Testvérek

59 4 0
                                    

A mai nap jól indult,Nuttelás palacsinta volt a reggeli, Wanda jól viseli a terhességet aminek örülünk!
Peterrel reggeliztem. Éreztem az illatát, az a Peter illat ami megcsap! Nem tudtam neki ellenállni! A pillangó barátaim ott is velem voltak!!
A Bosszúállók totálisan ittasak voltak tegnap! Mordály, Thor, Groot, Vision, és Steve rugott be!

- Mi ez halottas ház vagy mi? -mondta Apa mikor megérkezett értem és Peter-ért hogy vigyázzunk Morganre.

- Várj apa fel kell öltöznöm, egy perc!!-Mondtam majd felszaladtam a szobába!

- Igyekezz egy perced van!! - mondta apa

- Hol van Emily? -kérdezte Morgan

- Óó szia bejöttél? Fel ment öltözni! -mondta Pepper

- Peterrrrr!! - kiabálta Morgan és oda ment Peterhez megölelni!

- Hogy vagy nagylány? A mai nap fergeteges lesz! - mondta Peter.

- Igennn Juhhéé!- mondta Morgan

Én addig öltöztem, megcsináltam a hajam konytba és felvettem egy fekete nadrágot ami rám tapadt az a cica nadrág vagy mi! A hajamat sima kontyba csináltam úgy hogy kilógjon pár kicsi hajszál! És hozzá a fekete felsőmet, és egy Adidas kardigánt, és a fehér Fila cipőmet! Gyors parfüm és mehetünk. Ez a nap laza lesz azért is öltöztem így!

- Kész vagyok!! - mondtam és szaladtam lefele

- Na végre megszületett! - mondta apa

- Na mi megyünk! Sziasztok és köszönöm nektek!! - mondta Pepper

- Ne csináljatok olyat amit én is megbánnák! -mondta apa az ajtóban visszafordulva!

Mi el indultunk, a ház ugyanolyan szép mint amikor bejöttem!

- Na mit játszunk? - kérdezte Morgan

- Mit gondolsz legyen mondjuk.... Lovas!! - kiabálta Peter és azon nyomban felkapta a nyakába Morgant.

Én nevettem rajtuk!!

- Emilyt is el bírod?? - kérdezte Morgan Peter-töl!

- Mii? Nem arról szó sem lehet! - Mondtam nevetve és Peter felkapott engem a hátára!

- Igazán? Mármint el bírlak! - mondta Peter és rám nézett mosolyogva azokkal a barna szemeivel. El vesztem benne!!

- Peter tegyél le!! - mondtam

- Nem nem!! Azt nem tehetem! -mondta Peter

- Vidd fel Peter - mondta neki Morgan

- Még szép hogy fel viszem! Gyerünk Morgan irány a palota!! - mondta Peter és fel vitt.

Próbáltam nem rá nézni mert el pirosodtam!! És nem akartam hogy meglássa, és még a pillangók helyén voltak! Peter folyamatosan nézett engem! És mosolygott! Ettől is elájultam!!

- Na itt vagyunk!! - mondta Peter és le tett

- Na végre!! - mondtam

- Miért? Eddig szeretted ha fel kaplak! -mondta Peter és a kezét a fejemre támasztotta!

- Ez most más!! - mondtam egy kis mosollyal az arcomon.

- És vedd le a kezed a fejemről! -mondtam és le vette a kezét!

- Most úgy nézel ki mint egy törpe aki ideges! - mondta Peter

El nevettük magunkat, mert igen Peter szemében úgy nézek ki mint egy törpe!! A válláig érek kb!

- Gyertek be Morgan birodalmába! - mondta Morgan

- Úú jól hangzik!! - mondtam és bementünk!

- Peter!! Te leszel a király és Emily pedig a királyné!!

- Várjunk mivan? - kérdeztem

- Jól hallod Emily! A királyném vagy! - mondta Peter.

Ettől el mosolyodtam!

- Én leszek a gyereketek! - mondta Morgan!

- Jólvan játszunk! - mondta Peter.

- Apa vidd be Anyát a szobába és olvass mesét!! - mondta Morgan Peternek

- Gyere királyném!! - kézen fogott és be vitt

- Rendben akkor milyen mese legyen? -kérdezte Peter Morgant

- Hmm!! Találjatok ki eggyet nem lehet olyan nehéz! - mondta Morgan!

- Jólvan akkor kezdem! - el kezdte Peter a mesét!

- Egyszer volt hol nem volt, volt egyszer egy fiú aki szuperhős volt, a főnökének volt egy lánya akibe a fiú teljesen bele habarodott! Folyton rá gondolt! Megallás nélkül, egyik nap a fiú elhatározta hogy megkéri a lányt hogy randizzanak, de megfutamodott. A lány apja nagyon híres volt, voltak rengeteg szuperhős ruhái, és volt egy csapata! Ennyi volt kész vége! - mondta Peter

- Na és hogy hívták a fiút és a lányt? És mi volt a csapat neve? - kérdezte Morgan.

- Ki éhes? - kérdezte Peter

- Énnn!! - mondta Morgan!

Ez nekem fura volt az én apám is híres. És apának is van egy csapata, szóval ez azt jeletni hogy........ nahát! Peter szerelmes lenne belém?
Le mentünk enni!

- Lehetne palacsinta? - kérdezte Morgan.

- Ezt adom! - mondtuk Peterrel egyszerre.

- Mi az hogy "Adom"? - kérdezte Morgan.

- Ez egy szó csak a tinik használják és ez menőbb! Azt jelenti hogy Jó lenne, Jó! - mondtam.

- Jó akkor ADOOMM!! - kiabálta Morgan.

Megettük a palacsintát. És Morgannel neki álltunk Insta képeket csinálni, amióta volt ez a hírekben a zöld manó eset, azóta rengeteg követőm lett!

Morgan az én kishúgom! Szeretem őt és ő is engem! A testvériség egy életre szól!

El vittem Morgant fürdeni!

- Emily! - mondta Morgan

- Igen? - mondtam

- Neked tetszik Peter? - kérdezte

Az arcom szemmel láthatóan VÖRÖS volt!! És a pillangók ne is beszéljünk róla!

Peter az ajtóban halgatózott, észre sem vettem!!

- Na tetszik? - kérdezte Morgan

- Nos.. hát ehhez még kicsi vagy!

- Naa mond el!! Peter is elmondta nekem!! Ohh hupszi ezt nem kellett volna el mondanom! - mondta Morgan.

- Mii? Mit mondott neked? - kérdeztem.

Morgan sóhajtott eggyet majd megszólalt.

- Azt mondta fülig szerelmes egy lányba akinek a kezdőbetűje E az utolsó pedig Y! Nem értek ehhez de szerintek rád utal! - mondta Morgan

- Ahjj Morgan!! - mondta magában Peter

- Hát szerinted? -kérdeztem

- Igen Emily!! Tutira tetszel neki!! - mondta Morgan.

Elmentünk aludni, és kiderült nekem is van egy szobám! Kékes színű volt a fal, és zöldes volt a takaró! És egy Iróasztal, és egy nagy ágy! Peter Apa szobájában aludt! Morgan pedig a sajátjában!
Majd egy kopogásra leszek figyelmes:

Tony Stark titkos lánya-SzeretlekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora