Sofia POV:
Îmi bătea inima în timp ce mergeam pe hol, mergând la biroul tatălui meu, pașii mei erau grei și zgomotoși pentru a-l anunța că vin.Mi-am pus mâna pe clanța ușii și am întors-o încet, ezitând să intru. Dar am făcut-o până la urmă.Am stat cu încredere în fața tatălui meu hotărâtă să nu-l las să-mi vadă frica.
— Da tată? am întrebat cu putere, stând în fața biroului lui de lemn care umplea jumătate din cameră. Avea hârtii care erau umede pentru că își vărsase anterior sticla de bere, care acum era goală pe biroul lui împreună cu celelalte sticle. Camera era întunecată și draperiile lui erau închise, fără a lăsa lumina soarelui să treacă.Ma intimida deși era cu spatele în timp ce vorbea.
„Ești copilul meu cel mai mic și singura fiică”, a declarat el pe un ton neglijent, dar solicitant. „O să te căsătorești cu Ace Hernandez” Tatăl meu și-a stins țigara în timp ce își întoarse scaunul pentru a vedea reacția mea. Mi-a bătut inima de la doar auzirea numelui. Ace Hernandez ca în Ace Hernandez. „Ei dețin unulele dintre cele mai mari mafii”, am răspuns eu cu frică în glas. Nu am vrut să mă căsătoresc cu cineva din cauza puterii lui, am vrut să mă căsătoresc cu cineva pe care îl iubesc și am încredere. Cineva care să mă respecte și să aibă grijă de mine.
„Exact, îl vei întâlni într-o săptămână, vei face o impresie bună, altfel vor fi consecințe, înțelegi?” tatăl meu vorbea exigent, strângând din dinți de furie.
Duhoarea de alcool umplu încăperea. Era beat ca de obicei, nu ar trebui să fiu surprinsă pentru că a fost mereu așa.
„Da, tată”, am spus, încercând să-mi ascund furia și frustrarea.
„Ieși din biroul meu” a mormăit el întorcându-și scaunul de la mine. O lacrimă mi s-a rostogolit pe obraz când am închis ușa în liniște.Am ieșit pe hol, simțindu-mă uimită de ceea ce tocmai mi-a anunțat.
M-am îndreptat direct spre camera mea, închizând ușa în urma mea.
M-am întins pe pat, simțindu-mă copleșită de lipsă de speranțe și șoc. Am emoții amestecate.Nu l-am cunoscut pe acest om. Ace ar putea fi abuziv, agresiv, violent, și chiar mai rău, un bețiv ca propriul meu tată. Ca să nu mai vorbim că Ace nu are cea mai bună reputație în mafie. Aș putea rămâne cu un bărbat care este exact ca tatăl meu și nu aș putea face nimic în privința asta.Pierdută în gânduri, am auzit o bătaie ușoară în ușa mea. "Sofia?" a rostit mama încet înainte de a intra în camera mea. „Mamá” am răspuns cu tristețe în timp ce mă încrunteam, lăsând în sfârșit tristețea să mă consume. Mama și-a înfășurat brațele în jurul meu, încercând să mă consoleze cât a putut de bine.
Sunt supărată, dar nu am pot schimba situația, așa că va trebui doar să o accept.
Mi-a frecat spatele liniştitor, încercând să mă consoleze. „Tatăl tău mi-a spus astăzi ce plănuiește, nu l-aș fi lăsat, dacă aș fi știut mai devreme”, a încercat ea să-și rețină emoția din voce.
„Știu”, am oftat, îmbrățișând-o pe mama mai tare decât înainte.
„Frații tăi nu vor fi fericiți de asta, mai ales Raul” Mama clătină dezamăgită din cap, nefiind în stare să facă contact vizual cu mine.
Raul este fratele meu cel mai mare și, în mod surprinzător, mă înțeleg cel mai bine cu el. Mai am 4 frați deci 5 în total.Raul, Stefano,Marco, Javi și cel mai mic Diego. Cu toții avem doar un an de diferență.
Suntem cu toții spanioli, dar tatăl meu ne-a interzis să învățăm chiar și un cuvânt din limbă pentru că îl folosește pentru a vorbi cu prietenii săi și cu alianțele mafiote, astfel încât să nu putem asculta conversația și să știm ce vorbește decât dacă vrea el.
„Oricum, coboară și mănâncă cu noi, cina este gata.” Mama mea a vorbit calmă în timp ce îmi mângâia o șuviță din părul meu liber după ureche. Ea s-a ridicat și a ieșit; Am urmat-o pe mama jos la scurt timp după.
„Heyyyy Sof” a aplaudat Raul, îmbrățișându-mă înainte de a observa că păream supărată.
"Ce s-a întâmplat?" întrebă Raul îngrijorat, făcându-i pe toți ceilalți frați ai mei să se uite la mine.
„Nimic, doar o zi lungă” am zâmbit liniştitor, aşezându-mă la masă. L-am văzut pe tatăl meu intrând fără nicio grijă.
Am mâncat cu toții și toată lumea vorbea despre cum a fost ziua noastra.
— Deci, Sofia, cum a fost ziua ta? m-a întrebat Diego. Tatăl meu s-a uitat la mine cu severitate în timp ce își tăia friptura, privirea lui aspră avertizându-mă să nu le spun. „Plictisitor”, i-am răspuns cu un mic zâmbet înainte de a tăia stânjenită propria mea friptură. Toți au clipit la mine de câteva ori, dar am dat din umeri înainte de a reveni la vorbit.
„Am un anunț”, a bubuit vocea profundă a tatălui meu din partea de sus a mesei, captându-ne imediat atenția. Toți frații mei au încetat imediat să vorbească, deoarece este unul dintre tații care are multe reguli.
Dacă vorbește trebuie să înceteazi imediat ceea ce faci și ascultăm.„Sora voastră se căsătorește în curând”, a declarat. Am văzut chipul lui Raul căzând și a devenit brusc inundat de furie.
"Cum poți permite asta?!" Raul sări în sus, furios.
„Așează-te băiete, nu am terminat de vorbit” Tatăl meu l-a atenționat pe Raul, făcându-l să se așeze încet, cu frică.
„A fost decizia mea”, a răsunat vocea tatălui meu prin cameră.
„Are doar 18 ani!” Marco a trântit cu pumnul în masă, de furie.
„Cum poți permite asta?” țipă Diego dezgustat la Mamá.
"Ea este cea mai mică dintre noi toți, nu poate face asta!" A spus Raul furios în timp ce mama încerca să-l calmeze. M-am așezat la masă în liniște, neputând să-mi mănânc mâncarea.
Masa era haotică cu zgomotul fraților mei, în timp ce am rămas tăcut, nedorind să adaug la zarvă.
„STOP”, a răcnit tatăl meu, speriindu-ne pe toți.
„Mă doare capul și nu am timp de cearta asta, se întâmplă indiferent dacă sunteți sau nu de acord, băieți,” a scuipat tatăl meu printre dinți strânși, înainte de a ieși din bucătărie. Tatăl meu nu i-a numit niciodată pe frații mei bărbați, cred că o face pentru a-i disprețui.
Raul a plecat de la masa și a ieșit ca furtună din cameră.
El a fost mai supărat din cauza asta mai mult decât mine.
"Vei fii bine"m-a avertizat Stefano, îndreptându-și cuțitul spre mine.
„Da, voi fi” am dat din cap liniştitor, încercând să pun la capăt acest argument. Știam că nimeni nu se poate răzgândi tatălui meu, oricum el a preferat întotdeauna băieții.
„Trebuie să mergem cu trenul Sof, ne vom întoarce curând” Javi s-a ridicat de la masă și m-a mângâiat pe cap în timp ce trecea, făcându-mă să zâmbesc ușor. Diego, Marco și Stefano fac același lucru facut de Javi. Părul meu era dezordonat când au terminat toți să mă mângâie pe cap.
Am zâmbit și am clătinat din cap în timp ce îmi fixam părul. Încă mă tratează ca pe un copil
„Frații tăi te adoră” a spus mama mea, privind cu regret la mâncarea din farfurie.
„Raul nici nu se putea uita la mine, era atât de dezgustat” a bolborosit mama în timp ce o lacrimă îi curgea pe obraz.
„Mama, e în regulă, nu e vina ta” am liniştit-o în timp ce îmi spălam farfuria la chiuvetă.
„Mi-a spus chiar înainte să-ți spună, sunt atât de supărată, dar nu pot sa fac nimic , sper doar că înțelegi,, Mama s-a apropiat de mine.Mi-a dat părul de pe față cu mâna ei.
„Te iubesc, copilul meu” M-a prins ușor de față, sărutându-mă pe obraz.
"Si eu te iubesc mama" i-am raspuns pe un ton moale.
— O să fii bine, înțelegi? Mama și-a ridicat sprâncenele la mine, îndoielnic. Am dat ușor din cap înainte ca ea să mă tragă din nou în brațele ei.
„Nu vreau să plec”, am recunoscut în cele din urmă, în timp ce mă ținea aproape.
„Nu poți fi blocat în această casă pentru totdeauna” mi-a mormăit mama mea.
"Ce zici despre scoala?" Am intrat în panică în timp ce mă uitam îngrijorată la ea.
„Totuși vei merge la școală, ei bine, asta dacă îți permite Ace” a înghețat mama gândindu-se la el.Ace avea o reputație crudă și nemiloasă, care nu a fost ruptă până în ziua de azi. Deși nu am auzit nimic anume despre el. E ca și cum toată lumea din Mafia știe cine este, dar el este încă misterios într-un fel.