..."Sen nasıl bir insafsızsın"
"üstüme bok atıp gitmeseydin"
Oflayıp başını yastığa gömdü. Ben mi demiştim ismimi yaz diye.
Malı vurduktan sonra hastaneye getirmiştim. Bide insafsız diyo insafsız olsam bacağından vurmazdım.
Daha fazla bu konuya takmaya devam edersem çözüm bulamıcam ve kaçınılmaz sona bir kaç yıl önceden ulaşıcağım.
Oturduğum koltukta bacak bacak üstüne atıp biraz yayıldım.
Adamlar bizi bulana kadar -ki bu uzun sürmez- pek bişi yapasım yok. Patrona bunu söylemeliyim yoksa azar yerken bi de 'bana niye söylemedin' adlı sunumunu dinlemek sorunda kalırım.
Parayı ödeyemeyeceğimiz aşikar ortak bir yol bulup ordan ilerlemeyi planlıyorum.
Kabul etmezse ki kabul edeceğine inancım az silahlar çıkar. İki kişi adamı deviremeyiz hoş o bizi hayli hayli siker ama bu durumda bizim taşşaklı patron devreye girmeli. Adamın sağ koluyum bu iyiliği yapmalı göt.
Ya anlaşmada beni esir almak varsa Cafer bez getir bok oldu buralar
Bir yolunu bulup kaçarım hem ben bu pisliklerin içinde doğmuştum. Neler neler hallettik bunun da sikilmeden altından kalkıcaz.
Ayağa kalkıp yanda duran siyah çantamı aldım. Gitme vakti gelmişti. Kafamı dağıtmalıyım.
"Şimdi seni vursam bi sikim diyemezsin"
"Kes sesini"
Dudaklarını büzüp beni süzdü. Şerefsiz. Bide abla diyo
"Eğlenmeye gidiyorsan beni de alsana"
"O ayakla mı"
"Senin vurduğun ayağımla"
"Başka zamana atlas"
"Öyle olsun sözün var"
Ona keskin bi bakış atıp hastane odasından çıktım. Hastane kokusundan nefret ediyordum.
Çantamdan telefonu çıkardım. 22 tane mesaj gelmişti ve hepsi de salak lidyadandı
Sabah buna kolay bi iş vermiştim. Şirkete elini kolunu sallayarak giren ve asistanıma saldıran adamı bulup hesabını kesicekti.
Asistanlarıma çok önem vermem ama basit bi adamın gelip de ne kadar önemsemesem de asistanıma saldırıp taciz etmesine göz yumamazdım.
Adamı bulduğuyla ilgili birkaç mesajını geçerken gözüme takılan mesajla donup kaldım.
-seninle ilgili bişeyler saçmalıyor
-seni bekliyoruzAklıma binbir türlü şey geldi ama tek bir düşünce hepsini söküp attı.
Atlasın bulaştığı mafyanın adamıydı. Yeraltının korkulan mafyasının adamıydı ve elini kolunu sallayarak gelmesini buna borçlu olmalı siktir bekliyordum ama bu kadar çabuk değil
Öylesine biri de olabilirdi. Evet evet öyle de olabilirdi. Tamam götüm tutuştu ama bunu siksen dışarı yansıtmam.
Arkadan bir öküzün bana girmesiyle hem küfür ettim hem de yere düşmekten son anda kurtuldum. Bu kimse kendini ölmüş bilsin lan
"Sen kim or-" arkamı dönmemle adamla yüz yüze geldik.
"Dikkat etsene az"
"Sen dikkat et be"
"Size laf yetiştirmeyi çok isterdim hanımefendi ama işlerim var"
"Siktir git o zaman"
"Size hiç yakışmıyor"
"Neyin yakışıp yakışmadığı seni ilgilendirmez"
Arkamı dönüp ilerlemeye başladım. Sinirlenmemiştim. Sadece adamı sikime takamayacak kadar çok işim vardı. Ama aklıma not ettim. Bi ara hesabını keserdim.
İlerlerken kolumun tutulup sertçe çekilmesiyle kendimi adamın bedenine yapışmış bi şekilde buldum.
Çenemi eliyle yukarı kaldırdı. Boyu uzundu topuklularla anca yetişiyordum.
"Görücez Artemis"
Elini çektiğinde yüzünde yumruk attım. Kimse beni bu şekilde çekip istediği gibi dokunmazdı. En azından ben istemediğim sürece.
İlk bi sarsıldı sonra kendine gelip şaşkınca baktı. Arkamdan silahımı çıkarırdım ama şükretsin hastanedeyiz.
Son bişi daha yaklaşıp sikine vurdum. Önümde inleyip yere çöktü. Ve bu sefer elimle çekenesini kaldıran bendim kendini erkek diye güçlü mü sanıyordu piç
"Bana bir daha dokunursan-"
"Naparsın öldürür müsün? Yapsana"
"Başka bir zaman memnuniyetle"
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusursuz Anlaşma+18(Askıda)
Chick-Lit+sen ciddi olmazsın -fazlasıyla ciddiyim +benim adımı ne bokuna yazıyon lan göt -bende biliyodum ya zaten mafya çıkacaklarını +bi mafyamız eksikti zaten -bide şey +ney daha ne kadar batmış olabilirsin söyle -borcu kapatmak için anlaşma yapmak...