A kicsi Billy

32 1 0
                                    

Reggel igazán napos időre keltem, ma fog haza jönni Wanda és Vision a kórházból, és ma játszunk Billyvel.
El is indultunk a kórházba Wandáért és Visionért és persze Billyért. Természetesen mint mindig Happy vezetett. Hihetetlen hogy egy ideig Baba illat fogja betölteni a tornyot és sírás is lesz sok, de mindenben segítek Wandának. Billy hamar meg fog nőni a szuperhősöknél gyorsabban nőnek a gyerekek! Kb egy év múlva Billy úgy fog kinézni mint egy 5 éves! De ez csak egy elmélet.
Odaértünk a Kórházba Wanda Billyvel a kezében ott várt minket Visionnal az oldalán a kórház kapuja előtt.

- Szia Wanda!! - köszöntem Wandának és meg is öleltem.

- Sziasztok!! - mondta Wanda

- Hogy van a kicsi Billy! - nézett rá Peter Billyre.

- Nagyon jól van, a lehető legjobban. - mondta Vision.

- Na mizu Kifli? - mondta Thor mi meg néztünk rá értetlenül.

- Miért kifli? - kérdezte Apa és fogta a fejét.

- Mert a Billy rímel a Kifli szóra! - mosolygott Thor

- Áh semmi baj ha így hívod, de nem bánnám ha Billynek hívnád, ne a Kiflit szokja meg! - nevetett Wanda.

- Fogadd Gratulációm! - mondta Happy

- Köszönjük! - mondta Vision.

- Na akkor indulás haza! - mondta Apa és már kocsiba is szálltunk.
Wanda beszélt a szülés folyamatáról, és meglepően nem fájt neki a szülés. Igen Wanda egy erős Nő!!

- Azta! - mondtam

- És ez nem fájt? - kérdezte Nat

- Nem! Kibírható volt! - mosolygott Wanda.

- Erős Nő vagy Wanda, Nattel együtt! - néztem rájuk

- Ahww Emily! Úgyahogy te is! - öleltek meg mindketten

- Na és én nem kapok? - nézett rám boci szemekkel Peter, nem tudtam neki ellenállni.

- Igen Peter te is kaphatsz! - néztem rá

- Na jó gyere ide! - húzott magához Peter, és csak nézett...nézett....és csak nézett.

- Mi a baj? - kérdeztem el vörösödve.

- Nagy mázlim van veled! - mondta és megcsókolt.

- AHWWW!! - Mondta mindenki a kocsiban kivéve Apámat.

- Jól van oké! - mondta Apa

- Tony ne légy ilyen a lányoddal! - mondta Happy

- Jó bocsi Emily és Peter csak ez nekem fura, mármint örülök nektek, de sosem láttalak titeket csókolózni! - mondta Apa . Igen Apának nehéz volt elfogadni ezt a helyzetet, Petert bírja természetesen. De csókolózni minket még nem látott.
Nem sokkal később odaértünk a toronyba!! Wanda és Vision bevitte Billyt a babaszobába, amit már rég el kezdtek csinálni, a végeredmény valami csodálatos lett!! Billy a baba illatával még jobbá teszi! Wanda lefektette Billyt aludni, a babáknak bizony sokat kell ám pihenni.

- Na el aludt? - kérdeztem

- Igen! - mondta Wanda suttogva.

- Jó! Most mindenki suttogjón, főleg Thor! Bármikor felébredhet Billy! - mondtam és mindenki lecsendesült.
A baba szoba közvetlen Wanda és Vision szobája mellett található. Van egy baba figyelő is. Wandáék látják hogy mikor ébred fel Billy, Mikor sír Billy stb.. Ez praktikus!
Minden babaszobába kéne ilyen megfigyelő!
Peterrel filmet néztünk, persze csak hallkan! Ettünk egy finom Burítót, tanultam, olvastam, stb..

Tony Stark titkos lánya-SzeretlekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora