Kahvaltı yaptıktan sonra Chaeyoung bir işi olduğunu ve geleceğini söyleyerek evden çıkmıştı. Yaklaşık yarım saat sonra yine instagramda gördüğüm bir paylaşımla şoka girmiştim. Çekilen fotoğrafta Chaeyoung ara sokak gibi ıssız bir yerde birini dövüyordu, dövdüğü kişi ise Jisoo'ydu. Jisoo'nun kimseye bir zararı olmadığını kime söyleseniz itiraz etmez, onunla yakınlaşmıştım ve bunun farkındaydım.
Öylece duramazdım. Bana bir şey yapmayacak olabilirdi ama Jisoo'yu nasıl dövdüğünü görmüştüm, ayrıca Chaeyoung'un yüzü net bir şekilde gözüküyordu. Ona mesaj attım.
mymina: cabuk eve gel
CABUK
HICBIR BAHANE DUYMAK ISTEMIYORUM SON CHAEYOUNG
EVE GELsonchyng: mina sakin ol
bir sorun mu var?mymina: sorundan cok daha ote bir sorun
eve gel dedimYaklaşık on dakika sonra Chae eve gelmişti. Geldiğinde sinirle kapıyı kapattım ve salona geçtik.
"Jisoo'dan sonraki planın ben miydim Son Chaeyoung?!"
"Mina ne diyorsun anlamıyoru-"
"BİLMEMEZLİĞE YATMA CHAEYOUNG! SENİN YÜZÜNÜN OLDUĞU AÇIKÇA BELLI OLAN BIR FOTOĞRAF INSTAGRAMDA HERKESIN ELINDE ŞU AN"
"Mina bağırma lütfen açıklayacağı-"
"Neyi açıklayacaksın Chaeyoung? Jisoo'nun sana ne zararı vardı?!" Sinirden ellerim titremeye başlamıştı. Ama dayanmaya çalışıyordum.
"O sana benim hakkımda geçmişte yaşanmış ve BİTMİŞ olayları anlatıyordu ve seni dolduruyordu. Buna izin mi verseydim? Seninle aramızı açmaya çalışıyor o pislik! Sana yazdığı mesajları bilmiyor muyum sanıyorsun? Sen ramen pişirirken telefonun açıktı ve ben de baktım. Onun yazdığı mesajlar bana yetmişti, senin ne dediğini bile umursamadım. ve ona hak ettiğini verdim. "
" Sen kimsin de benden izinsiz telefonumu açıyorsun ya? Hayır onu da geçtim kızla doğru düzgün konuşmayı bilmiyor musun sen? Benim yazdıklarımı okusaydın onun durup dururken bunları söylemediğini ve benim sorduğumu görürdün. İlk gün bana söylediklerinde de gayet haklıydı. Okula yeni gelenlere hep zorbalık yapan bir insan olduğun için benim için korktu, uyardı. Sen kendin bile dedin 'Kim olsa böyle düşünür' diye şimdi utanmadan kızı dövüyorsun. O kızın sana hiçbir zararı yoktu Chaeyoung. Ben sana güvenmiştim zaten, sana güvenmesem benim evimde benim odamda kalır mıydın ha? İzin verir miydim buna? "
" O söylediğim şey senin benim Jisoo'ya kin dolu olduğumu anlamaman içindi, engel olacağını biliyordum. "
" Defol git evimden Son Chaeyoung. "
" Okulda benden başka yanı boş olan yok Myoui Mina. Ha doğru, canın Jisoo'n gelmezse onun yanında oturan Jennie ile kaynaşıp Jisoo'nun yerini tutabilirsin. Sen el üstünde tutulan yeni öğrencisin sonuçta, değil mi? ""SANA EVİMDEN DEFOL DEDIM SON CHAEYOUNG"
Chaeyoung hiçbir şey demeyerek eşyalarını alıp çıkmıştı. Ona güvenmiştim, bu işleri bıraktığına inanmıştım ama o gidip Jisoo'yu dövmüştü. Açmayacağını düşünsem de Jisoo'yu aramıştım."Alo?" Titreyen sesiyle açtı telefonu.
"Jisoo? İyi misin? Neredesin? Konum at, yanına geleceğim."
"Endişelenme Mina, ben evdeyim. Ailem herhangi bir arkadaşımla konuşmamı istemiyor. Seni çok sevdiğimi ikna ederek açtım telefonu zaten. Üzgünüm bugün buluşamayız ama yarın gelebilirsem okulda konuşuruz."
"Tamam. Kendini yorma. Hoşçakal."
Telefonu kapattığımda ona büyük bir özür borçlu olduğumu fark ettim. Ona bir özür mesajı yazdım.
mymina: Jisoo gerçekten çok özür dilerim. O adını ağzıma almak istemediğim kişi ben ramen yaparken telefonum açık kaldığı için konuşmalarıma bakmış ve senin yazdıklarını görmüş. Senin beni doldurmaya çalıştığını düşünmüş. Bunlar hep benim hatam, ona güvenmemeliydim. Gerçekten çok ama çok özür dilerim. Nasıl telafi ederim bilmiyorum ama elimden geleni yapacağım. Kendine dikkat et.
Bu mesajı yazdıktan sonra hiçbir şey yapmadım. Odamda öylece oturup düşündüm. Onun zorba olduğuna dair onca kanıt varken ben ona güvendim. Artık zorba olmadığını düşünerek. Şimdi zorba olmasa da insanlara yaptıkları belliydi ve bu kabul edilemez bir şeydi, bense aptal gibi ona güvendim ve sonuçlarını çekiyordum şimdi. Umarım Jisoo iyi olacaktı.
Saatler sonra Jisoo'dan yanıt gelmişti.
sooyaa___: Mina sana inanamiyorum gercekten
OZUR DILEMESI GEREKEN SEN MISIN KIZIM?
O pislik yaptigi seyin farkina varsin da ozur dilesin yelafi etmen gereken hicbir sey yok otur oturdugun yerde mal misin seniyiyim ben takma kafana
bu arada bu olanlardan sonra toplam 10 kisi siniftan cikmis bir suru bos sira var ve bizim arkamiz bos oraya gec sen de o pisligin yaninda durma
mymina: tamamdir yarin ordayim
İyi olduğunu görünce içim biraz olsun rahatlamıştı.
ARKADASLAR BEN BEN OLALI BOYLE UZUN BOLUM YAZMADIM SIDWIHWIH9DJW9M
aslinda hikaye cok daha farkli ilerleyecekti ama 2late4lovers adli askim kafasinda kurdugu senaryolari soyleyince boyle bir kaos yarattimkaos cikcak demistim ama dedigim gibi hikayenin yonu degistigi icin finale yakin kaos yazmadim yani daha cok sey gorcez canimsular
finale gelince diger kisinin backstabber olmasini dileyen cok kisi olursa ozel bolum gibi bir sey yayinlayip hikayeyi o yonden de anlatacagim
hadi opuldunuz mwuah
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i needed you. | michaeng
Fanfiction"Benim mutlu olmaya ihtiyacım vardı, sana ihtiyacım vardı." ©ateezxxtinyy