"Şimdi sıra bende. Önce yemin et bakim"

"Yemin ederim ki bu soruyu dürüstçe cevaplicam"

"Hıh oldu. Şimdii, Jungkook yanındayken nasıl hissediyosun ve ona karşı bişeyler hissediyo musun?"

"Ihm ıhm... O yanımdayken mutlu, heyecanlı, huzurlu hissediyorum"

"Peki ona karşı bişeyler hissediyo musun?"

"Hayır hocam, neden ki?'

Tüh be, yıkılacak çocuk

"Hiç, sadece sordum."

Jungkook için üzülüyorum, ama o bi yolunu bulup kendinr aşık eder eminim.

"Görüşürüz Min"

"Görüşürüz Hocam"

Gitti, bende hemen öğretmenler odasına Jungkook'un yanına uçtum.
Herşeyi anlattım, çocuk utanmasa ağlayacak.

Jungkook'tan

O kadar kötü oldum ki, şimdi napmalıyım...? Heh buldum, onu kendime bağlayacağım ve sonra açılacağım. Evet. Bunu Namjoon Hyung'a da söyledim pek beğenmedi ama olsun. Sıradaki dersleri benimle. Zil çaldığı gibi oraya uçtum.

"Evet arkadaşlar şimdi test çözücez. Açın test kitaplarını (benim korkulu rüyam)"

Önce Minsu'yu ön sıraya oturttum. Üstümdeki t-shirt biraz kısaydı, bunu bildiğim için sandalyeye oturdum ve kollarımı başımın arkasında birleştirdim ve bu sayede karnım açıldı.

Minsu'dan

Jungkook hoca kollarını başının arkasında birleştirirken karnı açıldı ve baklavalarını gördüm...

Min, ben mi yanlış gördüm yoksa onun karın kasları mı var!?

Sanırım doğru gördün!

Haaoy maaşallaah!

Üf aman cıvıma be, teste odaklanmam lazım. Lan! O bana göz mü kırptı!? Tövbe tövbe...

Sakin ol, sen bunu seviyo musun yoksa?

Hayır! Jimin'i seviyorum!

Görücez.


İşte beklenen bölümümüüz! İyi okumalaaar birazdan 8. Bölümü de atarım<3

Bay Jeon//JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin