6.

270 7 0
                                    

"Sofia! Ești aici" mi-a sărit practic Olivia în brațe, întâmpinându-mă cu un zâmbet prietenos.  „Hei” am chicotit îmbrățișând-o.

„Blake te caută de la prima oră” Olivia s-a uitat la mine, aproape de parcă ar fi fost îngrijorată pentru mine.  "Este  în regulă?"  am întrebat-o, amintindu-mi ce se întâmplase.  „În cea mai mare parte, da”, a recunoscut ea după ce și-a frecat stresată ceafa.

„Oh, dracu, iată că au venit” mormăi Olivia nervoasă.  I-am văzut pe Ryder și Blake împreună cu restul echipei de fotbal. 
I-am văzut pe băieți îndreptându-și atenția către mine și către Olivia.  Ryder s-a îndreptat spre mine și spre Olivia.  Am văzut chipul lui Blake.  Avea o vânătaie uriașă pe față de unde îl lovise Ace cu pumnul.  Era de o culoare violet slab, cu o notă de albastru închis străbătând-o.

„Olivia, așteaptă acolo”, mârâi Ryder la ea.  „Nu, ea este prietena mea- ACUM” a strigat Ryder agresiv, speriindu-ne pe Olivia și pe mine. Am văzut că Ryder o controlează foarte mult Olivia, așa că nu era nou.Oamenii se uitau la noi pe holuri din cauza gălăgiei.

"Ryder, ce dracu?"  l-am întrebat furios.  „Jucăria băiețelului tău i-a dat peste cap fața lui Blake, așa că acum nu poate juca în finală săptămâna viitoare” practic a scuipat Ryder la mine, înfruntându-se cu mine.

„Îmi pare rău, dar nu a fost vina mea.” M-am dat înapoi încet de el cu precauție.  „Blake a încercat să te susțină, iar băiatul tău l-a lovit, de ce nu e vina ta?”  Ryder mârâi, sprijinindu-mă de dulapuri.  „Ryder, dacă nu dai înapoi, te voi răni” l-am avertizat, fără a-mi strica încrederea.

Instinctul meu de luptă  a început și am ales să lupt.  De obicei, ma lupt mereu în jurul tatălui meu sau al unor persoane care îmi amintesc de el, dar știam că Ryder nu a fost antrenat în luptă și, probabil, nici măcar nu ar ști cum să arunce un pumn potrivit.

— Ryder oprește!  Olivia a țipat la el în timp ce echipa de fotbal urmărea.  „Omule, duci asta prea departe” Blake l-a tras pe Ryder înapoi de umăr.  "Dă-i drumul!"  Olivia a mârâit la Ryder, încercând să-l retragă de lângă mine.  Ryder a împins-o nepăsător pe Olivia, făcând-o să se împiedice și să cadă la pământ înainte de a-și îndrepta atenția către mine.  "La naiba!"  L-am plesnit pe Ryder peste față;  Nimeni nu se atinge de cea a mai bună prietenă a mea!
Ryder și-a adus încet capul înapoi spre mine înainte de a se încrunta cu asprime.  „Ești doar o cățea”, se răsti el legănându-se spre mine.  L-am ocolit și m-am strecurat sub braț său
  În câteva secunde, pumnul meu se ciocnise de maxilarul lui.  Știam că ar fi trebuit să fug dar nu mai aveam nicio retragere acum.  Unde dracu sunt profesorii?.

Am reușit să creez o oarecare distanță între Ryder și mine. Fratele meu mi-a spus mereu că ar trebui să am întotdeauna suficient spațiu să mă mișc, dacă este necesar;  Ca să fiu ușor și iute în picioare.

Ryder a aruncat o lovitură puternică în stânga, dar a ratat cu câțiva centimetri.  Inima îmi bătea prin piept în timp ce studenții din hol priveau.  Niciunul dintre ei nu a îndrăznit să cheme profesorii în cazul în care Ryder urma să vină după ei și, să fiu sincer, nu i-am învinuit.

Ryder era acum disperat să facă o conexiune, din moment ce am tot ocolit loviturile lui.  Devenise neglijent și nu-și urmărea pasul.  Știam că va trebui să fac ceva riscant, ceea ce însemna că era mai mult decât probabil să fiu lovită, dar ar merita dacă se punea capăt luptei.

M-am prins de marginea tricoului lui și în cele din urmă a reușit să facă o legătură.  „Ai lovit ca o fată” am vorbit cu un zâmbet diabolic când și-a dat seama că încă mă strâng.  Mi-am strecurat piciorul în spatele lui și l-am împins înapoi, făcându-l să se împiedice la pământ.  Toată lumea se uita la mine, expresia lor era dincolo de șocată;  Au rămas fără cuvinte și uluiți.
În căldura momentului, nu mi-am dat seama că Ryder mi-a spart buza.  Dar, din fericire, reușisem să-i fac mai mult rău lui și ego-ului său decât mi-a făcut el mie.  Jucătorii de fotbal l-au ajutat pe Ryder să se ridice și l-au târât mai mult ca sigur în vestiarele unde îi vor alina egoul învinețit.

— Sofia, ce s-a întâmplat?  spuse Ace confuz în timp ce se uita la mine în timp ce eu stăteam în centrul cercului.  Ei bine, la naiba.

M-am uitat înapoi la fotbaliștii care abia reușeau să treacă pe hol cu ​​Ryder, deoarece refuza să fie purtat.  Probabil că îi făcusem o comoție cerebrală din cauza faptului că s-a lovit cu capul de pământ;  Ca să nu mai vorbim de pumni.

Ace îl privi pe Ryder aruncându-i o privire înapoi, iar toată culoarea chipului lui Ryder dispăruse.  Era palid ca o fantomă.

Ace a început să meargă spre el și, de îndată ce Ryder și-a dat seama, a început să șchiopătească mai repede, dar nu a fost de folos.  Ace l-a prins și l-a aruncat de perete, ținându-l de perete de gât.

„Ești cu adevărat curajos să te lupți cu o femeie, dar vom vedea cât de curajos ești când mă vei înfrunta” se batjocoră Ace dezgustat, expresia lui arătând doar furie. 
— Ai vrea să te lupți cu mine, Ryder?  întrebă Ace cu un zâmbet malefic pe față în timp ce chicotea în sinea lui, mai mult ca sigur știind răspunsul.  „Nu…” Ryder a răspuns rapid, refuzând să facă contact vizual cu Ace.  Ace lăsă strânsoarea de cămașa lui Ryder, dar îl strânse brusc pe față.  „Dacă o mai atingi vreodată, nu vei mai trăi ca să mai vezi o altă zi” l-a amenințat Ace cu răceală înainte de a-l scăpa și de a se întoarce spre mine.
„Mi-am dat seama că să te las aici nu a fost o idee bună din cauza acțiunilor mele de ieri, așa că am venit să te iau și este  bine că am făcut asta, haide, mergem acasă” a mormăit el, înfășându-și mâna în jurul taliei când plecam de la școală.

Ace scoase o batistă de mătase și rămase nemișcat o clipă.  „Ai sânge care curge pe bărbie” m-a informat, în timp ce și eu m-am oprit din mers.  A ridicat batista și mi-a șters sângele de pe bărbie.

Am continuat să mergem în tăcere.

Avea o cută între sprâncene din cauza furiei în timp ce se uita la sângele de pe cămașa lui albă.  "Te simți bine?"  M-a întrebat Ace după ce s-a calmat ușor.  Am dat din cap ca răspuns pentru că mă durea să vorbesc cu buza ruptă.

Ace ne-a condus înapoi la casa lui.  „Îți voi înțepa buza dacă ai nevoie și apoi te duc să-ți vezi frații”, rosti Ace în timp ce conducea, concentrat deplin pe drum. 
— Nu ai pe cineva care să conducă pentru tine?  Am întrebat, încercând să schimb conversația, dar cea mai mare parte a sunat ca o grămadă.  „Da, dar nu-mi place să le folosesc”, a recunoscut Ace.  "De ce nu?"  am întrebat din nou.  „Pare ignorant, am brațe și picioare, pot să o fac și eu, a face pe altcineva să o facă este doar să fiu leneș”, a divagat el, dar eram mai concentrată pe corpul lui în acest moment.

AceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum