Ráno jsem se vzbudil poměrně brzy a necítil jsem se úplně nejlíp. Vstal jsem z postele a šel se dolů napít. Mamka seděla v kuchyni a popíjela kávu.
"Dobré ráno, jak si se vyspal?"
Optala se mě hned jak mě spatřila."Není mi nějak dobře."
Odpověděl jsem a nalil si sklenici vody."Bolí tě hlava? Dám ti prášek počkej."
Na to jsem jen přikývl, a sedl si na proti místu kde před chvílí seděla mamka.
"Na."
Řekla, podala mi prášek a další sklenici vody.Zapil jsem prášek.
"Jdu si ještě lehnout."
A vydal jsem se po schodech do mého pokoje.PROJEKT
ChrisBang:
Kluci tak kde se dneska sejdeme? U mě to nejde.
BabyBin:
Znám jednu fajn kavárnu, kde by se to mohlo v klidu dělat. Chodím tam často a je tam klid.Haník:
Kluci já dnes nemůžu mám brigádu, ale jak budu moct tak hned přijdu.🐶Mong🐶:
Já se omlouvám, ale taky nepřijdu dnes mi není dobře.ChrisBang:
Jsi ok?
Nemám přijít?🐶Mong🐶:
Ne nemusíš
vzal jsem si prášek,
tak zkusím usnoutAngrit:
Tak ať je ti brzo líp.🐶Mong🐶:
Díky.
Ale myslím že zítra
už to bude dobrý,
takže půjdu normálně
do školy.I.N🦊:
Seung hyung,
nechoď nikam
dokud ti nebude
opravdu dobře, rozumíš?🐶Mong🐶:
RozkazDíky mé nevolnosti jsem byl dost unavený tak jsem šel spát.
Bangchan's pov.
PROJEKT
.
🦊I.N🦊:
Seung hyung,
nechoď nikam
dokud ti nebude
opravdu dobře, rozumíš?🐶Mong🐶:
RozkazBylo mi Seungmina líto. A vzhledem k tomu že jsem doma pořád sám, jsem se rozhodl se za ním stavit a aspoň se ujistit že mu opravdu nic není.
Po půl hodině jsem se konečně dostal k Seungminovi. Když jsem zazvonil otevřela mi jeho mamka.
"Dobrý den, já jsem Seungminuv kamarád že školy a říkal že mu není nejlíp tak jsem ho chtěl navštívit jestli by to teda nevadilo.""Ahoj, určitě by to nevadilo pojď dál."
Řekla s úsměvem."Seungmin je ve svém pokoji, po schodech nahoru první dveře v pravo. Kdyby jsi něco potřeboval tak jsem tady."
Usmála se."Dobře, děkuju."
Když jsem vešel do jeho pokoje tak tam ležel na posteli a v klidu oddechoval. Vypadal tak klidně.
Přišel jsem k němu blíž a sedl si před jeho postel tak abych na něj viděl.
Jeho vlasy byli jako vrabčí hnízdo, a na pohled vypadali jemně jako hedvábí. Neodolal jsem a vlasy mu jemně prohrábl, na což se vzbudil. Ruku jsem stáhl okamžitě k tělu a cítil jak mi rudnou tváře.
ČTEŠ
Matchless [Bangchan × Seungmin]
Fanfiction"Mám tě rád, Seugminie." Prolomil jsem ticho, neskutečně se mi ulevilo když jsem to řekl. "Pr-proč to říkáš?" Brečel mi do ramene. "Protože jsi JEDINEČNÝ." Odpověděl jsem mu a držel ho v objetí.