Ace se plimba, salutând oamenii. Îl urmam ca pe o rață pierdută.
Pe fundal se auzea muzică de lux, iar unii oameni chiar țineau pahare de vin. E ciudat să crezi că Kai a pus totul la cale.
Ace s-a dus în cele din urmă la cineva cu o soție.
„Ace” Cineva i-a zâmbit, strângându-i mâna.
„Domnule Caldez”, răspunse Ace cu o nuanță de enervare în voce; Ace a vorbit cu bărbatul în timp ce mă uitam la soția lui. Avea un inel.
„Sunt Liz”, a zâmbit ea politicos. „Sunt Sofia”, i-am strâns mâna.
— Deci, ce mai face Ace? m-a întrebat ea curioasă.
„Este bun, se plânge mult” Mi-am dat ochii peste cap și ea a chicotit.
„Ești curajosă, îmi place de tine” mi-a rânjit Liz.
„Mulțumesc, dar nu sunt atât de curajosă” Am luat apă de la unul dintre chelneri când au trecut.— N-ai vrea nişte vin? întrebă ea întrebătoare.
„Nu”, am zâmbit timid.
„Am doar 17 ani”, am recunoscut. „Iubito, toți suntem criminali, nimănui nu-i va păsa dacă ai un pahar de vin”, încuviință ea din cap. — Te-ai antrenat ? am întrebat-o, schimbând subiectul.
„O, Doamne, nu, nu aș putea să iau viața cuiva în fiecare zi, inima mea n-ar fi în stare să o ia” clătină ea din cap.
„Da, sunt de acord” i-am mormăit, probabil că nu părea convingător. Ea a izbucnit în râs, dar nu era o glumă. Am zâmbit și am clipit la ea.
— Ești antrenată? M-a întrebat.
„Da” am ridicat din umeri. — Cum a fost prima ta ucidere? întrebă ea şovăitoare.
„A mea a fost în regulă pentru că aveam un motiv să ucid pe cineva, nu au murit ca un om nevinovat”, am recunoscut.„Deci, soțiul tău e în afară de Mafia lui Ace”, am întrebat.
„Da, bine, e greu de explicat, să-mi văd soțul în afiliere cu Ace’s Mafia, ceea ce înseamnă că sunt prieteni”, a explicat ea cu o mulțime de gesturi cu mâinile.
„Deci nu facem parte din grupul lui Ace pentru că ne place să fim în siguranță”, mi-a recunoscut ea.— Dacă nu te deranjează că te întreb, ce vârstă ai? Am luat o înghițitură din apă.
„Am 23 de ani”, a zâmbit ea politicos. „De cât timp sunteți căsătoriți?” M-am întrebat.
„Puțin peste un an”, a radiat ea încântată.
„Hai Sofia”, m-a strigat Ace.
„La revedere, mi-a plăcut să te cunosc”, i-am făcut cu mâna.
„A fost plăcut să te cunosc și pe tine, Sofia”, mi-a răspuns Liz cu mâna."Îți prieteni?" întrebă Ace curios, ridicând una dintre sprâncene.
„Nu mi-a plăcut, e puțin prea falsă” am recunoscut ridicând din umeri. „Bine pentru că îl urăsc pe soțul ei” Ace a subliniat cu adevărat ura.„Tatăl tău a spus că în mașină avea ceva plănuit”, am întrebat eu curios. „Nu spune nimănui” Ace clătină din cap.
„De cele mai multe ori, este violent”, părea îngrijorat
"Ce vrei să spui violent?” Am făcut ochii mari.
„Lupte până la moarte, chestii de genul” ridică Ace din umeri. Am simțit că toată culoarea mi se scurge de pe față când l-am auzit vorbind.
„O să mor”, am intrat în panică ținându-mă de cap. L-am văzut pe Ace zâmbind.
„Nu voi lăsa asta să se întâmple și asta a fost anul trecut, el trebuie să facă ceva diferit anul acesta” Ace a ridicat din umeri.
Ok” am dat din cap, având încredere în el.Trecuseră câteva ore în care eu și Ace salutam oamenii. Mi-am făcut niște prieteni, ceea ce a fost bun pentru Ace.
„Ma dor picioarele”, i-am scâncit lui Ace în timp ce șchiopătam după el. „De obicei durează toată noaptea”, m-a avertizat Ace.
„Nu voi avea picioare” am gâfâit dramatic.
„Hai, mergem să ne așezăm” avea un ton moale la voce. Eu și Ace ne-am apropiat de scaune. S-a așezat lângă mine, privindu-mă ca un șoim. Am sărit nervosă cu genunchiul în sus și în jos în timp ce mă jucam cu mâinile.Ace s-a uitat la mine și am știut, fără ca el să vorbească, a vrut să nu mă mai joc cu mâinile mele.
Încă îmi tremuram nervos genunchiul. Ace și-a pusmână și mi-a forțat genunchiul să nu mai sără de peste rochia mea. Am înghițit în sec când îi privesc mâna.
„Devii atât de nervosă atât de ușor” Ace și-a lins buzele în timp ce se uita în sufletul meu.„Nu e vina mea”, am mormăit uitându-mă în jur.
— Atunci cine e de vină? se întrebă Ace curios.
„Al tatălui meu abuziv” M-am uitat la un tip care se uita la mine. Ace s-a încordat la pomenirea scurtă a tatălui meu.
„Probabil că ai dreptate” a fost de acord Ace cu mine pentru o dată, mutându-și mâna de pe coapsa mea. „Da, mergem acasă în fiecare zi, întrebându-mă dacă am făcut ceva care să-l supăr pe tatăl meu.” Am zâmbit ușor întorcându-mă către Ace. "Cum a fost?" Ace a întrebat ezitând să mă supere.
"Îngrozitor, școala a fost singura mea scăpare” M-am uitat fix în podea. „Uau școală, o bibliotecă ar fi mai interesantă”,mă tachina jucăuș Ace. „Știu” am chicotit.M-am uitat la brațul meu și la vânătaia care se forma.
— Vezi ce ai făcut? M-am încruntat la Ace.
„Mmm, văd”, dădu el din cap.
"Ești atât de răutăcios" m-am năpustit, apăsându-mi vânătaia. „Lasă-mă să văd”, întinse mâna.I-am arătat bicepsul meu și el l-a prins ușor, examinându-l.
„Vei fi bine”, își dădu ochii peste cap. „Mi-ai rănit sentimentele”
„Îmi pare rău”, mi-a mormăit el, dar cu un ton tachinator. Nu puteam spune dacă era autentic sau nu.
„Ești norocosă, nu mi-am cercut vreodată scuze”, a șoptit el, aplecându-se spre mine, la câțiva centimetri de urechea mea.
„Încă mă doare brațul”, am rostit. Ace m-a prins ușor de braț din nou și a sărut acolo unde era vânătaia.Fiori mi-au urcat pe coloana vertebrală în timp ce firele de păr de pe ceafă mi s-au ridicat. Și-a ridicat privirea pentru a vedea reacția mea. El știe ce îmi face.
„Mulțumesc”, am bolborosit, neștiind ce să spun.
„Te mai doare”, a întrebat el.
„Nu, e în regulă”, aproape am șoptit, neputând să mă uit la el. L-am văzut reținând un zâmbet la reacția mea.L-am văzut pe Kai privindu-ne cu o privire aproape furioasă.
„Atenție, atenție” a urlat Kai la toată lumea, încercând să le atragă atenția printre zgomotele puternice.