1.1

94 11 1
                                    

Birçoğunuz tahmin etmiştir, gelen Chaeyoung'tı. Göz göze geldiğimizde duraksamıştı, gülümsemişti. Bense tepki vermeden gözlerimi kaçırmıştım. Jennie ve Jisoo'yla aynı şeyi düşündüğümüze emindim, birbirimize bakmamaya çalışmıştık. Teneffüste ise hiç konuşmadan aşağıya inmiştik.

''Tüm sınıfa olanları söyleyeceğine eminim,'' diye başlatmıştı konuşmayı Jisoo. Jennie ise yanıt verdi;

''Aşık olduğu kadını ifşalayacağını düşünmüyorum.''

''Ne yaparsa yapsın umrumda değil,'' diyerek atıldım söze. Yapacaklarından korkmuyordum. Fakat Jisoo endişeliydi ve konuşmaya devam etti;

''Okuldan atılabilirsin Mina. Bir şeyler yapmalıyız.''

''O başkalarına zorbalık yaptığında uyarı bile almadı, ben sadece intikamımı aldım ve dolayısıyla bana da bir şey diyemezler. Zorbalar bu okulun umurunda mı ki?'' Lafımı bitirdiğimde Chaeyoung'ın yanımızda belirmesiyle tüm gözler ona dönmüştü.

''Geçerken duydum, endişelenmenize gerek yok. Hiçbir şey demeyeceğim. Sonuç olarak siz haklısınız.''

''Gidebilirsin Chaeyoung.''

''Mina-'' Jennie'nin lafa atlamasıyla lafı yarım kalmıştı, açıkçası duymak da istemiyordum.

''O gün kulaklarına da zarar gelmiş sanırım, senin için tekrar edeyim gitmeni söyledi.'' Asık suratıyla uzaklaşmıştı. Neden bilmiyorum ama içimi birden bir boşluk hissi kaplamıştı. O an sorguladım kendimi, gerçekten duymak istemiyor muydum?

  Chaeyoung beni anlamış olacak ki benimle konuşmayı geçtim, yüzüme bile bakmıyordu. Fakat dürüst olmalıyım ki bunun benim için iyiye işaret olması gerekirken ben kötü hissediyordum.


...

Yazardan

Ertesi gün Jisoo, Mina'nın evine gitmişti. Eşyalarını bırakmak için Mina'nın odasına girdiğinde yerde gördüğü kağıdı alıp masaya koyacakken kendi adını görünce duraksadı. Merakına yenik düşüp okumaya başlamıştı. Bu kağıt günlüğünden düşmüş olmalıydı.

Sevgili günlük;

Herşeyin kötüye gittiğini hissediyorum. Eskiden ona baktığımda nefret hissediyorken, şimdi içime adını veremediğim bir his doluyor. Aşık mı oluyordum, birinden hoşlanmak böyle bir his miydi yoksa? İstemiyorum. Jisoo'ya yaptığı onca şeyden sonra, onla birlikte olmayı geçtim ondan hoşlanmam bile Jisoo'ya hakaret değil mi? Ne yapacağım bilmiyorum...

Jisoo ne tepki vereceğini bilmiyordu. O kağıdı yavaşça masaya bırakırken Mina odaya girmişti. Ona doğru yöneldi.

''Mina, konuşabilir miyiz?''

''Olur, bir sorun mu var?''

''Şu kağıt, aslında sadece masana koyacaktım ama adımı görünce merakıma yenik düşüp okudum. Belki kötü hissedeceksin ama özür dilerim. Bana yaptıkları yüzünden hakaret etmişsin gibi düşünme. Senin bir suçun yok. Hem tatilde ödeşmiş olduk. İstersen ona açılabilirsin. Beni düşünme. İlla da düşüneceksen ben iyiyim, kendi duyguların senin için daha önemli olmalı.'' Mina'nın gözlerinden gözyaşları akmaya başlamıştı, Jisoo ise onu teselli etmeye çalışıyordu.

...

mymina: chae

sana bir şey söylemem gerek

sonchyng: ne

sen

bana

mesaj

attın

mymina: çok şaşırdın galiba

istersen sonra konuşalım?

sonchyng: yok yok

söyle

mymina: şey

ben

senden

hoşlanıyorum

sanırım

galiba

muhtemelen

sonchyng: tekrar mı intikam alacaksınız

yoksa

inanmalı mıyım

mymina: inanmalısın

sonchyng: e

o zaman

biz

çıkıyor muyuz

mymina: muhtemelen

Ertesi Gün

Mina'dan

''Hey, size bir şey itiraf etmem gerek.'' Yine bütün gözler bana dönmüştü. Herkes merakla bana bakıyordu. Derin bir nefes alıp konuşmaya başladım.

''Ben aslında Chaeyoung'ı hiçbir zaman affetmemiştim. Yaz tatilinde ondan intikam almak için ona zorbalık yaptım, bu yüzden okula gelmedi. Fakat, nasıl bu duygu içine kapıldım ben de farkında olmasam da ondan hoşlanıyorum. Olanlardan sonra kötü hissetsem de Jisoo beni motive ettikten sonra daha iyi hissediyorum ve Jisoo da bunu sorun etmediği için onunla çıkmamda bir sakınca olduğunu düşünmüyorum. Chaeyoung'la duygularımız karşılıklı ve biz, çıkıyoruz.'' Herkesin şaşırdığı yüz ifadelerinden belliydi. Benden nefret edecek de olsalar umrumda değildi ama düşüncelerini merak ediyordum. Sonrasında ise beni motive edecek şeyler söylemeye başladılar.

''Seni destekleyeceğiz.''

''Senin için sorun değilse buna karışmak bize düşmez.''

...

enemies to lovers.


SELAMMMM

son bölümü geç olsa da sonunda atabildim

sizi tatmin eden bir hikaye mi /son mu oldu bilmiyorum ama elimden geleni yapmaya çalıştım.

umarım beğenmişsinizdir.

<3

i needed you. | michaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin