M-am trezit la sunetul alarmei mele. La naiba .
Mi-am pus o rochie. Sunt gata să fiu cea mai urâtă persoană de la școală.
Am alergat jos. Denice gătea mâncare.
„Hei Denice, dacă întreabă cineva, sunt la școală” i-am spus repede în timp ce mă încalțeam.
„Credeam că Ace nu vrea să pleci” m-a întrebat Denice în timp ce răsturna clătitele.
„Buza mi s-au vindecat în principal, voi fi bine”, am asigurat-o.
"Bine.... dar nu va fi prea fericit", ma avertizat ea, aratand spatula spre mine.
„Când este el fericit vreodată” am chicotit când am ieșit. Am auzit-o spunând ceva, dar am ignorat .Am mers nepăsătoare la școală .
Am ajuns la intrare și am intrat. Toată lumea mi-a priviea în timp ce mergeam pe hol. Într-adevăr ? Deja .
Am mers la clasa. Mulțimile s-au umplut încet în timp ce clasa a umplut .
Profesorul a încercat să predea în timp ce toți șopteau lucruri despre mine. Tot ce am putut să-mi dau seama a fost că ei întrebau cine este Ace.
„Am auzit că a pariat cu Ryder”
„Am auzit că s-a culcat cu Blake, dar se întâlnea cu Ace”. Toate prostiile astea minciuni .Am stat la 3 ore de vorbărie constantă despre mine până a venit ora prânzului. Am intrat în cantină și toată lumea s-a uitat la mine. M-am dus la o bancă goală și m-am așezat. Mi-am luat mâncarea cu o furculiță, am văzut echipa de fotbal privindu-mă în sus. M-am simțit foarte inconfortabil. Toată lumea era împotriva mea. Nu stiu unde este Olivia , Toata lumea crede ca sunt un nemernică si sunt într-o situație dificila si foarte complicata.Echipa de fotbal s-a apropiat de mine. Nu din nou . Unul dintre băieți s-a așezat.
„Hei Diaz, cum merge școala departe”
„Vince, pleacă și lasă-mă în pace” am oftat, clătinând din cap.
„Blake și Ryder nu mai pot juca din cauza ta, acest joc este cel mai important lucru pentru noi”, mi-a luat apa și a băut cea mai mare parte din ea .„La naiba”, am șuierat la el.
„La naiba”, mi-a aruncat restul de apă peste cap. Mi-am strâns maxilarul în timp ce apa mi-a picurat pe păr .M-am uitat încet la Vince care râdea împreună cu toată școala.
— Vrei să știți ce am auzit? strigă Vince la toată cantina.
„Am auzit că tatăl ei o bate”, a spus Vince cu încredere, anunțând-o întreaga școlă.
„Cine ți-a spus asta”, m-am răstit la el. „Ooo cineva e supărată” a râs în timp ce toată cantina vorbea. Simțeam lacrimile ardându-mi ochii .M-am ridicat și am ieșit ca furtună din cantină. La naiba cu asta. O lacrimă mi-a curs pe față în timp ce mergeam pe hol. Eram pierdută în gânduri când m-am lovit de cineva. „Îmi pare rău”, am mormăit încercând să trec pe lângă el cu capul plecat. Mirosul lui era puternic. Prea familiar. Și-a pus mâinile pe talia mea pentru a mă împiedica să trec
„Plângi?” a mârâit vocea lui Ace când și-a folosit degetul pentru a-mi ridica capul, forțându-mă să mă uit la el. Am clătinat din cap, dar lacrimile care curgeau pe fața mea m-au contrazis. Am văzut furia apărând pe chipul lui Aces. I-a fost greu să ascundă ceea ce simțea.
"Ce s-a întâmplat?" a întrebat uitându-se la părul meu ud.
„A turnat apă peste mine” M-am oprit fără să-i spun restul.
„Ce altceva...” mârâi Ace, luându-mă prin surprindere. M-am jucat cu mâinile în timp ce lacrimile curgeau .„El – el – le-a spus că tatăl meu mă bate”. Ace avea o privire supărată pe chip. Este prima dată când îl văd trist.
Ace s-a uitat la mine în timp ce clătină din cap, lăsându-și capul pe podea.
"Ai nevoie de ceva?" întrebă Ace. „Nu”, am adulmecat în timp ce îmi ștergeam lacrimile.
„Cum se numește băiatul?” m-a întrebat Ace, mișcându-și mâinile în sus de talia mea. Am fost distrasă de atingerea lui Ace.
„Vince”, am rostit eu.
„Bine, haide, mergem acasă”. Am stat din nou în mașina lui, uitându-mă pe fereastră .„Cum sunt cusăturile?” a întrebat Ace curios.
„Sunt bine”, am ridicat din umeri. Ace dădu din cap ca răspuns.—————————
Trecuseră câteva zile și încă nu mă întorsesem la școală, nu că m-ar fi lăsat Ace .Am stat in camera mea si ma uit la un film. Divergent pentru a fi mai specifică.
Am fost întreruptă de o bătaie în uşă. „Hei, Ace a întrebat dacă vrei să cobori și să mănânci ceva de mâncare, avem pizza”, a spus Dante fericit. I-am zâmbit.
„Câți oameni sunt jos”, am întrebat eu curioasă.
„Nu am de gând să mint foarte mulți”, a dat Dante din umeri, zâmbind liniştitor.
"Spune-i că nu, nu prea am chef.” M-am ghemuit într-o minge sub păturile mele.
„Oh, bine” Dante părea puțin dezamăgit.Trecuseră câteva minute. Am auzit pe cineva intrând în camera mea. A aprins lumina.
„Ah Ace” am țipat, trăgându-mi păturile până la gât, încruntându-mă imediat la el în timp ce încercam să nu fiu orbită de lumină. Ace a smuls pătura de pe mine, fără să-și dea seama că eram doar în lenjerie și un tricou.A încremenit când se uita la mine. M-am întins pe patul meu.
„Pot să-mi iau păturile înapoi, te rog?” l-am întrebat în timp ce m-am înroșit. A clipit la mine, uitându-se la corpul meu, dar în cele din urmă a dat păturile înapoi .A plecat și s-a întors. „I-a astea și îmbrăcă-te ”, a rostit el în timp ce îmi arunca o pereche de pantaloni scurți de baschet și un hanorac. Le-am îmbrăcat în timp ce el privea.
"Te poti opri ?" M-am uitat la el.
„Îmi pare rău doar că admir priveliștea”, m-a tachinat el. L-am lovit jucăuș pe brațul lui când am sărit înapoi pe pat.
„Nu”, a spus Ace, apucându-mă și aruncându-mă peste umărul lui. „Ace dă-mq jos”, am țipat.
„Cineva e capricios”, ridică el din sprâncene. Am renunțat și am atârnat, uitându-mă în podea. Ace a intrat în bucătărie.Toți ochii se uitau la noi în timp ce noi... ei bine, Ace a intrat în bucătărie cu mine peste umăr .„Aceasta este Sofia”, m-a prezentat Ace, dându-mă în cele din urmă jos. Erau câțiva oameni. Dante , Kaylo , nu am recunoscut pe nimeni altcineva . „Sunt Dacre, voi fi aici doar câteva zile să conduc o altă bază a mafiei lui Ace din California”, s-a prezentat un tip. I-am zâmbit, strângându-i mâna. „Sunt Ice”, a spus un tip. Acesta este un nume ciudat. Am stat stângaci lângă Ace în timp ce vorbea cu prietenii lui. Mai erau câțiva tipi care nu se prezentaseră.
„Vrei niște pizza” m-a întrebat Ace. Am clătinat din cap ca răspuns.
„Ei bine, oricum mai e doar una” Ace a luat o felie din cutie, întinzându-mi-o. „
Ace, vreau doar să dorm” am scâncit ținând pizza.
„Trebuie să mănânci și e doar ora 20.00” Ace și-a ridicat sprânceana spre mine .Am oftat învins în timp ce muşcam din pizza. Când Ace s-a dus până în sufragerie.
„Arăți atât de inconfortabilă”, mormăi Ice, stând lângă mine. „Tocmai am avut câteva zile proaste” am clătinat din cap.
„Vrei să vorbim despre asta în dormitor” rânji Ice jucăuș.
„Nu”, am răstit la el.
„Respins, uh” Ice și-a pus mâna peste inimă teatral