Trecuse exact o săptămână.
Astăzi era ziua în care urma să îi fiu prezentată lui Ace.
Se presupune că o să-l întâmpin la o petrecere în care toți bărbații și femeile se îmbracă astfel încât să sperăm că o altă femeie îi va atrage atenția. Ne îmbrăcăm atât de dramatic pentru a ne arăta banii, ca să nu mai vorbim că vrei să fii cea mai atractivă persoană din cameră. Oricum, tatăl meu a spus că este aranjat, așa că, chiar dacă Ace a găsit o altă fată atrăgătoare, nu o v-a putea avea.
Am rochia asta pe mine.
M-am machiat în timp ce mama terminase de facut părul meu.
„Arăți frumos prințesa mea”, a spus mama în timp ce îmi ținea mâinile în ale ei.
„Mulțumesc mamá” am răspuns cu un mic zâmbet, înainte ca Raul să bată la ușă.Raul m-a însoțit până la ușa din față în timp ce așteptam limuzina.
Tatăl meu a ieșit în sfârșit din biroul lui, cu câteva minute înainte de a trebui să plecăm.
„Limuzina este pe drum” Își dădu ochii peste cap, fără niciun semn de emoție în voce; Abia aștepta să scape de mine. Nu m-am uitat la tatăl meu, pentru că nu trebuia.„Nu mă bucur de asta!” i-a spus Raul cu furie tatălui meu, lăsându-i să-i cunoască părerea despre situație. „Raul, oprește-te”, șuieră mama la el. „Tu nu ai niciun cuvânt de spus în asta, nici unul dintre voi” a scuipat tatăl meu cu răzbunare. Îmi vedeam respirația din aer atât de rece.
— Scoate-ți imediat geaca aia, odată ce intrăm înăuntru, ai înțeles? Tatăl meu a mârâit la mine. Am dat din cap în mod repetat.
Limuzina a oprit în cele din urmă, frații mei și cu mine am urcat în mașină. Mama a ajutat să-mi pun rochia în limuzină, în timp ce tatăl meu stătea nerăbdător.
„Mai repede”, a mârâit el la mama mea.
„Tu ai vrut această rochie” l-am privit furioasă, amintindu-i că aș fi fost perfect fericită purtând pantaloni de trening și tricou la bal. Privirea tatălui meu s-a răstit spre mine.
Îmi venea să mă micșorez într-o minge în timp ce privirea lui rece și intensă era lipită de mine.
„Nu-mi vorbi așa”, a șuierat la mine, arătându-și „dominanța”. Nu am îndrăznit să mă uit în direcția lui; M-a prins brusc de bărbie și m-a forțat să mă uit la el. "Ai înțeles?" A mârâit, la câțiva centimetri de fața mea. „Da”, am rostit eu repede și în liniște din cauza durerii când îmi strângea bărbia. Și-a eliberat strânsoarea de pe fața mea înainte de a-și bate joc de propriile gânduri.
Mama se uită la tatăl meu șocată, în timp ce Raul mă lua de mână și o ținea strâns. Am stat în tăcere, încercând să nu par nervosă.
„O aduci la alt bărbat, cel puțin ai putea să-i dai o amintire bună despre tine sau măcar una decentă”
Mama și-a încrucișat brațele cu severitate în timp ce-l ignora pe tatăl meu. Toți frații mei s-au uitat la mine, dar nu am putut să-mi fac curaj să mă uit la ei.Brațul meu s-a încrucișat cu cel al lui Raul când am intrat la bal.
Am tremurat în sala masivă din cauza temperaturii scăzute, unde oamenii se adunau încet. Afară tocmai începuse să ningă pentru prima dată în câțiva ani.
— Scoate-ți imediat șalul ăla! tatăl meu a prins marginea șalului meu și
l-a smuls de corpul meu înghețat. „Dar tată...” am spus cu îngrijorare. „Nu vorbi decât dacă îți spun eu, sunt atât de aproape de a te bate” mi-a șuierat la ureche, ca să nu audă nimeni altcineva, făcându-mi fiori pe șira spinării. Mi-a arătat cea mai mică distanță dintre degetul mare și degetul lui. De ce nu pot să-mi țin gura?.Am văzut o mulțime de oameni stând în jur și unii doar se uitau la mine; Nu știu ei că e nepoliticos să te uiți? Dar, din păcate, este unul dintre multele dezavantaje de a fi într-una dintre cele mai mari mafie din lume; dacă sunt în stare, te vor urmări.