"Ben VIP polisim"
Demesiyle Ceyda'nın şaşkınlığı yüzünden belli oluyordu.
Bunu duyan herkesi şaşkınlık ve hırs kapladı oyunun başlamasıyla herkes kendinden geçerek oyuna devam etti.
Oyunu polisler yönetecekti.
Hırsızları bulmak için bir strateji düzenlediler ve Ahmet ekledi."Herkes 2 şerli gruplar halinde çevreye dağılsın grup eşlerinden herhangibirinin ölmesi durumunda eşi suçlu tutulup infaz edilecektir."
Demesiyle Ahmet ile eş olmak istedim. Kabul etti.
Ceyda'la eş olamazdım bu çok dikkat çekerdi. Yusuf diye bir çocuk Ceyda ile eş olmak istedi. Ceyda ise kabul etti herkes eşini alıp inşaatın dört bir tarafına dağıldı.***
( Zelal'in anlatımıyla )
"Hey Murat sen hırsız olamazsın değilmi?"
"Hayır değilim."
"Burda kimse yok Murat öldüreceksen şimdi öldür çok fazla stres oldum."
"Ben hırsız falan değilim Zelal. Üstelik sen güven kazanmaya çalışıyorsun ve birazdan beni öldüreceksin öyle değil mi?"
Anlaşılan Murat hırsız falan değildi birden Ceyda isimli kız ile yanında bir çocuk ile geldi.
Neyse ki Ceyda denen kız polisti. Bu beni daha çok güvende hissettirmişti.
Ceyda konuşmaya başladı:"Gençler merhaba."
"Merhaba Ceyda."
"Bu Yusuf benimle eş oldu."
"Evet fark ettim ,memnun oldum Yusuf."
Çocuk sessiz duruyordu.
"Memnun oldum sayınn."
"İsmim Zelal bende memnun oldum."
"Zelal umarım iyi geçiniriz."
"Umarım."
Yusuf denen çocuk yukarı çıktı. Bende Ceyda'yla sohbet etmeye devam ettim.
"Ceyda herhangi bir strateji geliştirdin mı?"
"Aslında şey."
"Ney?"
Dememle yukarı çıkan Yusuf'un acı ile dolu çığlık sesi duydum.
Hemen ben ve Murat yukarıya doğru koştuk Ceyda ise arkamızdan geliyordu. Yusuf önümüzde duruyordu arkası dönük bir şekilde.
"Hey! Yusuf sorun ne?"
Yusuf yüzünü bize doğru çevirdi. Suratında korkutucu bir tebessüm vardı.
Arkamızdan ise Ceyda'nın kahkaha sesi geldi.***
( Şerif'in anlatımıyla )Ahmet ile B bloğuna doğru ilerliyorduk. Ahmet biraz konuşmaya başladı.
"Şimdiki hamlen ne olacak Şerif?"
"Meraklanma herşey plana uygun gidiyor Ahmet. Sen sadece dediklerimi yapmaya devam et."
Daha sonra hemen karşımızdaki A bloğundan büyük bir çığlık duyduk.
"Şerif bu da neydi?"
"Galiba 1 hırsız bu blokta."
"Şerif bu tehlikeli. Oraya gidemeyiz."
"Ahmet sen C bloğuna git ve benden haber bekle. İçeriye giriyorum."
"Dikkatli ol Şerif."
"Tamam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal Deha
Mystery / ThrillerŞafak 7 yaşından itibaren dedesinden yoğun bir eğitim aldı. Onu eğiten dedesinin yapmasını istediklerini reddedip ailesinin yanına döner. Ailesiyle İzmir'e taşınır ve sosyal biri olup sakin ve huzurlu bir hayat yaşamak ister. Ancak isteklerinde baş...