Chan's pov
Šel jsem k Hanovi domů. Abych se ujistil že je v pořádku. Což mi připomíná že bych se měl stavit i u Hyunjina.
"Co mu trvá tak dlouho na tom to zvednout?"
Přemýšlel jsem nahlas když jsem se mu po cestě snažil dovolat.J "H-hyung?"
Uslyšel jsem z druhé strany telefonu.B "Jsi v pohodě? Jdu k tobě budu tam asi za 5 minut tak mě čekej."
J "N-nemusíš chodit h-hyung."
To slyším ty veverko.
B "Prostě mě za chvíli očekávej."
Řekl jsem a típnul to.Vážně by mě zajímalo co se mezi nimi stalo.
Ding dong
Zazvonil jsem a zanedlouho se ve dveřích objevil uslzený Jisung.
"Hyung."
Špitl načež jsem ho obejmul.V objetí jsme přešli do obýváku kde jsme se vedle sebe posadili na pohovku.
"Jisungie, řekneš mi co se stalo?
Co se stalo mezi tebou a Hyunjinem?"
Zeptal jsem se opatrně. Na což se mi odpovědi nedostalo.
"Sungu?"
Otočil jsem se na něj a zjistil že spí. Položil jsem ho tedy na pohovku a přikryl dekou ležící na křesle.
Přešel jsem do kuchyně a rozhodl se mu uvařit čaj a něco dobrého k jídlu.Seungmin's pov
Z oběda jsme šli já, Jeongin a Felix ke mě domů, koukat se na film.
"A kde vlastně bydlíš?"
Optal jsem se Felixe."Kousek od sud u jednoho fajn kluka."
Usmál se."Jsem rád že jsi si našel kamarády."
Usmál jsem se na zpět.Došli jsme ke mě domů.
Mamka dělala něco v kuchyni."Ahoj."
"Dobrý den."
"Dobrý den."
Pozdravil i jsme všichni naráz.Když v tom se mamka otočila, a koukal se na Felixe.
"O můj bože! Felixi ahoj."
Běžela ho obejmout."Takhle mě nikdy nevítala."
Šeptl Jeongin směrem k mé maličkosti.Na což jsme se oba uchechtly.
"Taky vás rád vidím."
Obejmul ji nazpět."Jak se máš? Nemáš hlad? Jak dlouho už jsi v Koreji?"
Hrnula na něj jednu otázku za druhou."Kluci běžte nahoru já ho za vámi za chvílí pošlu."
Řekla a pak už se na nás nepodívala.Jak jsme vešli do mého pokoje Jeongin se rozvalil na moji postel.
Než přišel Felix i s pitím a popkornem stihli jsme vybrat film na který se koukneme.
"Tak co jste vybrali?"
Zeptal se Lix když vešel do pokoje."Chuckie."
Řekl v klidu Jeongin."To neee, já nedojdu pak domů."
Odporoval Lix."Noták, bude sranda."
Premlouvali jsme ho z Jeonginem."Tak fajn."
Řekl a usadil se mezi nás na postel.Když film skončil byla už docela tma což nechápu protože nebylo tak pozdě když jsme si ho pouštěli.
ČTEŠ
Matchless [Bangchan × Seungmin]
Hayran Kurgu"Mám tě rád, Seugminie." Prolomil jsem ticho, neskutečně se mi ulevilo když jsem to řekl. "Pr-proč to říkáš?" Brečel mi do ramene. "Protože jsi JEDINEČNÝ." Odpověděl jsem mu a držel ho v objetí.