„Mama și tatăl tău sunt acasă?" am întrebat îngrijorată, în timp ce sângele îmi picura din gură. "Nu.....din fericire" a mormăit Ace ultima parte pe sub răsuflarea lui, dar am auzit-o la fel ca și ușurarea din vocea lui. Mă întreb de ce își urăște atât de mult părinții. Mama lui pare foarte grijulie și da, tatăl lui m-a amenințat, dar asta nu înseamnă că l-a rănit pe Ace.„Stai aici" A arătat către tejghea și am sărit în sus. Ace s-a întors 5 minute mai târziu cu o cârpă, lichid antiseptic și o trusă de prim ajutor.
„Poți să coși" am întrebat cu durere. „Da, am învățat când aveam 10 ani. Mama s-a gândit că s-ar putea să am nevoie de asta când voi fi mai mare" Ace și-a încruntat sprâncenele stresat în timp ce înfilea acul. "Nu există chestii amorțitoare?!" am scârțâit îngrijorat. Am văzut cel mai mic zâmbet apărând pe chipul lui, dar s-a stins rapid. „Nu, probabil că vei leșina", a glumit el cu o față serioasă. „Nu e amuzant" M-am încruntat la el și am văzut că încruntarea lui obișnuită era mai blândă decât în mod normal.
„Ok", oftă el ridicând acul și udându-l în lichid. „O, Doamne, nu vreau să mor, sunt atâtea lucruri pe care nu le-am făcut încă" am vorbit cu teamă, pe un ton puternic, înainte de a regreta repede ceea ce tocmai spusesem pentru că știam că o va pune la îndoială.
„Uite, apucă-mă de umăr dacă ai nevoie de ceva de care să te ții", se oferă Ace în timp ce-mi verifica tăietura din gură. Mi-am pus mâna pe umărul lui și m-am pregătit pentru durere. Mi-am închis ochii. „Nu-mi mușca degetele, altfel nu te voi ajuta" oftă Ace avertisment. Am dat din cap ca răspuns. „Ok, o să încep".Am tresărit de durere când m-am prins de umărul lui. Ace a continuat foarte ezitant. A făcut o cusătură singulară, chiar în centrul buzei mele. O lacrimă singulară îmi curge pe obraz când simțeam ciupirea dureroasă. Se uita la mâna mea care era încă strânsă de umărul lui. A luat cârpa și mi-a tamponat lacrima în timp ce se uita în ochii mei. Ochii lui albastru închis erau plini de curiozitate.
M-am aplecat încet spre el, epuizat de luptă, în timp ce îmi sprijineam capul de umărul lui. Ace nu m-a ținut în brațe, dar nu mi-a împins capul. În schimb, și-a ridicat încet brațul spre spatele meu. Mi-am ridicat încet capul înapoi înainte de a-mi încruntă sprâncenele curioasă.
- Ai fost vreodată îmbrățișat înainte? Am făcut ochii mari la el în glumă. „Nu", a răspuns el repede, cu o anumită vulnerabilitate în voce. "Oh?" Am răspuns, ridicând sprâncenele, dar fără să vreau să fac mare lucru din asta.
„Nu am avut niciodată nevoie să fiu ținut în brațe, puteam face totul pe cont propriu", a răspuns el în gol. Ei bine, asta nu este o minciună. „O, Doamne," am mormăit încet în timp ce îmi dădeam părul de pe față. „De ce nu ai fost niciodată îmbrățișat?" M-am întrebat în timp ce mă uitam la cămașa pe care o pusese cu câteva clipe în urmă.
„Familia mea nu este cea mai afectuoasă", a explicat el de parcă ar fi fost evident și, pentru a fi corect, așa a fost. A aruncat tricoul care era înmuiat în sânge, în mașina de spălat. „Ei bine, azi primești prima îmbrățișare, indiferent dacă vrei sau nu", am mormăit eu, zâmbind încet, încercând să nu deschid gura prea larg.„Nu", se dădu înapoi. „Ace, încetează să fii o pisică înfricoșătoare" l-am privit tachinată, realizând că durerea din gură se înrăutățea încet. „Nu", a cerut el aproape cu teamă. Mi-am dat ochii peste cap spre el, încercând să nu vorbesc.
Mi-a aruncat o privire furioasă.
- Tocmai ți-ai dat ochii peste cap la mine? Se uită cu privirea, enervat. "Nuuuuu" am mormăit sarcastic, uitându-mă la mâinile mele în timp ce mă jucam cu ele nervos.
„Nu te mai juca cu mâinile tale, e enervant", a mârâit el frustrat, apucându-mă de mâini cu ale lui.Am simțit un fior pe coloana vertebrală când mâinile lui le-au apucat pe ale mele. Știu că și el a simțit asta. Mi-am luat ochii din mâini și m-am uitat la el. Fața lui s-a relaxat la căldura atingerii mele; Mâinile îi îngheţau.
„Ești atât de rece..." am șoptit practic.
Soneria a sunat în mod repetat.„La fel și tu" și-a ridicat sprâncenele, trăgându-se de atingerea mea. Când mâinile lui le-au părăsit pe ale mele, am vrut să o țină din nou, dar a existat și o ușurare din cauza tensiunii care îmi îngreuna plămânii. Nimic nu mi-a dat aceeași goană ca degetele lui pe pielea mea.
Mi-am dat seama că viziunea mea despre el se schimbă încet pe măsură ce locuiesc aici. Nu este emoționat, rareori arată orice emoție în afară de furie, dar îmi dau seama că vrea. Vrea să zâmbească și să râdă, vrea să fie fericit, dar când ești în mafie, asta poate fi dezbrăcat destul de repede; De la prieteni la familia ta, oricine poate muri.
Nu cred că vrea să fie acest om de bunăvoie. Nu i s-a dat niciodată să aleagă cine voia să fie.2
Auzeam voci înfundate pe hol.
- Nu, nu! am auzit vocea exigentă a lui Ace.
Am văzut un cap care se apropie de mine de după colț. Purtam un hanorac supradimensionat, pantaloni scurți și părul meu era într-un coc dezordonat.
„Frate, e hot la naiba", am auzit spunând.
„Ieși afară", mârâi Ace vâscos.
„Asta nu e un mod de a vorbi cu cel mai bun prieten al tău", l-am auzit pe tip râzând.
„La naiba", mârâi el.Un băiat foarte frumos, înalt, cu părul negru, cu ochi căprui și o linie bună a maxilarului a intrat. Pielea lui era totuși destul de palidă.
"Cine eşti tu?" a întrebat tipul curios.
"Cine eşti tu?" L-am întrebat curiosă înapoi.
„Sunt Kaylo", a zâmbit el în timp ce și-a întins mâna ca să o strângă pe a mea.
„Sunt Sof-" Am fost întreruptă de Ace care îl apucă și îl aruncă pe prietenul său în camera de lângă noi. Ace a trântit ușile imediat.„Du-te în camera ta" se răsti Ace și am dat din cap ascultător, fără să îndrăznesc să pun întrebări.
„Nu te întoarce jos, te voi duce la frații tăi peste un timp, vin să te iau" m-a avertizat Ace. Chiar nu voia să cobor.„Bine" am dat din cap în timp ce am alergat repede la etaj.