(...)
Teneffüs bitti ve biz dersteydik -Bay Jeon'un-, ben onu dinlemeye çalışırken arkasını dönüp göz kırpıp tekrar önüne dönüyordu.
"Hocam, bi soruyu çözemedim getireyim mi?"
"Tabiki getir Seoji"
Oha aq az daha girseydin dibine? Valla yolarım seni pis yelloz çakma sarışın! Kahretsin ya! Avcumu o kadar sıktım ki tırnaklarım avcumu deldi! Ben niye bu kadar kıskandım ki? Neyse, Bay Jeon'un yanına gittim ve ellerimi ondan saklayarak
"Bay Jeon lavaboya gidebilir miyim?"
"Tabi"
Son hız lavaboya ilerledim, içerde kimse yoktu, ne kadar iyiymiş burası sessizken lan. Ellerimi yavaşça suyun altına götürdüm. Aaah çok pis yanıyor! Dudaklarımı birbirine bastırarak bağırmamaya çalıştım. Tam o sırada kapı açıldı, öğrencidir diye dönmedim ve ellerimle ilgilenmeye devam ettim. Kapının kitkendiğini duydum, o tarafa döndüm.
"Sizin kızlar tuvaletinde ne işiniz var?"
"Ellerini saklamayı başaramadın Minsu, ne yaptın sen?"
"Hiiç sadece kaşınıyordu bende durması için bastırdım, biraz sert bastırmışım ondan tırnaklarım deldi birşey yok"
"Hiç inanmadım valla"
Ellerimi suyun altından çekti ve ilk yardım dolabından sargı bezi, yara bandı ve tentürdiyot çıkardı. Tentürdiyot'u pamuğa döktü ve yavaşça ellerimdeki izlere bastırdı. Çığırmamak için zor duruyordum.
"Çok mu yanıyor?"
Üflemeye başladı, hem pamukla siliyor hemde her defasında üflüyordu.
"Bitti, şimdi saracağım, sargyı açma sakın"
Kafamı olumlu anlamda salladım. Ellerimi sardıktan sonra yara bandı'yla sargının ucunu yapıştırdı ve ayağa kalktı. Malzemeleri yerine yerleştirdikten sonra benide kaldırdı.
"Bir daha böyle birşey yapma"
Sarıldı, şok oldum. Ben karşılık vermedikçe daha da sıkı sarılıyordu. Karşılık verdim ve tam o sırada kapı açılmaya çalıştı, Bay Jeon hemen kabinlerden birine girdi ve bana kapıyı açmamı işaret etti. Fısıltıyla
"Min! Sonra bu kabine gel."
"Tamam"
Gidip kapıyı açtım ve sonra onun yanına girdim.
Hocam zaten göt kadar yer nasıl sığcaz acep
Yapacak birşey yok valla, öğretmenim olduğu için sözünü dinlemem gerekiyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Jeon//JJK
Fiksi PenggemarYeni öğretmen olan Jungkook, öğrencisine hissetmemesi gereken şeyler hissederse ne olur? (...) "Ha, ne!?" "Duydun işte! Seni-Seviyorum" Gülümsedim, bu hareketime şaşırmış olmalı ki 'ne gülüyon' der gibi bakıyordu. "Sonunda kabul edebildiniz Bay Je...