POV Sofia:
Ultimul lucru pe care mi-l amintesc a fost că am adormit în mașină. Cum am ajuns aici sus?M-am ridicat și m-am uitat în jur. Aceasta nu era camera mea. Erau haine în toată camera. Era camera lui Ace. Încă aveam hainele pe mine. Am coborât din pat și am intrat în baia lui. Cat era ceasul? . M-am uitat la telefonul de pe blatul din baie. dimineața . Grozav, ora diavolilor.
M-am dus sa deschid usa sa plec , doar ca sa fiu intampinat de aceeasi blonda de aseara . Era la câțiva centimetri de mine.
„Cine ești?” se încruntă ea la mine, aruncându-mi o privire dezgustată. M-am uitat la ea .„Pot să-ți spun că nu sunt târfa lui Ace”, am ridicat din umeri.
— Atunci de ce ai fost în camera lui Ace? Ea a şuierat la mine. I-am aruncat o privire dezgustată în timp ce mergeam pe hol, dar ea ma urmat. „Sincer, nu știu”, i-am răspuns în timp ce mergeam pe hol, ajungând în camere .„Ați făcut sex?” Ea mârâi vâscos. Am încremenit și m-am întors spre ea. Am izbucnit în râs în fața feței ei.
„Eu și el” am răsuflat după aer în timp ce încercam să mă adun.
„Asta nu se va întâmpla niciodată” am clătinat din cap în timp ce mi-am șters o lacrimă de râs.
"De ce nu?" Starea ei de spirit s-a schimbat brusc.
„Pentru că el este Ace. Violent, Crud, ...... Fără emoții” am adăugat încet .
„Ace este uimitor”, se încruntă ea la mine. Mi-am dat ochii peste cap. "Ești atât de enervantă, nu e de mirare de ce te ia dracu doar pe tine" i-am recunoscut. Deodată am simțit o înțepătură pe obraz. Tocmai mă pălmuise.
„Vezi, e o diferență între mine și tine, nu ești în afara mafiei” i-am șoptit ultima parte. Ochii i s-au mărit când și-a dat seama ce am spus. Pumnul meu sa ciocnit de maxilarul ei, nici măcar după câteva secunde. S-a împiedicat , rupându-și nasul .Sângele i-a vărsat din nas în timp ce țipa. Ace a ieșit din una dintre milioanele de camere de oaspeți. Se uită la Fiona în pământ , plângând . M-am uitat la el.
"Ea m-a plesnit" am ridicat din umeri. Ace mi-a aruncat o privire nefericită. Ace și-a scos telefonul
„Terry, vino s-o ia pe Fiona, e la pământ cu nasul rupt chiar și după ce i-am spus să plece.” Ace își dădu ochii peste cap. A închis .Ace a clătinat din cap la mine în timp ce mergea pe hol, desfăcându-și cămașa la fiecare pas.
„Tu, urmează-mă”, a cerut Ace.
„De ce nu ai putut să-i faci asta tatălui tău?” m-a întrebat Ace. M-am ascuns imediat la acest gând.
„Nu”, am mormăit încet în timp ce îl urmăream .Ace a ajuns în ultima cameră din hol. „Acesta este biroul meu, dacă nu sunt în camera mea, voi fi aici”, mi-a spus Ace în timp ce își arunca cămașa pe canapeaua din colț. Respirația mi s-a blocat când el sa întors, dezvăluindu-și din nou mușchii.
— De ce ai nevoie de mine? Vocea lui răgușită a întrebat
„Voiam să știu cum am ajuns în camera ta?” l-am întrebat în timp ce mă aşezam pe scaunul lui. Și-a încruntat sprâncenele, privindu-mă cum stau pe scaunul lui.
„L-am pus pe unul dintre băieții mei să te aducă în cameră.” Ace și-a dat ochii peste cap în timp ce stătea în fața mea.
„Bine”, am răspuns fericit, continuând să stau pe scaunul lui.
„Hai, a spus Ace deodată, cu un fel de ton moale în voce pentru o dată ."Ce?" I-am zâmbit jucăuș.
„Trebuie să-mi exersez dansul pentru săptămâna viitoare”, a bolborosit el în timp ce punea niște muzică. Stătea în centrul încăperii slab luminate. Singurul lucru care l-a făcut vizibil a fost focul din șemineu .— Ai vrea să dansezi cu diavolul? întrebă el în timp ce-și întindea mâna. M-am uitat la el, contemplând în mintea mea.
"Da, sigur". Nu știu de unde a venit acest confort bruscM-am plimbat în jurul biroului și spre Ace . Părul său neted, mătăsos, maxilarul ascuțit, buzele perfecte, ca să nu mai vorbim de abdomenul perfect definit. Avea doar pantalonii la costum, cu o centură care îi ținea în sus, M-a luat de mână. Atingerea lui era captivantă. Am tânjit dintotdeauna și nici măcar nu am știut-o. Ne-a întins mâinile în timp ce mi-a pus o mână pe talie. Mi-am înfăşurat braţul liber în jurul gâtului lui. S-a strâns de mine strâns, de parcă nu ar fi vrut niciodată să se lase. Am ascultat trosnitul focului în timp ce dansam încet .
M-am uitat la el ca să-l văd uitându-se la mine. Părea ...... fericit . Nu avea un zâmbet să-l arate, dar îl vedeam în ochii lui. În felul în care s-a uitat la mine, nu-l văzusem în ochii lui înainte .
Nu mai vedeam flăcările aprinse din ochii lui, ci o sclipire de fericire, poate chiar o sclipire de speranță.
Am zâmbit în timp ce mă uitam la el. „Ești un dansator bun”, am șoptit eu în timp ce mă uitam timid.
„Nici nu știi”, m-a răsucit, aducându-mă înapoi în brațele lui. Un zâmbet a apărut instantaneu pe chipul meu. M-a tras mai aproape de el, trupurile noastre unul împotriva celuilalt. Și-a pus fruntea lângă a mea în timp ce ne legănam pe muzică. Nu m-am putut lăsa să cedez în el. Dar ceva îmi spunea să cad. Am vrut să-i simt atingerea pe pielea mea. Am vrut ca el să aprindă focul din mine .Buzele noastre erau la câțiva centimetri unul de celălalt. L-am văzut și luptă cu asta. Dar suntem prizonieri să dorim .
Ne-am aplecat încet .
„Ace, tatăl tău – oh dracu”, ne-a întrerupt un tip. Eu și Ace am ieșit imediat din transă. La naiba m-am gândit în timp ce stăteam stânjenit acolo.
Ace și-a dres glasul.
— Ce a vrut tatăl meu, Dante? întrebă Ace cu o fâșie de frustrare în voce.
„A cerut să te vadă”, a răspuns Dante repede.
„La naiba”, a mârâit Ace în timp ce ieșea, încercând să nu arate că era supărat. M-am uitat doar la Dante. „Sunt Sofia”, m-am prezentat.
„Sunt Dante”, a zâmbit el .„Îmi pare rău pentru um ..... întreruperea” și-a cerut scuze Dante. „Este în regulă”, am mormăit, ieșind din camera Ace „Doar exersam cum să dansăm” am zâmbit, plecând .
Am ajuns în camera mea și am închis ușa, asigurându-mă că o încui. Am scos un oftat. Nu stiu pentru ce a fost? Ușurare, tristețe. Dar știam că și o parte din mine era supărată .