²

3.2K 328 237
                                    



ɷ

Jimin,gittikçe gıcıklaşan kurdun varlığını görmezden gelmeye çalışarak nehre doğru yöneldi.Adımlarını yeniden soğuk suyla buluşturduğunda az önceki boğuşma nedeniyle vücuduna yapışmış kum ve çamur lekelerini yıkamaya başladı.Bir yara ya da çizik arasa da kirden başka bir şey yoktu.Ya çok hızlı iyileşmişti ya da aptal kurt sayesinde yara almaktan kurtulmuştu.Şimdilik bunu düşünmek istemiyordu.

İzlendiğini hissettiğinde arkasını döndü ve alfanın kendisine baktığını farketti.Melezler için normal olabilirdi ama o aptal kurdun çıplak bedenine bakmasını istemiyordu.Huysuz bir şekilde burun kıvırıp elleriyle mahrem yerlerini kapatmaya çalıştı.

"Ne var,niye bakıyorsun?"

Jungkook bir kaşını kaldırarak sırıttığında kedinin çıplak vücuduna hiç utanmadan baktığının farkedilmesinden rahatsızlık duymadı.

"Popona ne kadar kum yapıştığını merak ettim,vay canına oldukça büyük"

Jimin,sinirden kanın tüm beynine ulaştığını hissetti.Nasıl bu kadar rahat konuşabiliyordu,hiç utanması yok muydu bu aptal kurdun?Sinirden patlayacakmış gibi hissettiğinde,alfanın tepki vermesine bile izin vermeden küçük ama oldukça keskin pençeleriyle üzerine atlamıştı.Neyse ki kurtlar her zaman tetikte olduğu için karnının üzerinde yuvarlanıp ilk saldırıdan kurtulmayı başarmıştı.Ne yazık ki Jimin sakinleşmiyordu.Bu yüzden ikinci bir saldırı için tekrar alfanın üzerine atladı ve bu kez dişlerini omzuna geçirmeyi başarırken onu nehit kenarındaki sert çakıl taşlarının üzerinde attı.

Alfa bunu başlangıçta omeganın küçük bir öfke sorunu olarak görse de Jimin'in şimdi dönüşmeye başladığını farketti.O da kendini korumak amacıyla kurt bedenine büründü ve kontrolsüz gücüyle kediyi birkaç metre fırlatarak yeniden nehre düşmesine neden oldu.

Soğuk su,omegayı kendine getirmiş gibiydi çünkü suyun içinden çıkan yine küçük sarışındı.Şaşkınlığından faydalanarak yeniden saldırmasına engel olmak için üzerine atladı ve yeniden suya düştüler.Bu kez nehrin daha derin bir kısmına...

Jimin yüzme bilmiyordu.Ayaklarının yere değmediğini farkettiğinde panikle daha da su yutmaya ve çırpınmaya başladı.Küçük bacakları kurtulma umuduyla suyun içinde çırpınırken içgüdüleri yüzünden acıyla miyavlamaya devam ediyordu.Alfa küçük olanın korkuyla çabaladığını gördüğünde küçük(!) oyunlarının istenmeyen bazı sonuçlara neden olabileceğini anladı ve neredeyse yeniden boğulmakta olan kediyi kurtarmak için suya daldı.Onu tutmayı başardığında birkaç sıyrık ve öksürük nöbetleriyle kıyıya çıkarmayı başarmıştı.

"Aptal kedi! Artık sudan uzak dur,mümkünse su bile içme.Bu,kıçını kurtarmak için soğuk suya atladığım son andı anladın mı!"

Jungkook nefes nefese kalsa da kediyi azarlamaya devam etti.Jimin ise en az bir litre su kusarken öksürük krizi geçirdi.Bırak cevap vermeyi neredeyse bayılacaktı.Bu yüzden vücudu yeniden vaşak haline bürünürken kısık sesli bir küfür savurarak ormana doğru yürümeye başladı.Jungkook onun tam bir drama kraliçesi olduğunu düşündü.Yine de kedinin tam olarak iyi olmadığının bilincindeydi bu yüzden o da kısık sesli bir lanet savurup kurduna dönüşerek sinsice kediyi takip etmeye karar verdi.

Jimin hala sinirinden kıpkırmızıydı.Nerede olduğu hakkında hiçbir fikri yoktu ama hayır bir daha o aptal kurdun yanına gitmektense cehenneme bile gitmeyi yeğlerdi.Hatırladığı kadarıyla şelaleden düşmüşlerdi o yüzden şu anda oldukça yüksek ve kaygan kayalıklara tırmanabileceğini düşünmüyordu.Yaklaşık 1 saattir amaçsızca yürürken sert esen bir rüzgar burnuna tanıdık bir koku getirdi.Durup arka ayaklarının üzerine oturdu.Alfa tarafından keşfedildiğinin farkına varmıştı.Gece olmak üzereydi ve üzerindeki bitkinlikle daha fazla onunla savaşamayacağını hissetti.Bu yüzden ortaya çıkması için yenilmişlikle beklemeye başladı.

My Wild CatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin