𝐏𝐓.4

187 19 22
                                    

꧁~دختـــــــــرمــــــــ~꧂

⚠︎شخصیتا =تهیونگ/÷جنی/+سونگ‌جه⚠︎

پارت ۴❥︎
☢︎︎☢︎︎☢︎︎پارت اسمات میشه از اینجا به بعد خوشگلام. نخواستین بخونین رد کنین♡☢︎︎☢︎︎☢︎︎
(با کمال احترام و عدم بی حرمتی به ایدلای خوشگلم. بچه ها تعصبی شیپ نکنید لطفا اذیت میشن...خودمم خیلی دودل بودم برا اپ کردنش ولی چون قولشو داده بودم پابلیش کردم♡شما هم قول بدین هیت ندین اگرم میدین به من بدین نه به ایدولام...تنکتون... #عذاب_وژداننننن)

---------------------------

=عو فاک...

و شاهد صحنه ای بود که هر دیکی رو از پا درمیاورد!
جنی ای که با ربدوشامبر قرمزی که با سرخی گونه هاش در تشابه و با سفیدی پوستش در تضاد قشنگی بود، خودشو به تخت هندکاف کرده بود و با قوس زیبای کمرش و اون عطر مست کنندش روی تخت منتظر ددیش مونده بود و به طرز اغوا کننده ای یکی از استینای ربدوشامبرش روی بازوش افتاده بود که باعث میشد تهیونگ نتونه لحظه ای برای کیس مارک کردن اون نقطه صبر کنه.

و شاهد صحنه ای بود که هر دیکی رو از پا درمیاورد!جنی ای که با ربدوشامبر قرمزی که با سرخی گونه هاش در تشابه و با سفیدی پوستش در تضاد قشنگی بود، خودشو به تخت هندکاف کرده بود و با قوس زیبای کمرش و اون عطر مست کنندش روی تخت منتظر ددیش مونده بود و به طر...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(@پریا/@مهرسا جمعم نمیکنید دیگه همین میشه...ربدوشامبر قرمزم اوردم وسط😔😂)

تهیونگ برای لحظه ای احساس کرد هر چی توی این ۷ سال رشته کرده بود پنبه شد...
اون همه تلاش برای سخت نگرفتن در سکس به جنی و حالا همش میپره...امشب!
جنی با چشمای خمار و مستش از اون طرف، غافل از همه چی به تهیونگ خیره شده و منتظرشه...
=چ...چه غلطی داری میکنی؟

عصبی لب زد‌‌‌...

جنی لبخند مهربونشو نثار چهره ی عصبی اون میکنه و با اعتماد به نفس همیشگیش، دلیلشو توضیح میده

÷فکر میکردم هیچ کادوی تولدی نمیتونه بهتر از این باشه.

کادوی...تولد؟؟!!
=ینی تو جدا...

سعی میکنه عصبانیتشو کنترل کنه

=فکر کردی زیر پا گذاشتن قانونای من...واسم...کادو میشه؟

دندون قروچه ای کرد که باعث شد جنی ایندفعه واقعا از کادوش پشیمون بشه و به خودش بلرزه..

÷اما اینجا که چیزی نیست...نمیفهمم چرا نمیخواستی بیام...فقط یه سری وسایلن که حتی سر درنمیارم چین‌‌...
(بچه ی مظلومم T_T)

𝑴𝒚𝑮𝒊𝒓𝒍★دختـــــــــرمــــــــWhere stories live. Discover now