ɷ
Çiçekler açıldı ve sonunda tüm vadi binbir renge büründü.Yapraklar utangaç bir titremeyle dans ederken,manzara mükemmel ötesiydi.Ancak bu,kabarık tüyleri olan kimine göre vahşi kimine göre bir köpek yavrusu gibi görünen iri kurtun umrunda değildi.Genç kurt,herkesin iç geçireceği manzaraya aldırış etmeden rengarenk çiçeklerin içinde yuvarlanıyor ve hiç umursamadan ezip geçiyordu.Kürküne yapışan tatlı çiçek kokuları kendi okyanus kokusuna karışmıştı.Genç bir alfa olarak çok yakında kaderindeki eşini bulup onunla çiftleşmeyi düşünüyordu.
Jungkook,çok değil daha 2-3 sene öncesine kadar kendini hala çocukça oyunlar oynarken bulurdu.Yıllar öncesi kurt sürüleriyle barış anlaşması imzalayan yaban kedilerini kovalamak hatta bazen kuyruklarını ısırmak delicesine eğlenceliydi.Ta ki sürünün önde gelen yaşlı alfaları onu büyüdüğü konusunda uyarana kadar.Zaten sonrasında da ilk kızgınlığını geçirmiş,tam anlamıyla bir alfa haline bürünmüştü.Hayatı eğlenceli buluyordu,bu yüzden çoğu zaman yalnız kalır kimsenin bilmediği bir çayırda doyasıya koşup yuvarlanırdı.
Bir kedi ciyaklaması duyduğunda tüm duyuları ona bölgesinin işgal edildiğini haykırdı.Başını kaldırıp rüzgarın ona getirdiği kokuları inceledi.Tabi ki yanılmamıştı.Bir kedinin karakteristik tatlı kokusu onu hemen ele verirdi.Portakal çiçeği aromasını takip ederken avlanma pozisyonuna girmiş ve kendini nehrin hemen yanındaki çok da yüksek olmayan çimlerin arasına saklayarak yürümeye başladı.
Kafasını oldukça yoğun olan iki ot yığınının ortasına soktuğunda sorunun nerden geldiğini anlamıştı.Bir kedi...Kendi türüne göre bile küçük görünen hayvanın,genç bir omega vaşak olduğunu anlamıştı.Ve tamamen aptal olduğunu da... Çünkü kedi atalarının yapmaktan vazgeçmediği bir şeyi yapmış gibi görünüyordu.İnemeyeceği bir ağaçta mahsur kalmıştı.Kedi olmanın aptal bir kuralı;ağaca çıkarsın ama asla inemezsin...
O aptal kedi bu kadar yüksek bir ağaca tırmanma fikrini nasıl buldu ki diye düşündü.Çünkü kedinin bulunduğu yeri dikkatlice inceleyince bunun oldukça ince bir dal olduğunu ve hemen altındaki deli gibi akıntısı olan nehiri dikkate almadığı anlaşılıyordu.Kış bittiği için dağlarda eriyen karlar nehrin debisini oldukça arttırmıştı.Kedilerin kendi popolarını yaladıkları için beyinlerinde bir tüy yumağıyla dolaştıklarına kesin olarak karar verdi.Kendi içinde kediyle dalga geçmek için gülse de bu hayvan bedeninde olduğu için burnundan sesli çıkan bir hırıltıdan ibaretti.
Kedi,nehir kıyısında kendini izleyen lanet olası pire torbasının alaycı hırıltısını duydu.Ne yazık ki şu anda annesinin alyansını çalan aptal kargayla uğraşmak zorundaydı o yüzden aptal kurdu görmezden geldi.Karga,ağzında altın halkayla birlikte dalın en uzunda sanki onunla dalga geçermiş gibi duruyordu.Öte yandan aptal kurt da aşağıda sanki ucuz bir sirk gösterisi oynuyormuş gibi onları izliyordu.Odaklanıp gözünü kargaya diken Jimin,tırnaklarını ince dala geçirip dengesini korumaya çalışarak biraz daha uca doğru yürüdü.Az önce zaten bir kez kayıp düşme tehlikesi geçirmişti bu yüzden şimdi daha dikkatli olacaktı.
Jungkook önünde oynayan sahneden oldukça zevk aldı.Arka ayakları üzerine oturup alaycı bir bakışla izlemeye devam etti.Suya düşne nasıl olur diye düşündü.Kedilerin sudan ne kadar nefret ettiklerini düşününce bu aptalın ıslak suratıyla oldukça komik görüneceğinden emindi.
Dalın güçlüce çatırdamasıyla birlikte az önce düşündüğü şeyin gerçekleşeceğini anlamıştı.Jimin acı içinde miyavladı ve sanki hayatı ona bağlıymış gibi dala sarıldı.Her şey sanki ağır çekimdeymiş gibi oldu.Dal,üzerindeki büyük kediyle birlikte nehre doğru düşerken karga da hızla uçarak uzaklaşmıştı.Ne yazık ki düşüş,doğrudan nehrin en azgın aktığı yere doğru olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Wild Cat
FanfictionPark Jimin kedigillerden olan bir omega vaşak meleziydi.İlk kez katılacağı çiftleşme töreninden önce kaba bir alfa kurt melezi olan Jeon Jungkook'la birlikte,bilinmeyen bir yerde mahsur kalmak hiç de planladığı bir şey değildi... Melez-Omegaverse-Mp...