4 héttel később:
Ebben a 4-hétben nem történt nagyon semmi. Peterrel randiztunk, Billy nagyon nagyot nőtt. Morgan és én elmentünk vásárolni, Steve és Nat esküvőt terveztek de az majd odébb lesz!! És Billy úgy néz ki mint egy 4-éves pedig csak pár hetes jó mondjuk Wanda azt mondta hogy már 4 éves a szupebabáknál így van! A szuperbabáknál a növés nagyon hatalmas változást jelent. És beszélni is tud. Beszéltem már vele és nagyon jól kommunikál. Mindig mondja hogy Peter és Emily egy pár! Nagyon édes. Morgan és Billy szinte legjobb barátok. Sokat lógnak együtt. Nagyon édik!! A mai nap egy Szerdai nap. Nyugodt napra számítottam. Khm..khm... csak számítottam. Reggel kiabálásra ébredtünk Peterrel, aggódni kezdtünk gyorsan le szaladtunk hogy még is mi folyik itt?
- Mi a fene folyik itt? - kérdezte Peter
- Igen mivan itt? - mondtam
- BILLY MEGKAPJA A SZUPEREREJÉT!!! - Sikított Wanda
- EZ KOMOLY? - Kérdeztem
- IGENNN!!! - Mondta Wanda
- Anya nyugi már, és ha nem kapom meg? - mondta Billy
- Billy ma van a nap!! - mondta Wanda.
- Jól van Anycsi! - Mondta Billy és felröpült a levegőbe, ez az egyik mellékhatás. Vörösen világított a teste, elképesztő látvány volt.
- Sziasztok meghoztam a.... ÚRISTEN AZ ÉN FIAM!! - Jött be Vision.
- TE IS LÁTOD AMIT ÉN? - Kérdezgette Vision Wandától.
- AZTA! - Mondta Peter
- A kicsi Billy felröpül! - énekelte Apa
- EZ AZ BILLY! - mondta Thor.
Billy a földre érkezett, a haja színe kicsit vöröses lett, kicsit magasabb, de ő ugyanaz marad!
- Jó Billy mit érzel? - kérdezte Wanda Billyt.
- Bizsergek! - mondta Billy
- Na ez az! Első út a szuperhős válássá! - mosolygott Wanda.
Billy hirtelen felemelt a kezével engem, de tök véletlen. Mindenki csodálkozott, és én is , Peter meg csak nézett hogy mivan? Apa is nagyot nézett.
- ANYA NÉZD EMILY MEGTANULT REPÜLNI!! - Mondta Billy
- Nem Billy ezt te csinálod! - mondta neki Steve
- Mi? Hogy én? - kérdezte Billy meglepő arccal.
- IGEN FIAM! - Mondta Vision.
- EZ AZ EGY EMBER VAN A KEZEMBE!! - Mondta Billy és óvatosan le tett.
- Azta Billy ügyes vagy! - dicsértem meg.
- Köszönöm! Msr. Parker - mondta Billy
- És tudja! - nevetett Peter.
- Billyyyyy!! - jött be Morgan és Pepper az ajtón.
- Morgannn!!! - ölelték meg egymást, nagyon arik voltak.
- Képzeld Morgan van szupererőm! - mondta Billy
- Azta mutasd meg, mutasd meg! - mondta Morgan Billy pedig felemelte őt, Morgan lehidalt. De egyben élvezte.
- Juhú! Apa nézd repülök! - nevetett Morgan
- Csak óvatosan Billy, a szupererő nem gyerekjáték! - mondta Apa Billynek.
- Igen így van! - helyeselt rá Nat
- Óh bocsánat Stark bácsi! - mondta Billy és letette Morgant.
ESTÁS LEYENDO
Tony Stark titkos lánya-Szeretlek
RomanceSziasztok! Ez az első Wattpados könyvem/ Sztorim ki hogy mondja! Sokaknál láttam az e-fajta sztorikat és kedvet kaptam írni! És Marvelt is imádom szóval ez az a téma ami igazán nekem való! Jó olvasást és remélem tetszeni fog! :D Emily az én tulajdon...