0.1

251 16 25
                                    

Annemle Seoul'e taşınmamızın ardından bu hafta yeni okula başlayacaktım. İlkokuldan beri zorbalık görsemde bunu anneme hiç anlatmamıştım, ama artık buna alışmıştım. Dışlanmaktan ve zorbalık görmekten korkmuyordum artık. Sabah okula vardığımda derse biraz geç kalmıştım. Kapıyı tıklatıp içeri girmiştim.

"Hocam kusura bakmayın, geç kaldım."

"Sorun değil. Sen yeni gelen öğrencisin değil mi?"

"Evet."

"O zaman oturmadan önce kendini tanıtır mısın?"

"Tabii. Ben Myoui Mina, Japonya'dan buraya annemle birlikte bazı sorunlardan dolayı taşındık. Tek çocuğum, sınıfa uyum sağlamaya çalışacağım."

"Güzel. Arka sırada oturan arkadaşının yanına geçebilirsin."

Hocanın gösterdiği yere oturmuştum. Yanına oturduğum kız tatlı bir kıza benziyordu. Onunla tanışmak istemiştim ama bu konularda ilk hamleyi ben asla yapamazdım. Ama o aklımı okumuş gibi benimle konuşmuştu.

" Selam. Ben Son Chaeyoung. Mina'ydı, değil mi?"

Gülümseyerek cevap verdim;

"Evet. Memnun oldum."

"Ben de. Benim sınıfta pek arkadaşım yok, hava atmak gibi olmasın ama okulda nedensizce popülerim ve herkes bana bu yüzden yaklaşmaya çalışıyor. Kimseye güvenmiyorum. Arkadaş olmak ister misin?"

Normalde okulunda popüler olan insanlar kendini beğenmiş ve egolu olurlardı ama Chaeyoung bana çok sıcakkanlı davranmıştı. Hayır diyememiştim.

" Olur. Umarım iyi anlaşabiliriz."

Sıcak olduğunu düşündüğüm bir gülümseme yerleştirmiştim yüzüme. Aynı şekilde bana karşılık verdiğinde artık derse odaklanmıştık.

---

Teneffüslerde Chaeyoung ile dolaşmıştık, bana okulu gezdirmişti. Okul çıkışındaysa birlikte evlerimize uğrayıp bisikletlerimizi aldığımızda yine okulun önünde buluşmuş ve rastgele bir yöne sürmeye başlamıştık.

"Mina, merak ettiğim bir şey var. Neden Kore'ye taşındınız? Ve özeline girmezse, neden sadece annenle geldin?"

İşte bana sorulmasından korktuğum soru sorulmuştu. Ailem benim herşeyimdi, fakat bazı sorunlarımız vardı ve bu konuları hatırlamak canımı yakıyordu. Aile sorunlarım beni hep zorlamıştı.

" Mina? "

" Ah pardon, dalmışım. Şey, o konulara girmeyi pek istemiyorum. Daha ilerde konuşsak bunun hakkında?"

"Üzgünüm, seni üzeceğimi düşünmemiştim. Kusura bakma."

"Sorun değil. Peki sen nasıl popüler oldun okulda?"

"Ben küçüklüğümden beri derslerine odaklanan ve çalışkan bir öğrenciyim. Sınavlarda olsun yarışmalarda olsun birçok başarım olunce ve öğretmenlerin gözdesi olunca çoğu kişi beni tanımıştı artık. Yanımdan geçenler bana çok güzel olduğumu söylüyor, sürekli iltifat ediyorlar. Dediğim gibi bazıları da sırf okulda tanınıyorum diye benimle yakınlaşmaya çalışıyorlar. Samimiyetine güvenmediğim çok kişi var."

"Bana neden güvendin peki?"

"Seni tanımak istedim, güvendiğimden değildi. Ama pişman değilim, tatlı bir kıza benziyorsun."

"Teşekkürle-"
Lafımı bitiremeden Chaeyoung dengesini kaybetmiş ve yere düşmüştü. Dizindeki kanları görebiliyordum.

"Chaeyoung?! İyi misin?"

"Mina dizim... dizim çok acıyor."

Çantamda daima bu tarz yaralanmalar için pansuman yapmama yarayacak küçük şeyler bulunurdu. (pamuk, yara bandi vb.) Chaeyoung dizini açtığında yarası çok büyük değildi, ama fazla kanıyordu ve kenarları morarmıştı. Pamukla pansuman yaptıktan sonra krem sürüp yara bandı yapıştırmıştım.

"Mina, çok teşekkür ederim."

"Rica ederim, ayağa kalkabilecek misin?"

Ona yardım etmemle ayağa kalkmıştı.

"Dizini yorarsan acıyabilir, seni eve bırakayım."

"Seninle ilk buluşmamızı mahvettiğim için özür dilerim."

"Saçmalama, bu senin hatan değil. Yine buluşuruz."

---
Ona eve kadar eşlik ettikten sonra yolda yürürken bizim sınıftan olduğunu hatırladığım bir kız yanıma geldi.

"Sana hemen bir şey söyleyip gideceğim. Chaeyoung ile arkadaş olma."

"Nedenmiş o? Ayrıca sana soracak değilim."

"Elbette değilsin, ben senin iyiliğin için söylüyorum. Kısa veya uzun zamanda gerçek yüzünü göreceksin, sınıfa yeni gelenlere hep böyle davranır sonra arkasından bıçaklar. Sınıfta kime sorsan bunu söyler."

"Ulu orta duyduğum şeylere inanan bir insan değilim. Chaeyoung ile arkadaş olduğum için de gayet mutluyum."

"Sen bilirsin. Seni bıraktığında ağladığın zaman aynı şeyleri söyleyecek misin merak ediyorum."

Lafını bitirdiği gibi ters yöne giderek uzaklaştı. Chaeyoung'a ısınmıştım ama, haklı olabilir miydi? Sonuçta popüler ve insanların ondan uzaklaşmasını umursamayacaktır, her an herkesin yanına gidebilir. Yine de ona bağlanmamaya çalışacaktım.

Not: hesapta kapak duzwni vardi bozdum onu digerlerini duzenlemeye useniyom bb

i needed you. | michaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin