A Szülés

33 1 0
                                    

Ez a hang Wanda volt! Gyorsan szaladtam le Peterrel Wandához és már a magzat víz el folyt. Gyorsan hívtam Apát aki rövid időn belül itt is volt.

- Na hogy van? - kérdezte Apa

- A magzat el folyt! - mondtam

- Kórházba kell mennie! - mondta Thor

- MINDJÁRT SZÜLÖK!! - kiabált Wanda

- Vigyük!! - mondta Apa és már úton is voltunk a kórház felé, Vision egész végig fogta Wanda kezét, Happy vezetett, Happy ment olyan gyorsan ahogy csak tudott de Wandára azért vigyázott.
Odaértünk a Kórházba. Wandát feltették az ágyra és már tolták is a szülészetre, Wanda most nem volt olyan nyugodt mint szokott lenni. Az orvosok nyugtatták őt mert amikor szül egy Nő akkor nyugodtnak kell lennie. Wanda egyhamar le is nyugodt.

- VIGYÁZAT SZÜLÉSZET!! - Mondta Mordály az embereket el zavarta onnan.

- Juj ez olyan izgi!! - mondta Űrlord

- Igen az!!! - néztek össze Sólyomszemmel.

Wanda ott volt a szülészeten, és nem volt más hátra mint...........Előre!
Csak a kiláltást halottuk a szobából, Vision is bent volt a szülésen, így Wanda nyugodtnak érezhette magát! A szuperhősöknél az a gond hogy nagyon-nagyon sok ideig tart megszülni egy babát! Addig is én és Peter lementünka büfébe enni valamit mert már meghaltam az éhségtől!

- Nagyon izgatott vagyok!! - mondtam

- Én is Emily!! Képzeld el mi is így leszünk majd egy jó pár év múlva! - mondta Peter és megfogta a kezem. Én csak mosolyogtam.

- Peter és mi a fenét fogunk mi enni? - kérdeztem

- Egy szendvics? - kérdezte

- Jöhet! - mondtam és meg is vettük a szendvicseket, mire visszaértünk akkor sem volt semmi fejlemény.

- Még most sem? - kérdezte Peter

- Nem! - mondta Nat

- Nyugi srácok! Még egy 2/3 óra! - mondta Steve.

- Hú addig itt ülhetünk! - mondta Sólyomszem.

- Szerintem Visionra fog hasonlítani! - mondta Apa

- Szerintem keverék! - mondta Thor

- Thor a babák nem kutyák! - mondta Mordály

- Ja bocsesz! - mondta Thor, Apa pedig fogta a fejét.

1 óra után semmi fejlemény!! Közben több terhes nőt vittek a szülészetre. Találgatni kezdtünk hogy vajon mi lesz a baba neve! De konkrét választ egyikünknek sem esett választás.
2 óra után semmi!! Ettünk, aggódtunk már Wandáért, és fáradtak is voltunk.
Majd 3 óra után! Megszült Wanda!!! Miután az orvos mondta hogy lehet be menni akkor megrohamoztuk Peterrel Wandát.

- Wanda!!!! - mondtuk

- Sziasztok!! - mondta Wanda aki már tartotta a kezében a kicsi babát, rá nézésre Wanda de ha jobban megnézed akkor Visionra is hasonlít!

- Először is, Hogy vagy? - kérdezte Peter

- Tökéletesen! - mondta Wanda

- Na és mi a neve? - kérdeztem

- Billy! - mondta Wanda és Vision egyszerre.

- Ahww! Kicsi Billy! - mondtam

- Aranyos név! - Mondta Peter.

- BABA!!! - Jött be Thor Stevvel az oldalán.

- Thor!! - szóltam rá

- Oh bocsi! - mondta Thor

- Na és mi lett a neve? - kérdezte Steve. Wanda és Vision összenéztek.

- Billy! Billy lett a neve! - mondta Wanda mosolyogva

- Szép név! - mondta Thor

- Emily ülj le ide! - mutatott a kanapéra Vision.

- Minek? -kérdeztem

- Csak ülj le! - mondta Vision. Én pedig leültem Wanda ágya melett található kanapéra.

- Wanda elkérhetem Billyt? - Kérdezte Vision Wandától.

- Persze tessék! - nyújtotta Wanda Billyt, Vision a kezembe adta, én pedig egyből be rezeltem, hogy egy újszülött kisbaba van a kezembe.

- Öhm! - ennyit mondtam

- Peter ülj le Emily mellé!! - mondta Vision.

- Most akkor mi vagyunk a szülei! - mondta nekem Peter hallkan, én pedig nevettem.

- Thor a kamerát! - mondta Vision.

- Bújjatok össze!! - mondta Vision, mi pedig összebújtunk, a kicsi Billyvel.

- 3...2...1...! - Vision készített egy fotót.

- És ez mire volt jó? - kérdezte Peter

- Majd ha szülők lesztek így fogtok kinézni! - mondta Vision és megmutatta a képet. Tényleg jól nézünk ki! Peter fehér kötött pulcsiban, szint úgy én is, Billy a karomba! Nagyon jó fotó lett.

- Azta! - mondtam

- Ez király! - mondta Peter

- Ja jut eszembe megfoghatom Billyt? - kérdezte Peter Wandától boci szemekkel.

- Igen Peter megfoghatod Billyt! - mondta Wanda

- Ezaz! Kérem Billy királyt! - mondta Peter és odaadtam neki Billyt.
A látvány még jobb volt mint képzeltem, Peter kezében jól mutatnak a babák!
Nagyon jól fog kinézni Peter ha Apa lesz!

- Na ki a király? Billy a király! - dadogott Peter Billynek.

- Na mizu van? - jött be Apa Pepperrel és Morgannal.

- Billy a neve! - mondta Wanda

- Áh Billy!! - vette el Apa Peter-töl.

- Hé! - mondta Peter

- Te is bosszúálló vagy igen! - mondta Apa Billynek, Billy valószínűleg egy szót sem értett mert újszülött.

- Hogy vagy? - kérdezte Pepper Wandától.

- Most jól de fáradtan! - ásított Wanda

- Várj egy percet! - mondta Morgan Wandának.

- Mindenki húzás ki!! Wanda pihenni szeretne!! - kiabált Morgan,mindenki csak nézett és azonnal ki is sétált.

- Azta! Morgan! - nevetett Peter.

- Köszönöm Morgan!! - köszönte meg Wanda, mindenki ki fáradt a szobából, Wanda a mai napot pihenéssel töltötte, szint úgy mi is a toronyban, Filmeztem Peterrel, beszélgettünk, nasiztunk, sokszor mentünk Wandához, ennivalót vinni, majd megint filmeztünk.
Este már nem mentünk Wandához ő is pihent és mi is fáradtak vagyunk, ha minden jól megy akkor holnap jön is haza Wanda kicsi Billyvel!! Már alig várom!!
Már az ágyban fekszünk Peterrel, megvárjuk míg el nyom minket az álom.

- Olyan aranyos Billy ugye? - kérdeztem Petert.

- Igen az, csak Apukád elvette tőlem! - mérgelődött Peter.

- Kívancsi vagyok hogy milyen lesz ha nagyobb lesz! - mondtam

- Én pedig hogy milyen szupererőt kap! - mondta Peter, én pedig lehidaltam.

- Lehet szuperképességük is? - kérdeztem

- Igen lehet! Gondold el a mi babánk majd a falon mászik és ő lesz a jövő Pókembere ha megöregszem. - mondta Peter mosolyogva.

- De addig a helyes Peter Parker Pókemberkedik! - kacsinottam rá

- Gonosz vagy! - csókolt meg Peter és bealudtunk, ez a hosszú nap után.
Vision végre Apuka lett, Wanda pedig Anyuka! Nagyon örülök nekik!
Egy életet hozott világra Wanda. Elképesztő hogy mire képes a Női test!
A mai napon megszületett a kicsi Billy.

Tony Stark titkos lánya-SzeretlekWhere stories live. Discover now