POV Ace:
Trecuseră câteva minute .Ne-am așezat în mașină și liniștea a umplut aerul. Aș putea spune că era supărată. Nu mă pricep la emoții, dar îmi dau seama când oamenii sunt răniți, în principal pentru că eu sunt cel care îi rănesc de obicei. Se străduia atât de mult să fie puternică. Urăsc să văd oamenii plângând, mă dezgustă aproape doar din cauza cât de slabi sunt.
Dar când am văzut o lacrimă căzând de pe obrazul ei, nu am crezut că era slabă. Nu știu de ce, dar am vrut doar să-i fac durerea să dispară.
"Te simți bine?" cuvintele mi-au scăpat de pe buze înainte de a putea măcar să mă gândesc la asta. I-am văzut buzele tremurând în timp ce clătină din cap, privind pe fereastră. Am simțit o greutate în piept când o priveam cum se lupta să nu plângă. Nu mi-a plăcut să mă simt așa.
Un oftat mi-a scăpat de pe buze când m-am uitat la ea.
„Poate că asta a fost o idee proastă”, am mormăit eu încet în timp ce îmi frecam fruntea stresant. Sofia dădu din cap de acord.„Frații tăi pur și simplu l-au ignorat că te bate?!” am întrebat în cele din urmă. Ea a rămas tăcută până când și-a făcut în sfârșit curajul să răspundă.
„Ne-a bătut pe toți, nu știam că a fost abuz până la liceu, am crezut că este normal să fiu bătută pentru lucrurile mărunte, așa ne-a crescut pe toți”, a răspuns ea, ezitând să se deschidă .„Sunt pizde”, am răsturnat eu furios, câștigând o privire murdară din partea Sofia.
„Nu te uita așa la mine”, am mârâit la ea, punând-o la loc. Aveam nevoie să mă calmez. Eram încă foarte agitat de acum câteva minute.
„Poate fi un om rău și pot face lucruri groaznice, dar nu aș lăsa pe nimeni să te lovească, înțelegi?” I-am cerut să răspundă.
Atenția mi s-a îndreptat către geamul mașinii. Apoi am auzit suspine.
M-am uitat înapoi să o văd pe Sofia.
A fost, de asemenea, foarte incomod să o privesc plângând. Nu știam ce să fac.
„Vreau doar să dorm”, a scâncit ea în timp ce își ștergea lacrimile. E ciudat, eu nu dorm și ei îi place să doarmă. Ea doarme ca sa-si evite problemele , eu stau treaz sa le repar pe ale mele . Suntem complet opuși.„Poți dormi”, am sugerat eu, ridicând din umeri. Am privit-o rezemat de fereastră în timp ce închidea ochii. Până la urmă ea adormise. Mă uitam prin telefon, răspunzând la e-mailuri când Sofia și-a schimbat pozițiile și a decis să se întindă în poala mea. M-am încordat imediat. Singura dată când cineva este atât de aproape de mine este ... nu contează , cred că pot face o excepție doar de această dată .M-am distras de la e-mailurile mele uitându-mă la Sofia dormind. Obrajii ei pătați de lacrimi se usucă în sfârșit. Mi-am trecut încet dosul degetelor de-a lungul petelor de lacrimi de pe obrajii ei, dorind să-i fac toată durerea să dispară cu o atingere. Dar știam că nu este atât de simplu. I-am mângâiat șuvițele libere de păr din spatele urechii ei. Era frumoasă, urăsc să recunosc. Aș prefera să am o soție urâtă, cel puțin nu aș vrea să mă căsătoresc cu ea. Am ieșit din transă și m-am întors la afacerea mea.
M-am uitat înapoi la Sofia doar pentru a vedea disconfortul de pe chipul ei în timp ce dormea. Trebuie să fi avut un coșmar. Ea și-a încruntat sprâncenele în timp ce căuta ceva de apucat. Din anumite motive, mi-am întins mâna pentru ca ea să o apuce, iar ea a făcut-o, disconfortul dispărându-i instantaneu de pe față. Avea o privire liniştită pe faţă. M-am uitat la mâinile noastre. Se potrivesc perfect.
Trebuie să nu mă mai gândesc la fata asta. Nu mă pot lăsa să iubesc nimic. Am sunat-o pe Fiona, una dintre curvele mele. Mama mea urăște să le spun „curve”. Trebuie să o plătesc de fiecare dată când vine. Și tot ea vine chiar dacă știe că sunt logodit?
„Voi fi acasă în 10 minute, fii la mine în 20, altfel te omor”, am mârâit în telefon.
„Desigur, domnule Hernandez”, a răspuns ea, încercând să fie perversă. „Dacă vei șopti așa din nou, îți voi rupe maxilarul” am mârâit furios în timp ce mă uitam pe fereastră. „Îmi pare rău”, strigă ea în telefon. Am închis .Mi-am dat ochii peste cap. Este greu să ai de-a face cu ea. Atenția mi-a fost ruptă din nou de Sofia. M-a ținut de mână în timp ce se mișca în poală. „La naiba”, am inspirat brusc, închizând ochii. Tot ce mă puteam gândi a fost să încerc să nu am o erecție. Am expirat greu când ea a încetat să se miște. Numai ca ea să-și miște mâna, direct deasupra erecției mele în creștere. am șuierat în timp ce încercam să mă calmez .Nu am cum să devin greu la gândul ..... M-am uitat în jos . La naiba .
A fost o durere de 10 minute cu mașina acasă și am putut în sfârșit să cobor din mașină .
Am iesit in timp ce ma adaptam. "Uuuu Ace, ai vrea sa o duc in camera ei?" întrebă Kaylo, apărând din aer. „Nu, mă voi descurca singur”, m-am încruntat la el.
„Awh haide, omule, vreau doar să ajut” Kaylo avea un rânjet pe față. „Intra naibii înăuntru înainte să te împușc”, l-am amenințat. "
Vino, mi-am scos pistolul și i-am ținut-o pe frunte. "Jur pe Dumnezeu, o să te împușc dacă nu pleci acum" am țipat eu furios, Privirea aceea din ochii lui a spus totul.
Kaylo palid , culoarea i se scurgea de pe fata .
„D-da, șefule”, aproape că se împiedică, împiedicându-se de el însuși, fugind. Laș al naibii m-am gândit în timp ce o ridicam pe Sofia în brațul meu. Fata asta a trecut prin destule fără ca el să încerce să se culce cu ea.
Am urcat la etaj și am întins-o ușor pe patul meu. Nu am putut s-o las în camera de oaspeți în cazul în care Kaylo s-ar întoarce și a încercat ceva suspect. Plus că pot încuia ușa asta.
Am închis ușa în liniște. Fiona urcă scările.
„Hei șefule”, a zâmbit ea.
„Hai să terminăm cu asta”, mi-am dat ochii peste cap. Doamne, o urăsc pe fata asta.