0.6

91 11 8
                                    

Sabah okula gittiğimde Jennie ve Jisoo çoktan gelmişti, onların arkasına geçmiştim. Oturmamla beraber ikisi de bana döndü.

"Yüzünü ne hale getirmiş, iyisin degil mi?"

"İyiyim Mina, merak etme."

"Mina o kıza sakın yaklaşma, şu an sana sinirli olduğuna çok eminim. Sana zarar verecek. Baksana zaten burnundan soluyor." Chaeyoung'a baktığımda sakin bir oturuşu olsa da yüzü ne kadar sinirli olduğunu gösteriyordu. Kafasında ne kuruyordu bilmiyorum, ama kendimi ezdirmeyecektim.

Kolumdaki saate baktım ve kızlara döndüm.

" Zilin çalmasına daha var, koridora çıkalım mı? " Başlarıyla onayladıklarında koridora çıktık. Yeonjun'u görmüştüm. Beni gördüğüne sevinmiş gibi bir hali vardı, yanıma geldi.

"Mina eğer uygunsan okul çıkışı beni bekleyebilir misin?" Chaeyoung'un 'yakın' bir arkadaşı olduğundan ona güvenememiştim. Buna daha sonra karar verecektim.

"Bunu düşünüp sana haber vereceğim Yeonjun."

"Tamam."

"Mina o kimdi?" (jen)

"Chaeyoung'un yakın bir arkadaşı. Ona şu an güvenmediğim için cevap vermedim. Sizce gitmeli miyim?"

"Şöyle yapalım, sen git ama biz onun görüş açısında olmayan ama seni görebileceğimiz bir yere girelim. Sana bir şey yapması durumunda geliriz biz." (soo)

" Pekala. "

---

Derste hoca Jisoo'yu yüzü için baya sorgulamış, Jisoo kaza geçirdiğine inandırmaya çalışmıştı. İnatla Chaeyoung'ın yaptığını söylemese de zorba olduğu için hoca ondan şüphelenmiş ve ona ders boyunca sinirli bakışlar atmıştı.

Okuldan çıktığımızda Yeonjun'un yanına gittim. Chaeyoung etrafta gözükmüyordu.

"Ne konuşmak istiyorsun Yeonjun?"

"Mina ben Chaeyoung adına Jisoo'ya olanlardan özür dilerim."

"Benden neden özür diliyorsun ki? Özür dilemesi gereken Chae ve özür dilenmesi gereken de Jisoo."

"Farkındayım ama Chae çok yakın bir arkadaşım ve onun yüzüne bakacak cesaretim yok." Gözüm kenara kaydığında Chaeyoung'ın ağacın arkasında elinde bıçakla beklediğini görmüştüm. Ordan uzaklaşmam gerekiyordu.

"Pis oyunlarınıza kanacak kadar aptal değilim Yeonjun. Ağacın arkasında elinde bıçakla bekleyen kankanın da burda olduğunu biliyorum. Daha zekice bir plan yapın. Bu işe yaramadı." Lafımı bitirdiğimde oradan uzaklaştım. Kızların yanına gittiğimde onlar da telaşlı bir şekilde bana bakıyorlardı.

" O Chae'yi nasıl gördün ordan? " (jisoo)

" Gözüm kaydı, tesadüfen gördüm. Gidelim artık burda durmak istemiyorum. " Onayladıklarında hepimiz evlere dağılmıştık. Birkaç saat sonra teldfonuma gelen mesajın Yeonjun'dan olduğunu anlamam uzun sürmedi.

'Çekirge 1 zıplar 2 zıplar, 3. kez zıplayamaz. Dikkatlı ol da daha ikinci zıplayışında düşmeyesin.'

cok bok gibi bolum yaziom gibime geliyo ama hadi atim bu bolumu de

i needed you. | michaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin