2.5K 293 173
                                    



ɷ

"Birkaç hafta içinde de düğünü yaparız,bu akşam nişanı halledelim de-"

"Siktir!"

Jimin ağzına aldığı kahveyle neredeyse boğulacaktı.Hoseok'un sırtına vurmasıyla yeniden nefesine kavuştuğunda babasının onaylanmaz yüz ifadesiyle azarlanacağını çoktan anlamıştı.

"Farkında mısın bilmiyorum ama kahvaltı yapıyoruz Jimin.Ağzından çıkan kelimelere dikkat et seni böyle yetiştirmedim"

"Afedersiniz.Sa-sadece biraz şaşırdım"

Bayan Park oğlunun endişesini hissedebiliyordu.Ancak eşi zaten kararı vermişti.Bu yüzden durumu biraz daha yumuşatarak açıklama ihtiyacı hissetti.

"Oğlum,ilk dolunayını geçirdin.Kokun çok yoğun.Her alfayı delirtip sana saldırtacak kadar feromon salgılıyorsun.Normalde dolunayda eşini bulman gerekirdi ancak bu doğal yoldan gerçekleşmediğine göre babanın senin için seçtiği eş adayına şans vermelisin"

"Eğer biri Jimin'e dokunacak olursa sürüdeki tüm alfaları katlederim"

Bay Park kibirli bir şekilde konuştu.Jimin içinden ben çoktan çiftleştim,artık saf bir omega değilim diye çığlık atarken dışından kardeşinin elini sıkıp konuşmaması için baskı yapmasıyla sustu.Hosok bir betaydı.Bu yüzden Bay Park'ın amacı saf olan omega oğlunu onaylamayacağı her hangi bir eşleşmeye kadar korumaktı.Sonrasında Hoseok için de uygun bir eş bulacaktı.

"Jimin sadece gergin baba.Müstakbel partneriyle bu kadar çabuk tanışacağı için şaşırdı sadece,ona kızma"

"İzninizle ben doydum"

Masada kalıp babasıyla tartışmaya devam etmek istemiyordu.Ayaklandığında yeniden hafif bir baş dönmesi eşlik etse de bell etmeden kalkmış ve odasına çıkmak için merdivenlere yönelmişti.Koridora ulaştığında ise Hoseok arkasından ona yetişmiş ve durdurmuştu.

"Bir şans ver"

"Neden bahsediyorsun Hobi!"

"Bak.Bilmiyorum,belki de o alfa senin gerçek eşindir.Kurtla olan şey... yanlış olup olmadığını anlamamız için bu bir fırsat.Eşin değilse omegan onu reddeder zaten"

Hoseok'un düşündüğü şey bambaşkaydı.Kardeşini sabah kusarken gördüğünde aklına düşen şey içini yiyip bitiriyordu.Eğer bu durum gerçekse çok ama çok kötü şeyler olabilirdi.Bu yüzden şimdilik babalarını olabildiğince sakin tutmaları gerekiyordu.Jimin'i ikna ettikten sonra hazırlıklara yardım etmiş ve sonrasında kardeşini hazırlamak için yeniden odaya gelmişti.

"Bana bu kadar parfüm sıkmayı bırak,boğulacağım"

"Hayır,sadece vücudundaki o kurt kokusunu saklamaya çalışıyorum"

"Sence farkederler mi?"

"Sanmam.Senin kokunu önceden bilselerdi belki.Ayrıca birkaç gündür değişmiş gibi sanki başka bir koku daha eşlik ediyor gibi..."

Tabi ki düşündüğü teori bunu doğruluyordu.Jimin kazadan sonra geldiğinde okyanus gibi kokuyordu.Ancak birkaç hafta içinde koku azalmamış aksine başka cılız bir koku daha eşlik etmeye başlamıştı.Hoseok bir beta olmasaydı diğer kokuyu çok daha net alabilirdi.Şimdilik sadece fark edebiliyordu.Annesiyle babası fark edemezlerdi çünkü Jimin hiçbir zaman onlarla yakınlaşmıyordu.Yoksa babası şimdiye kadar çoktan delirmenin eşiğine gelmiş olurdu.

My Wild CatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin