Miután pihentünk egy kicsit, elkezdtem
Készülődni, felvettem egy bő fekete kardigánt, és egy csíkos felsőt, és a hajamt kiengedtem. Meg egy fekete leggingset.
Peter szintén ugyanúgy öltözött mint én, Fekete kardigán, fekete nadrág, fekete-fehér csíkos felső! És a haja valami állati volt. És az idő. 23:30 volt.- Indulhatunk? - kérdezte Peter
- Még szép! - mondtam és lementünk a Hotel ajtajához, és kiszöktünk
Persze az utcán voltak emberek, nem is kevés. Én és Peter kézenfogva mentünk végig Párizs utcáin, a levegő most is káprázatos volt.
Odaértünk egy éjjel nappali pékséghez, kértünk 2-szendivcset, és azt is megettük közben a padon ültünk.- Peter el tudod ezt hinni? Mi ketten Párizs utcáin,este! Kell ennél jobb? - kérdeztem Petert aki mélyen a szemembe nézett és a számat nézte
- Veled bármi lehetséges, ha itt vagy veled minden gondom elszáll! - mondta Peter, és egymás szemébe néztünk
- Peter, Szeretlek!! - mondtam
- Én is nagyon Szeretlek! - mondta Peter és hirtelen megcsókolt, most több ideig tartott mint az előző de meg kell mondjam, élveztem. És épphogy megettük a szendvicset.
- Peter be kell valljam ez... jó volt! - mondtam Peternek. Kicsit szégyeltem magam, mert sosem mondtam Peternek hogy a csókunk milyen is szokott lenni.
- Na ugye! - nevetett Peter
Majd elérkezett a pillanat..
Odaértünk az Eiffel toronyhoz, ami este világít, és ez nagyon gyönyörű volt, nagyon-nagyon szép volt. Egy könnycseppet is ejtettem.- Peter el sem hiszem! - mondtam miközben törölgettem a szemem.
- Hé ne sírj! Tudom azért sírsz mert örülsz, de én nem akarlak ma sírni látni, nem jó érzés ha a szerelmedet sírni látod, ilyenkor kiszakad a szívem! - mondta Peter és a két kezét az arcomra tette, és megölelt, úgy néztük az Eiffel tornyot! Csak is ketten.
- Ennél nem is lehetne jobb! - mondta Peter
- Igen, így van! - feleltem
A többi időben sétálgattunk, ettünk, voltunk szökőkútaknál, majd az eső is megjelent.
- Óh ne!! Esik!! - mondtam Peternek és egyből megfogtam a kezét
- Akkor ideje az esőtáncnak, gyere! - mondta Peter és a kezemet fogta és úgy táncoltunk az esőben.
Be kell vallani, nagyon élveztem, sokszor fel is emelt Peter, és baromira jó volt ez az este.
Az is kiderült hogy Peter elképesztően jó táncos.
Egy idő után úgy gondoltuk hogy vissza
Kéne menni a Hotelbe. El is indultunk, Peter levette a kardigánját és azt fejünk fölé rakta hogy ne ázzunk el!
Futottunk ahogy csak tudtunk,
Majd oda is értünk.- Gyere gyorsan menjünk fel! - mire ezt mondta Peter már a liftben voltunk.
- Ahh Peter életem legjobb estéje volt! - mondtam
- A szülinapodra is ezt mondtad! - mondta Peter, úgy flörtőlve.
- Azért mert veled voltam mindkét pillanatban! - mondtam Peternek és a nyaka köré fontam a kezem
- Gyere ide!! - mondta Peter és felkapott majd megcsókolt. Szerencsére a lift sokáig ment, mert a legfölső emeleten vagyunk.
- Szeretlek! - mondta Peter
- Én is!!! - mondtam
Felértünk, és egyből rohantunk a szobába nehogy észrevegyen minket valaki.
Nagy szerencsénkre mindenki mélyen aludt. Lefürödtünk és bedőltünk az ágyba, életünk legjobb estéje után.
KAMU SEDANG MEMBACA
Tony Stark titkos lánya-Szeretlek
RomansaSziasztok! Ez az első Wattpados könyvem/ Sztorim ki hogy mondja! Sokaknál láttam az e-fajta sztorikat és kedvet kaptam írni! És Marvelt is imádom szóval ez az a téma ami igazán nekem való! Jó olvasást és remélem tetszeni fog! :D Emily az én tulajdon...