Megérkezés

272 7 0
                                    

Hello! Az én nevem Emilia Stark, de röviden csak Emily! És igen én vagyok Vasember lánya! Tudom őrültség bár ez így van! Sok hobbim van például a Festés,Rajzolás,Gitározás,Zongorázás. Ezekkel el tudom tölteni az időmet!
Az apám nem nagyon volt a gyerekkorom része sokkal inkább anya volt az aki nevelt! Apám el hagyott minket amikor 5-éves lehettem! Ennek a kiváltó oka az volt hogy. Sokat veszekedtek anyával, Anya mindig ideges volt amiért apa mindig a világot akarta menteni! És apa el hagyott minket.. Lett egy másik felesége akit úgy hívnak hogy Pepper. Pepperel már találkoztam, de akkor még kicsi voltam!
Anya pár évvel később meghalt... Rákban és a betegsége gyógyíthatatlan volt! Így mivel anyukám elhuynt, és Apám nem volt a gyámom, ezért Árvaházba kerültem 15-évesen! Fél évet töltöttem ott ami nekem nagyon sok idő volt! És most itt ülök egy repülőben és eljött az idő hogy találkozzak apával mivel a gyámja alá vett!

- Mikor érünk oda?- Kérdeztem Happy-töl!

- Nyugi már nincs sok! - Mondta miközben igazította a haját a tükörben!

Én addig zenét halgattam és el aludtam.
Pár órával később Happy fel ébreszt mert megérkeztünk!

- Héééé Emily!! Kelj fel itt vagyunk!

- Hmm!! Jólvan!

Kiszáltunk és amikor megláttám a látványt el akadt a szavam! A látvány elragadó volt lélegzetelállító!! A Stark torony tetején ott díszelgett a hatalmas A-Betű! Legszívesebben hoztam volna a vászont és a festéket és le festettem volna ezt a Gyönyörű tájat.

- Nekem mennem kell de szólj ha kell valami- Mondta Happy miközben ment vissza a repülőbe.

- Okés Szia!- Mondtam és be mentem a toronyba!

Amikor beértem még jobb volt a látvány! Tele volt mindenféle Tech kütyüvel és sok-sok Szuperhős képek díszelegtek a falon! Gyönyörködtem a látványban mire egy hang megszólalt mögöttem.

- Szia te ki vagy- Mondta egy embernek kinéző robot.

- Áhhhh! Megijedtem.

- Bocsi nem akartam rád ijeszteni! Egyébként Vision vagyok! És te?

- Szi-Szia Vision! - köszöntem bátortalanul!

- Az én nevem Emilia Stark, de röviden csak Emily!

- Mii? Tonynak van még egy gyereke?

- Miért van neki mé-Mondtam volna de bejöttek a hősök együtt.

- Vision hozd ide a sörömet ma este nagy partit csapunk! - Mondta egy mosómedve akit nem is ismertem.

- Állj már le Mordály nem volt elég mára?- Mondta Amerikai Kapitány.

Ő az egyetlen akit ismerek, de persze volt még pár ismerős arc! Majd meghalottam egy ismerős hangot aki Tony volt..

- Miért van enniyre bor szag ide bent?
Mordály megint te?- Mondta Tony

- Nyugi már mi csak bulizni akarunk!- Mondta Thor.

- Fogd már be Tarzan!- Mondta Tony majd meglátott engem.

- Hát te mit keresel itt? Nem úgy volt jövőhéten jössz? - Mondta Tony

- Hát látod itt vagyok élek!- Mondtam dühösen.

- Jólvan nyugi ne legyél idegbeteg- Mondta Tony majd rá nézett Mordályra

- Mivan? Nem láttál még beszélő mosómedvét akinél fegyver és ital van? - Mondta Mordály!

A toronyban kitört a nevetés! Persze én is nevettem!

- Na mit is keresel itt?- Mondta nekem Tony.

- Jééé Tony! Nézd má' egy kislány! Szerinted ki Ő- Mondta Thor

- Hagyd békén a lányomat- Mondta Tony

A toronyban megfagyott a levegő, mindenki engem és Tonyt nézett A lányom szó halattán egy kicsit be rezeltem! Mert én nem hívom Tonyt apának mert nem megy, nem éreztem annak!

A megmentőm egy srác volt aki éppen rontott be az ajtón majd így szólt:

- Elnézést a késésért Mr.Stark!- Mondta kb velem egyidős Srác.

- Nyugi már megszoktam- Mondta Tony!

- Naa hogy hívnak? - Kérdezte Thor miközben a hajamt birizgálta!

- Okéé! A nevem Emilia Stark, de röviden csak Emily- Mondtam és le vettem Thor kezét a fejemről!

- Szép név! - Mondta egy mögöttem megszólaló hang!

- Szia a nevem Wanda! Gondolom találkoztál már Visionnal mi egy párt alkotunk!

- Szia Wanda! Örülök hogy megismertelek!

Volt még pár hős de ők el mentek.

- Na mi lesz? Ismerkedés vagy mi a szösz? Akkor hajrá! - Mondta tony és el kezdődött az ismerkedés.

Tony Stark titkos lánya-SzeretlekWhere stories live. Discover now