ɷ
Jungkook o gün uyandığından beri rahatsızdı.Saatler ilerledikçe daha da geriliyordu.İçinde onu rahatsız eden korkunç bir his vardı.Yanına hiç kimseyi yaklaştırmıyordu.Öyle ki evden çıktığında ona gülümseyen bir omegayı hırlayıp korkutmuştu.Çünkü hiçbiri kendini cezbetmeyi başaramıyordu.O sadece küçük vahşi kedisini istiyordu.Günbatımından sonra işler daha da kötüleşti.Güneş battığında sıkıntıyla ormanın içinde gezinirken göğsünün ortasında anlatılamaz bir acı ve korku hissetmişti.Öyle ki bir anda acı bir uluma gerçekleştirdi.
Bir şeyler yanlıştı.Kurdu onu kedi sürüsüyle ayrılan sınıra doğru gitmesi için deli gibi uyarıyordu.Bir anlığına durdu ve durumu yeniden değerlendirmeye çalıştı.Emir açıktı; ORAYA GİTMEK ZORUNDASIN
Düşmüş bir ağaç kütüğünün üstünden kolayca atlayıp sınıra doğru yöneldi.Bir kaplan kükremesi duyduğunda yönünü o tarafa çevirdi.Yakın olduğunu biliyordu.Eşine,kediciğine yakınlaştığını biliyordu çünkü onu çok daha şiddetli hissetmeye başlamıştı.Sonra acı dolu bir miyavlama duydu.Çok geçmeden uzun otların arasından atlayıp haftalardır hasret kaldığı kokunun kendisine güçlüce çarptığını hissetti..
Gözleri iri kaplandan yeşil çimlerin üzerine düştüğünde kalbinin sızısını yerde yatarken gördü.Onu bulmuştu.Başında kükreyen kaplan ise küçük kedisi için korkunç bir tehditti.O vahşi hayvan eşine çok yakındı.Saniye dahi beklemeden korkunç sayılacak bir ulumayla kaplanın karşısına geçti.Kendi bölgesinde,kendi eşini savunmaya hazırdı.Jungkook Jimin'in önüne doğru geçti ve tehdit eder gibi bir patisini öne atıp dişlerini gösterdi.Eğer kaplan kaçıp gitmezse onu kendi kanında boğmaya hazırdı...
Başlangıçta birbirini ölçen iki hayvan birbirlerinin zayıf noktasını aramaya başladı.Kaplan gözünün ucuyla baygın halde yatan omegaya baktığında Jungkook tehditi kabul ederek hiç düşünmeden üzerine atladı.Evet Yoongi tavrıyla omegayı korkutmuş ve kurtların sınırına kadar koşmasına neden olmuştu ama kedi onun sorumluluğundaydı bu yüzden bu vahşi kurtla savaşmadan buradan ayrılmayacaktı.
Kavgaya kendilerini kaptıran iki hayvan da dişlerini rakibinin boğazına saplamaya çalıştı.Kaplan kurdun sırtına hatrı sayılır bir pençe atarken Jungkook da kaplanın ön bacağına neredeyse koparacak kadar güçlü bir ısırık bıraktı.Otları ezdiler,küçük ağaçları parçaladılar...Sınır,o gece iki büyük ve vahşi hayvanın kavgasına şahit oldu...
⁂
Jimin korkuyla kendine geldiğinde kalbi göğsünü dövüyordu.Çimlerin üzerine bayıldığında kaplanın kükremesini ve bir kurdun ulumasını duymuştu.Sonra hayal meyal ikisinin korkunç bir kavgaya tutuştuğunu da hatırlıyordu.Ve yanındaki homurtular ve hırıltılara göre ikisi hala kavga ediyor olmalıydı.Kendini toparlayarak dört ayağının üzerine kalkmayı başardı.
Jungkook zaten kaplanı sırtüstü yere yatırmıştı.Dişlerini geçirmek üzereydi ki dünya üzerindeki en sevdiği varlığın yaklaştığını farketti.Dikkatinin dağılmasından yararlanan kaplan durumu tersine çevirdi ve kurdun boğazını tutmak için hamle yapmaya hazırlandı.Sırtında keskin pençeleri hissetmeseydi bunu yapabilirdi tabi.Çılgın omega onu yine pençelemişti.Ölümcül bir yaralanma olmasa bile çok acı verici olduğu da bir gerçekti.
Kurdun üzerinden atlayarak homurdanarak kedinin yanına gitti.Ona göre nankördü.Canını kurttan kurtarmıştı ama o kendisini pençeleyerek bedelini ödetiyordu.Bu yüzden konuşmak için hızla insan bedenine döndüğünde Jimin ve Jungkook da aynısını yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Wild Cat
FanfictionPark Jimin kedigillerden olan bir omega vaşak meleziydi.İlk kez katılacağı çiftleşme töreninden önce kaba bir alfa kurt melezi olan Jeon Jungkook'la birlikte,bilinmeyen bir yerde mahsur kalmak hiç de planladığı bir şey değildi... Melez-Omegaverse-Mp...