ɷ
Yolculuğun geri kalanı sakin geçti.Öğlenden kısa bir süre sonra gidecekleri yere ulaşmışlardı.Konsey mahkemesinin görüleceği yer eski bir fabrikadan bozma oldukça geniş bir binaydı.Jimin böyle bir mahkemeye hiçbir şekilde katılmamıştı.Sadece çevrelerinden birkaç kişiden kulak duyma bilgileri vardı.Genellikle cesur ve korkusuz bir kedicik olsa da her hayvan türünden melezlerle dolu olan yerde eşine sığınma ihtiyacı hissetmişti.
Alfanın farkındalığıyla sıcak kollar beline dolandığında çok daha rahat hissetti.Çevreyi biraz inceledi.Alan çok genişti.Duvarlar penceresiz ve her şey oldukça kasvetli görünüyordu.Mekanın soğukluğu onu üşütmeye yetmişti.Bu yüzden Jungkook ceketini çıkarıp minik bedeni giydirdi.Büyük ceketin fermuarını çekerek yavrusunu gizleyen Jimin şimdilik çok daha rahat görünüyordu.Hayvani içgüdüleri koşup hemen buradan çıkması gerektiğini haykırıyordu.Ancak kapıda gördüğü nöbetçiler kendisine veya yavrusuna zarar verebilirdi.Jimin bunu göze alamazdı.
"Sakin ol aşkım,sadece birkaç dakika sürecek.Sonra buradan gideceğiz"
Her ırktan yaşlı bir melezin oturduğu yarım ay şeklinde bir masa vardı karşılarında.Sağ taraflarında onları mahkemeye veren anne babasını başlarında 5 nöbetçi beklerken buldu.Annesi oldukça hüzünle gözlerine bakarken babasının bakışlarında saf nefret vardı.
Konsey ilk olarak şikayeti yapan Bay Park'ı dinlemek istedi.Alfa Park olayları çarpıtarak,kendi istediği gibi anlatıyordu.Jimin her cümlesinde daha da hayrete düşüyordu.Çünkü kurtların alfa oğlu olan Jungkook'un kendi oğluna tecavüz ettiğini ve hatta bir kaplanla nişanlı olan oğlunun nişanlısını yaraladığını söylemişti.Son cümlesi ise nişan gecesi oğlunu sınırdan kaçırdığıydı.Jimin,aklını kaçırmak üzereydi.Bunların hiçbiri doğru değildi!
Bay Park'ın konuşma sırası bittiğinde büyük olarak konuşma Alfa Jeon'daydı.Bay Park'ın aksine hiçbir şeyin planlanmadığını,olayların tamamen doğal olarak gerçekleştiğini belirtmiş ve iki gencin çiftleşmesinin tanrıların onayında olduğunu söylemişti.Aynı zamanda Alfa Park'ın tamamen yalan söylediğini de...
Konsey büyükleri dinlemeyi bitirdiğinde sıra Jimin ve Jungkook'a gelmişti.Jungkook,korku ve panikle tir tir titreyen sevgilisinin elini sımsıkı tutup herkesin gözü önünde alnında öpmüştü küçük kedisini.Konuşması gereken ilk kişi Jimin'di.Neyse ki Jungkook'un eşliği sayesinde güçlü kalabilmeyi başarmıştı.
"Jungkook benim eşim.Kanıt mı istiyorsunuz?Bakın,alfamın hem mührüne sahibim hem de yavrusunu taşıyorum.Hiçbir şey için beni zorlamadı.Beni kaçırmadı,tecavüz etmedi.Bunların hepsi bir yalan! Biz..biz birbirimizi sevdik,bile isteye teslim olduk birbirimize.Jungkook beni kaçırmadı o gün sınıra ben kendi isteğimle kaçtım.Hatta babamın beni zorla nişanladığı alfadan kaçmak için yaptım bunu-"
"YALAN! Oğlum onu rehin tutan kurtlardan korkutğu için böyle konuşuyor sayın konsey üyeleri.Bu onun doğasına aykırı.Bir kurttan yavru bekliyor olamaz.Böyle bir şey mümkün değil.Yalan söylüyor"
Ortalık iyice karışmaya başlıyordu.Salondan yükselen homurtular fikir ayrılığının çatıştığının bir göstergesiydi.Ağlamaklı gözleriyle alfasına doğru dönen Jimin karşısında onu bekleyen alfasına doğru gitmek istedi.Ama görevliler tarafından engellendi.Çünkü konseyin başındaki en yaşlı alfa karar için Alfa Park'a dönmüştü.
"Yani bir kanıt mı istiyorsun Alfa Park?"
"Evet kanıt istiyorum.Oğlumun bu iğrenç kurdun yavrusunu taşımadığına eminim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Wild Cat
FanfictionPark Jimin kedigillerden olan bir omega vaşak meleziydi.İlk kez katılacağı çiftleşme töreninden önce kaba bir alfa kurt melezi olan Jeon Jungkook'la birlikte,bilinmeyen bir yerde mahsur kalmak hiç de planladığı bir şey değildi... Melez-Omegaverse-Mp...