0.4

88 10 4
                                    

Sabah okula Chaeyoung ile daha fazla vakit geçirebilmek için erken gitmiştim. Gittiğimde Chaeyoung gelmişti ama yeni gelmiş gibi duruyordu çünkü nefes nefeseydi - sınıfımız en üst katta-. Yanına oturduğumda bana gülümsedi.

"Zamanlamamız harika yalnız."

Gülümseyerek başımla onayladım. Biraz soluklandıktan sonra koridorda dolaşmaya başladık. Karşımızda uzun boylu -öyle değilse de benim boyuma göre baya uzundu- bir çocuk durduğunda Chaeyoung onu tanıyor gibiydi.

"Bahsettiğin arkadaşın bu mu?"

"Evet. Mina tanıştırayım, bu Yeonjun. Benim yakın bir arkadaşım. Ona senden bahsetmiştim."

"Memnun oldum."

"Ben de."

"O zaman ben sizi rahatsız etmeyeyim, Chae seninle sonra konuşuruz."

"Tamam."

Yeonjun yanımızdan uzaklaştığında biz uzun koridorda yürümeye devam ediyorduk.

Biz genel sohbet ederken zaman geçmiş ve zil çalmıştı bile.

Okul çıkışı Chae ile eve dönerken annemin mesaj attığını fark ettim.

"Bir aylığına Japonya'ya gideceğim. Evi dağıtmamak şartıyla arkadaşların gelebilir."

"Chae"

"Efendim?"

"Annem bir aylığına Japonya'ya gidiyormuş, bizde kalmak ister misin?"

"Gerçekten mi?"

"Evet."

"O zaman benim evime uğrayalım, ben aileme haber vereyim ve kıyafet alıp gidelim."

---

Eve vardığımızda biraz yemek yiyip odama geçmiştik. Odamdaki kitaplığı gördüğünde şaşırmış gibiydi.

"Bu kadar kitabı nasıl okudun?"

"Kitap okumayı seviyorum, istiyorsan bir tane seçip al, birlikte kitap okuyalım. Benim şu an okuduğum bir kitap var zaten. Sonra müzik falan dinleriz."

"Peki."

Hoşuna giden bir kitabı aldığında ikimiz de kitaplarımızı okumaya başlamıştık. Benim yatağımın üzerinde uzanıyorduk. İkimiz de kitaba dalmıştık ki saat altı olmuştu bile. Chae acıktığını söylediğinde kitapları bırakıp ramen yedik. Sonrasında yine odama geçip müzik dinledik. Zaman çok güzel geçmişti, bir yandan dans edip, bir yandan şarkıya eşlik ediyorduk. Bir süre sonra yorulduğumuz için dinlenmiştik. Daha sonra telefonlarımıza dalmıştık, birbirimize komik videolar gösterip gülüyor, eğleniyorduk. Gece olduğunda ise o odamda benim çok ısrarlarım üzerine benim yatağımda yatmıştı Ben ise yer yatağında yatıyordum.

---

Sabah uyandığımda Chae çoktan uyanmış ama yatağından kalkmamıştı. Onun yanına sokulduğumda o kadar tatlı gözüküyordu ki fotoğrafını çekmeden edememiştim.

@mymina

@mymina: @sonchyng 💓💓

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@mymina: @sonchyng 💓💓

comments (167)

@akandi: kizin guvenini baya kazanmis baksana

@jebdieh: kiza bir sey yaparsa cok uzulur, eve alacak kadar guveniyor ona. yazik olacak

Yine boş boş yorumlar geliyordu ama ben aldırmamaya çalışıyordum. Bir şey yapacak olsa şimdiye kadar yapardı sonuçta, değil mi? Evimde kalıyor, bana evimde bir şey yapıp kaçabilirdi ya da o gün lunaparka gitmek yerine beni bambaşka bir yere götürebilirdi, sonuçta Kore'yi bilmiyordum ve yol hakkında da hiçbir bilgim yoktu. Evet güvenimi kazanmasında hepimiz hemfikirdik fakat bu işin sonunda bir şey çıkmasından tırsmıyor değildim, yine de eğlenmeme bakacaktım.

uzun bolum yazamiyorum kusura bakmayin arkadaslar elimden geldikce uzatmaya calisiyorum ama sunu soyleyeyim en uzunu final olacak cunku finale dogru ya da finalde cok buyuk bi kaos cikacak hazirlikli olun

i needed you. | michaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin