Rengeteg Hős mutatkozott be nekem! Két kezemen nem tudom megszámolni hogy mennyi volt!
Majd jött egy fiatal srác:- Szia a nevem Peter Parker!
- Szia Peter!
- Eddig nem halottam felőled- Mondta Peter
- Gondolod miért?- Néztem apámra!
- Jól van jól van! Menjünk mert sok a dolgunk!- Mondta Tony
Egyértelműen rosszul esett neki akit mondtam de ez az igazság az igazsággal meg kell tanulni együtt élni vele.
Nem sokkal később Tony megmutatta a szobámat ami lélegzetelállító volt! Már be volt rendevze! Volt benne egy Gitár, egy Iróasztal, Zongora, Egy hatalams kényelmes ágy amin sötétkék bársony huzat volt! És a kilátás valami meseszép volt! Ami a legjobb hogy erkély is van a szobámba így mikor kedvet kapok akár zenélhetek ott vagy festhetek!
- Wáóó! Ez gyönyörű! Köszönöm- Mondtam
- Gondoltam hogy tetszeni fog- Mondta Tony!
- Honnan?- Kérdeztem
- Megérzés!- Ennyit mondott és ki ment.
Furi volt! Le dőltem az ágyra és gondolkodtam: Vajon képes leszek apának hívni őt 10-év után? Ez a kérdés be fészkelte magát a fejembe!
Már este fele járt. El mentem le tusolni és fel vettem egy laza rövid nadrágot egy nagy pólóval, mert ilyenekbe szeretek aludni!
Majd le mentem valamit enni mert megéheztem!- Szia- Mondtam Visionak
- Szia. Na eddig milyen itt a toronyban?- kérdezte
- Elég jó! A szobám nagyon tetszik- mondtam
- Ennek örülök!
- Halottam Wandától te briliáns szakács vagy!- mondtam
- Hát ez így van én vagyok a torony mesterszakácsa- Mondta Vision majd nevettünk
Készített nekem egy taco-t ami meg volt pakolva rendesen!
- Köszönöm Vision!
- Nagyon szívesen!- Mondta majd el ment aludni
Mire már megettem a kajámat be sötétedett.
- Már mennem kéne aludni-mondtam
Hulla fáradtan be vonszoltam magam a szobámba és le feküdtem az ágyamra aludni egyett!
Majd hajnali 2-óra körül erre ébredtem:
YOU ARE READING
Tony Stark titkos lánya-Szeretlek
RomanceSziasztok! Ez az első Wattpados könyvem/ Sztorim ki hogy mondja! Sokaknál láttam az e-fajta sztorikat és kedvet kaptam írni! És Marvelt is imádom szóval ez az a téma ami igazán nekem való! Jó olvasást és remélem tetszeni fog! :D Emily az én tulajdon...